Zásilkovna.cz zamířila do Maďarska

Se zahraniční expanzí počítá Zásilkovna.cz i s růstem počtu svých poboček v zahraničí – kromě nové prodejny v Budapešti jich v Maďarsku plánuje otevřít v letošním roce desítky.
Úterý
24.03.2015
Otevření nové pobočky pomůže českým e-shopům obchodovat na dalších evropských trzích.
 

Síť výdejních míst, která se u nás a na Slovensku rozšiřuje prostřednictvím franšízové spolupráce, začala fungovat v maďarské hlavním městě. Dlouho by však budapešťská pobočka neměla zůstat osamocena. Společnost plánuje v letošním roce na maďarském trhu vybudovat desítky nových prodejen.

Zásilkovna, to však nejsou jen ona výdejní místa. Na konci loňského roku spustila vedle klasických výdejních míst i projekt vlastních kamenných prodejen, ve kterých mohou vybrané e-shopy část svého zboží vystavit a přímo prodávat. V Česku zatím fungují tři takové prodejny, a to v Praze, Hradci Králové a Ostravě. Letos plánuje Zásilkovna otevírat pro e-shopy další prodejny.

Spolu s novým projektem vlastních kamenných prodejen nabízí Zásilkovna.cz v současnosti více než 6000 e-shopům možnost dosažení jejich zákazníků. Nyní mohou tyto e-shopy díky logistickým a podpůrným službám Zásilkovny expandovat také do okolních evropských zemí. Zájem o jejich zboží u sousedů evidentně je. Jen v první polovině roku 2014 zaznamenali čeští obchodníci v porovnání se stejným obdobím roku 2013 téměř 50% nárůst plateb ze zahraničí. Donedávna přitom platilo, že většina českých e-shopů o prodeji v jiných zemích, s výjimkou dodávek na Slovensko, ani neuvažovala.

E-shopy z Česka mají i díky své dravosti velkou šanci prosadit se na okolních trzích. Výhody, které u nich zahraniční zákazníci mohou ocenit, jsou nízká cena, kvalitní služby a originální zboží. E-shopy zase mohou využít rozvinutou infrastrukturu a strategickou polohu Česka vzhledem k východní i západní Evropě,“ přibližuje zakladatelka Zásilkovny Simona Kijonková.