První rok za námi

Jaký byl první rok franšízového konceptu Parky´s?
První franšízový rok byl pro celý tým velmi náročný a rád bych i touto cestou všem našim partnerům poděkoval za dosavadní spolupráci na konceptu Parky´s. Dokončili jsme několik výběrových řízení tak, abychom našim partnerům mohli nabízet komplexní služby a oni se mohli soustředit především na samotný provoz a budování zákaznických zkušeností. Dnes umíme, za využití vlastní logistické společnosti v rámci koncernu, nabídnout závoz všech surovin na jednotlivé provozy po celé České republice několikrát do týdne. Kromě samotných surovin na přípravu HotDogů jsme schopni zavážet suroviny pro další produkty z naší nabídky, například nápoje společnosti Kofola či kávový sortiment pod naší značkou Parky´s,včetně technologie pro její přípravu.
Co ještě franšízantům nabízíte?
Našim partnerům také nabízíme centrálně řešený pokladní systém, který je možné upravit na „míru“. To vše umíme spojit s naším originálním designem, který má stejně vysoký standard jako naše párky s vysokým obsahem masa. Současně jsme zaznamenali obrovský zájem o náš koncept a evidujeme již několik stovek došlých žádostí o spolupráci. Nyní jsme vybrali přes 70 zajímavých partnerů a s některými z nich, již finalizujeme smlouvy o spolupráci.
Proč jste se pro rozšiřování sítě rozhodli využít cestu franšízingu?
Pro franšízing jsme se rozhodli především z provozních důvodů. Centrála se soustředí na výběr a výrobu kvalitních surovin, efektivní logistiku a budování povědomí o značce na celorepublikové úrovni. Jednotliví franšízoví partneři, znalí lokálního prostředí, nám nejlépe pomáhají v udržení kvalitního servisu našim lokálním zákazníkům a budování lokálního marketingu.
Jaké máte plány, například v horizontu dalších dvou let, co se rozšiřování sítě týká?
V letošním roce jsme se také rozhodli otevřít několik vlastních provozoven. Tyto provozy budou kromě jiného tvořit tréninkové zázemí pro naše partnery, zároveň budou plnit významnou funkci při zavádění nových produktů do naší nabídky. Letos se mohou zákazníci těšit na naše pobočky v Obchodním centru Černý Most, v Obchodním centru Chodov, na Kladně, v Brně a od září znovu i na Masarykově nádraží v Praze. V letech následujících bychom rádi otevírali ročně 3 až 5 poboček pod hlavičkou Kosteleckých uzenin.
Kolik poboček podle Vás může český trh pojmout?
V současné době je již dokončen průzkum trhu a v plánu je realizovat až 150 odběrných míst do roku 2018. Soustředit se chceme především na formát shop-in-shop, což znamená začlenění konceptu Parky´s do již existujícího provozu. Výhodou shop-in-shop konceptu jsou minimální nároky na prostor a investici. Velkou výhodou jsou i minimální nároky na zázemí provozovny, jelikož partnerům dodáváme suroviny předpřipravené a není je nutné předem jakkoliv upravovat. Hledáme partnery, kteří např. provozují čerpací stanice, convenience stores, bistra, pekařství či bar bez kuchyňského zázemí. Hledáme ale i ty, kteří se rozhodli pře-brandovat stávající provoz rychlého občerství na koncept Parky´s.
Uvažuje Parky´s i o expanzi do zahraničí?
V horizontu dvou let bychom rádi vstoupili na zahraniční trhy, kde jsme schopni využít bohatých zkušeností ostatních společností v rámci koncernu. V plánu je vstup na slovenský, maďarský, německý a polský trh. Ostatně, již dnes evidujeme několik zájemců, a to především ze Slovenska. S jedním z partnerů jsem již ve fázi pokročilého jednání o realizaci provozovny v Polsku.
Zobrazit v katalogu franšíz




















PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízy v oblasti gastronomie nejsou ničím novým. Přesto je koncept Hey Foods v mnoha ohledech od provozování tradiční restaurace dost odlišný.
Franšíza 360pizza nabízí rebranding stávajícím gastro provozovnám. Jak změna pomůže efektivitě podnikání vysvětlí Markéta Krejčíková, manažerka pro rozvoj.
Franšíza Bageterie Boulevard vyrostla spolu s Crocodille na rekordních 1,6 miliardy obratu. Po covidových letech je zpět na předních pozicích mezi fastfoodovými řetězci.
„Nyní se zaměřujeme na bistro, kde chceme pizzy odbavovat do 7 minut,“ říká zakladatel franšízové sítě Vosíme.cz Richard Halmazňa.
Špagetka je franšíza s čerstvými těstovinami, kávou a zmrzlinou. Má originální receptury i způsob lokace trucků. Jak tento koncept funguje v praxi?
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...