Společnost Partners chce zvýšit počet poboček Partners market až na 100 v letošním roce. To odpovídá asi 4 novým pobočkám měsíčně.
Úterý
24.02.2015
Firma Partners cílí na rozšíření svých míst Partners market fungujících na bázi franšízy. Strategií je zde řešit vše na jednom místě.
 

Doba pokročila a pomalu se vše vyřizuje online, nicméně i přesto Češi na kamenné pobočky nedají dopustit. Nejlepší by pro ně bylo vyřídit vše na jednom místě. I to je důvod, proč společnost Partners v roce 2012 představila model poradenské a bankovní pobočky Partners market, který rozvíjí podobně jako franšízu. Aktuálně firma v síti provozuje 50 těchto partnerských míst. Hodlá se zaměřit na jejich větší expanzi.

Místa Partners market v loňském roce zaznamenala obrat za 85 milionů korun a uzavřelo se zde přes 21 tisíc smluv. „Průměrný obrat 10 největších poboček dosáhl loni 2,5 milionu korun,“ dodává generální ředitel společnosti Partners Petr Borkovec. Strategií na rok 2015 je provozovat v síti 80 až 100 hotových či rozbudovaných poboček Partners market, které by měly dosáhnout obratu 190 milionů korun.

Že to firma Partners s partnerskými místy, kde budou klienti vyřizovat různé pojišťovací i bankovní produkty na jednom místě, myslí vážně, dokazuje i vytvoření nové pozice ředitele projektu Partners market, kterou bude řídit Richard Kouba. „Těmito pobočkami se Partners podařilo pokrýt mezeru na trhu. Do budoucna počítáme s další expanzí projektu. Cílem je vybudovat 200 až 250 center Partners market v Česku. Záležet bude na obsazenosti regionu,“ dodává Richard Koubek.

Společnost Partners nehledá partnery jako investory, ale chce mít podnikatele, kteří se budou o pobočku starat. Potenciální partner musí na začátku disponovat kapitálem ve výši minimálně 500 tisíc korun. „Chtěli bychom se zaměřit na hledání partnerů především v regionu jižních Čech,“ doplňuje Petr Borkovec.

Firma Partners si také nechala udělat průzkum Češi a finanční pobočky, kde zjistila, co lidem vadí na pobočkách finančních institucí. Až 90 % lidí navštěvuje pobočku, kde řeší sjednání či zrušení finančního produktu, případně aktualizaci smluv. Nejvíce klientům vadí čekání ve frontách, málo soukromí a ocenili by také vstřícnější personál.