Výhodou konceptu SmilePoint jsou malé nároky na prostor - minimálně 4 metry čtvereční odděleného prostoru ve stávající provozovně.
Středa
08.07.2015
SmilePoint připravuje otevření vlastního top salonu v centru Brna.
 

Nadstandardní péče o chrup, dnes již není pouze výsadou celebrit. Mnoha lidem záleží na tom, aby měli dokonalý úsměv. I díky tomu mají koncepty jako SmilePoint o zákazníky postaráno. Jde tak o perspektivní byznys, díky němuž mohou uspět i začínající podnikatelé.

Aktuálně má koncept dvě pobočky v Brně. Připravuje se však otevření, zcela nového reprezentativního top salonu, přímo na náměstí Svobody v obchodním domě Omega. Příležitostí pro franšízovou spolupráci je nadále mnoho. „Našim cílem je dostat produkt přes své franšizanty do celé republiky, jako strop bereme zhruba 50 poboček,“ komentuje Roman Vodrážka, marketingový ředitel společnosti Smilepartner CZ. Cílem firmy je naplnit trh tak, aby jedno křeslo připadalo zhruba na 200 tisíc obyvatel.

Nabízet něco navíc

V České republice se vyskytují různé služby nabízející bělení zubů. Pro úspěšný koncept, je nutné nabízet něco navíc. „Jako hlavní konkurenční výhodu cítíme fakt, že bělící pasty SmilePoint jsou to nejlepší na světovém trhu v této oblasti. Tato skutečnost je prokázána mnoha rozbory a výzkumy,“ komentuje kvalitu používané metody Vodrážka.Prozákaznický přístup je dobrým způsobem, jak přilákat nové klienty.  „Pracujeme na systému slev pro zákazníky, takzvané věrnostní karty a bonusy,“ doplňuje Vodrážka a vysvětluje, že nově budou služby za zvýhodněné ceny, nabízeny také na portálu Slevomat.

Ideálním umístěním provozovny SmilePoint, jsou například obchodní domy, kosmetické salony, wellness centra a podobně. Tedy místa, kde se pohybuje dostatečný počet potencionálních zákazníků. „V současnosti nabízíme partnerství salónům a centrům, jako rozšíření jejich nabídky služeb,“ vysvětluje Vodrážka.

Prověřený koncept

Zkušenosti ze zahraničí naznačují, že si podnikání pod značkou SmilePoint, své zákazníky najde.  „V Maďarsku po 19 měsících působení značky se společnost slušně rozjela, na Slovensku také lze pozorovat jisté zvýšení zájmu zákazníků o tento produkt,“ komentuje pozici na trhu Vodrážka a doplňuje, že v obou zemích přecházejí na technologii LED lamp i někteří zubní laboranti. Vedle bělení zubů si na pobočkách může zákazník zkrášlit také pomocí technologie Smilepoint Lips, což je regenerace rtů pomoc gelu, který je následně aktivizován LED lampou. 

Zájemce o podnikání pod značkou SmilePoint si musí připravit minimálně 110 tisíc korun bez DPH. V této částce je však zahrnuto vše, co podnikavec potřebuje pro spuštění své pobočky. Poplatek zahrnuje celý systém na bělení zubů, včetně LED lampy a designového křesla. Částka zahrnuje také marketingové materiály a školení.