Pohodlnost především

Osahat si a vyzkoušet zakoupené věci, zvláště elektroniku, čeští spotřebitelé považují za velmi důležité. Ví o tom i prodejce elektroniky CZC.cz, který i přes internetový prodej dává důraz na rozvoj kamenných poboček. Těch už po celé republice řídí 67, z čehož jen 10 patří přímo společnosti. Ostatní provozují partneři na bázi franšízové spolupráce.
Díky strategii skloubit internetový prodej s rozšiřováním sítě kamenných prodejen se společnosti CZC.cz dařilo v růstu prodejů. „Na základě předběžných neauditovaných hospodářských výsledků jsme v roce 2014 dosáhli téměř 40% růstu tržeb,“ říká Kamil Demuth, marketingový ředitel firmy CZC.cz. Největší tržby přinesl tradičně prosinec, kdy lidé nakupovali vánoční dárky. V porovnání s měsíčním průměrem roku 2014 vzrostly prosincové tržby o více než dvojnásobek.
Lidé využívají dle Kamila Demutha osobního odběru z toho důvodu, že ušetří náklady na celkovém pořízení zboží. Další věcí je čas, kdy jej si zákazník může vyzvednout výrobek, kdy sám uzná za vhodné. „Vysoký komfort vede k tomu, že osobní odběr u nás využívá až 85 % našich zákazníků. Je tak nasnadě, že v expanzi naší pobočkové sítě budeme nadále pokračovat,“ dodává Kamil Demuth s tím, že cílem firmy je pokrýt města nad 15 tisíc obyvatel.
Vyzvednout si zboží osobně tak zůstane ještě dlouho v preferencích lidí, jak si „dojít“ pro své zboží. Ovšem trendy, jak výrobek nakoupit, se mění. Lidé více nakupují online prostřednictvím svých mobilních telefonů. To vede i k tomu, že se stále ve větší míře musí provozovatelé eshopů zaměřovat na personalizaci celkového nákupního procesu. „Mimo těchto trendů se chceme dále ještě více zaměřit na rozšiřování zákaznických služeb,“ uzavírá Kamil Demuth.
PŘEČTI ČLÁNKY

Operátor O2 chce v Česku posílit své působení prostřednictvím regionálních obchodních zástupců. Kdo může s touto značkou podnikat?
Trh E-commerce je v České republice neustále na vzestupu. Koncept Kiwicode nabízí svým franšízantům šanci na něm prorazit a uspět.
Moderní podnikání není vždy složité, vydělávat lze i s pouhým notebookem. Franšízový e-shop nabízí nový český koncept Kiwicode, platbami po síti se zabývá litevská Paysera.
Kdo chce provozovat vlastní internetový obchod, má nyní možnost díky franšíze Kiwicode. Ta přichází s inovátorským modelem dropshippingového systému.
Prodejce elektroniky CZC.cz již pět let v řadě zvyšuje tržby dvouciferným tempem.
Nejčtenější

Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Na náš trh právě vstupují značkové prodejny profesionálního i hobby nářadí s promyšleným systémem služeb. Podaří se ukrajinské franšíze stejný úspěch jako doma?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Popularita kebabu je v posledních letech ve střední Evropě velká. Grilovaná kuřata zde zase mají tradici. Právě na to sází franšízor Mr. Kebab s novou značkou Pipi Grill.
Jak vypadá současný trh s nemovitostmi a co chtějí současní klienti v tomto oboru? Právě to nám přiblížil generální ředitel franšízové sítě realitních kanceláří Re/Max Jan Hrubý.