První rok za námi
Jaký byl první rok franšízového konceptu Parky´s?
První franšízový rok byl pro celý tým velmi náročný a rád bych i touto cestou všem našim partnerům poděkoval za dosavadní spolupráci na konceptu Parky´s. Dokončili jsme několik výběrových řízení tak, abychom našim partnerům mohli nabízet komplexní služby a oni se mohli soustředit především na samotný provoz a budování zákaznických zkušeností. Dnes umíme, za využití vlastní logistické společnosti v rámci koncernu, nabídnout závoz všech surovin na jednotlivé provozy po celé České republice několikrát do týdne. Kromě samotných surovin na přípravu HotDogů jsme schopni zavážet suroviny pro další produkty z naší nabídky, například nápoje společnosti Kofola či kávový sortiment pod naší značkou Parky´s,včetně technologie pro její přípravu.
Co ještě franšízantům nabízíte?
Našim partnerům také nabízíme centrálně řešený pokladní systém, který je možné upravit na „míru“. To vše umíme spojit s naším originálním designem, který má stejně vysoký standard jako naše párky s vysokým obsahem masa. Současně jsme zaznamenali obrovský zájem o náš koncept a evidujeme již několik stovek došlých žádostí o spolupráci. Nyní jsme vybrali přes 70 zajímavých partnerů a s některými z nich, již finalizujeme smlouvy o spolupráci.
Proč jste se pro rozšiřování sítě rozhodli využít cestu franšízingu?
Pro franšízing jsme se rozhodli především z provozních důvodů. Centrála se soustředí na výběr a výrobu kvalitních surovin, efektivní logistiku a budování povědomí o značce na celorepublikové úrovni. Jednotliví franšízoví partneři, znalí lokálního prostředí, nám nejlépe pomáhají v udržení kvalitního servisu našim lokálním zákazníkům a budování lokálního marketingu.
Jaké máte plány, například v horizontu dalších dvou let, co se rozšiřování sítě týká?
V letošním roce jsme se také rozhodli otevřít několik vlastních provozoven. Tyto provozy budou kromě jiného tvořit tréninkové zázemí pro naše partnery, zároveň budou plnit významnou funkci při zavádění nových produktů do naší nabídky. Letos se mohou zákazníci těšit na naše pobočky v Obchodním centru Černý Most, v Obchodním centru Chodov, na Kladně, v Brně a od září znovu i na Masarykově nádraží v Praze. V letech následujících bychom rádi otevírali ročně 3 až 5 poboček pod hlavičkou Kosteleckých uzenin.
Kolik poboček podle Vás může český trh pojmout?
V současné době je již dokončen průzkum trhu a v plánu je realizovat až 150 odběrných míst do roku 2018. Soustředit se chceme především na formát shop-in-shop, což znamená začlenění konceptu Parky´s do již existujícího provozu. Výhodou shop-in-shop konceptu jsou minimální nároky na prostor a investici. Velkou výhodou jsou i minimální nároky na zázemí provozovny, jelikož partnerům dodáváme suroviny předpřipravené a není je nutné předem jakkoliv upravovat. Hledáme partnery, kteří např. provozují čerpací stanice, convenience stores, bistra, pekařství či bar bez kuchyňského zázemí. Hledáme ale i ty, kteří se rozhodli pře-brandovat stávající provoz rychlého občerství na koncept Parky´s.
Uvažuje Parky´s i o expanzi do zahraničí?
V horizontu dvou let bychom rádi vstoupili na zahraniční trhy, kde jsme schopni využít bohatých zkušeností ostatních společností v rámci koncernu. V plánu je vstup na slovenský, maďarský, německý a polský trh. Ostatně, již dnes evidujeme několik zájemců, a to především ze Slovenska. S jedním z partnerů jsem již ve fázi pokročilého jednání o realizaci provozovny v Polsku.
Zobrazit v katalogu franšíz
PŘEČTI ČLÁNKY
Proč je třeba sítě neustále obnovovat?
/12.11.2025
KFC svou cestu započalo před více jak 100 lety. Jako franšíza funguje již přes 70 let. I přesto řetězec oznámil zásadní změny.
Slovenský Kaliforňan mění pohled na rychlé stravování. Zdravé bowls plné lokálních surovin míří po Brně i do dalších českých měst. Franšízanty hledá pro restaurace i foodtrucky.
Slovenská síť Mr. Kebab hledá master-franšízanta pro český trh. Detaily spolupráce a plány expanze přibližuje zakladatel značky Ľubor Lelovits.
„Pro náš růst je klíčové, abychom měli ty správné franšízanty,“ říká Michal Příhoda, výkonný ředitel Fruitisimo Group. Síť loni překonala tržby půl miliardy korun a expanduje dál.
Franšízová síť s více než 200 pobočkami se úspěšně rozvíjí v zemích Evropy. Aktuálně hledá dlouhodobé partnery pro vstup na český trh.
Nejčtenější
Jak vydělat peníze na YouTube?
/16.07.2021
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Stále více firem se rozvíjí na základě modelu franchisingové spolupráce. Zjistěte, zda již nastal čas, abyste „franšízovali“ vlastní podnikání.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Udržet konzistentní vizuální styl u desítek poboček není snadné. Digitální nástroje pomáhají franšízám s tvorbou a správou marketingových materiálů.
Karel Kotrba se rozhodl své manažerské zkušenosti přetavit do práce s podnikateli. Dnes vede regionální boardy franšízové sítě TAB Board. Co ho v této roli nejvíc naplňuje?
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...