První rok za námi

Jaký byl první rok franšízového konceptu Parky´s?
První franšízový rok byl pro celý tým velmi náročný a rád bych i touto cestou všem našim partnerům poděkoval za dosavadní spolupráci na konceptu Parky´s. Dokončili jsme několik výběrových řízení tak, abychom našim partnerům mohli nabízet komplexní služby a oni se mohli soustředit především na samotný provoz a budování zákaznických zkušeností. Dnes umíme, za využití vlastní logistické společnosti v rámci koncernu, nabídnout závoz všech surovin na jednotlivé provozy po celé České republice několikrát do týdne. Kromě samotných surovin na přípravu HotDogů jsme schopni zavážet suroviny pro další produkty z naší nabídky, například nápoje společnosti Kofola či kávový sortiment pod naší značkou Parky´s,včetně technologie pro její přípravu.
Co ještě franšízantům nabízíte?
Našim partnerům také nabízíme centrálně řešený pokladní systém, který je možné upravit na „míru“. To vše umíme spojit s naším originálním designem, který má stejně vysoký standard jako naše párky s vysokým obsahem masa. Současně jsme zaznamenali obrovský zájem o náš koncept a evidujeme již několik stovek došlých žádostí o spolupráci. Nyní jsme vybrali přes 70 zajímavých partnerů a s některými z nich, již finalizujeme smlouvy o spolupráci.
Proč jste se pro rozšiřování sítě rozhodli využít cestu franšízingu?
Pro franšízing jsme se rozhodli především z provozních důvodů. Centrála se soustředí na výběr a výrobu kvalitních surovin, efektivní logistiku a budování povědomí o značce na celorepublikové úrovni. Jednotliví franšízoví partneři, znalí lokálního prostředí, nám nejlépe pomáhají v udržení kvalitního servisu našim lokálním zákazníkům a budování lokálního marketingu.
Jaké máte plány, například v horizontu dalších dvou let, co se rozšiřování sítě týká?
V letošním roce jsme se také rozhodli otevřít několik vlastních provozoven. Tyto provozy budou kromě jiného tvořit tréninkové zázemí pro naše partnery, zároveň budou plnit významnou funkci při zavádění nových produktů do naší nabídky. Letos se mohou zákazníci těšit na naše pobočky v Obchodním centru Černý Most, v Obchodním centru Chodov, na Kladně, v Brně a od září znovu i na Masarykově nádraží v Praze. V letech následujících bychom rádi otevírali ročně 3 až 5 poboček pod hlavičkou Kosteleckých uzenin.
Kolik poboček podle Vás může český trh pojmout?
V současné době je již dokončen průzkum trhu a v plánu je realizovat až 150 odběrných míst do roku 2018. Soustředit se chceme především na formát shop-in-shop, což znamená začlenění konceptu Parky´s do již existujícího provozu. Výhodou shop-in-shop konceptu jsou minimální nároky na prostor a investici. Velkou výhodou jsou i minimální nároky na zázemí provozovny, jelikož partnerům dodáváme suroviny předpřipravené a není je nutné předem jakkoliv upravovat. Hledáme partnery, kteří např. provozují čerpací stanice, convenience stores, bistra, pekařství či bar bez kuchyňského zázemí. Hledáme ale i ty, kteří se rozhodli pře-brandovat stávající provoz rychlého občerství na koncept Parky´s.
Uvažuje Parky´s i o expanzi do zahraničí?
V horizontu dvou let bychom rádi vstoupili na zahraniční trhy, kde jsme schopni využít bohatých zkušeností ostatních společností v rámci koncernu. V plánu je vstup na slovenský, maďarský, německý a polský trh. Ostatně, již dnes evidujeme několik zájemců, a to především ze Slovenska. S jedním z partnerů jsem již ve fázi pokročilého jednání o realizaci provozovny v Polsku.
PŘEČTI ČLÁNKY

„Pro náš růst je klíčové, abychom měli ty správné franšízanty,“ říká Michal Příhoda, výkonný ředitel Fruitisimo Group. Síť loni překonala tržby půl miliardy korun a expanduje dál.
Franšízová síť s více než 200 pobočkami se úspěšně rozvíjí v zemích Evropy. Aktuálně hledá dlouhodobé partnery pro vstup na český trh.
Franšízová síť UGO sází na inovace, vyváženou nabídku a partnery zapojené do každodenního provozu. Růst obratu o 160 % odráží stabilní rozvoj sítě.
Jak si vede Coffeeshop Company od doby, co si vzala vedení nazpět centrála ve Vídni? Díky nižším nákladům chce oslovit nové franšízanty a rozšířit síť v zemích V4.
Franšízový koncept BodyBody spojuje moderní technologie a zdravý životní styl. Zájemcům otevírá možnost rozjet vlastní studio i v menších městech.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Značka DepilConcept staví na opakované návštěvnosti a šetrné depilaci bez bolesti. Salony má už v Praze, Brně i Zlíně a dále roste.
„Prodávající by měl oslovovat kolemjdoucí a být přátelským průvodcem prodejem. Na tom je náš byznys postavený,“ říká master-franšízant Tiroler pro ČR Adam Červenka.
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.
Opustila kancelář, aby se naplno věnovala vzdělávání. Dnes Veronika Bubeníková vede úspěšnou pobočku Školy Populo v Olomouci a pomáhá dětem i dospělým k lepším výsledkům.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...