Počet poboček NATURHOUSE na českém a slovenském trhu se blíží magické stovce.
pondělí
14.09.2015
Nové produkty, pobočky i nový web. To momentálně zaměstnává síť NATURHOUSE. V rozhovoru týdne to prozradil Jan Gonda, master-franšízant pro ČR a SR.
 

Co nového se momentálně děje v síti NATURHOUSE?

Novinek máme spoustu: spouštíme nový web, zavádíme druhý díl kuchařky Vařte zdravě a chutně, spouštíme nový software pro dietology a franchisanty, uvedeme nový balíček Už nemlsám!. Toto vše zahájíme postupně během září. Náš tištěný magazín PESO PERFECTO započal svoji čtvrtou sezónu a těší se veliké oblibě. Produktová řada se nám rozrostla na celkem 120 exkluzivních produktů. Díky zvyšujícímu se zájmu o naše služby a produkty jsme mohli snížit ceny u nejoblíbenějších produktů, čímž jsme se stali dostupnějšími i pro další skupiny klientů. Toto nám pak pomáhá zvyšovat spokojenost našich klientů. A v neposlední řadě neustále propracováváme naše marketingové aktivity.

Kolik máte aktuálně poboček a to vlastních i franšízových?

V ČR provozujeme momentálně 73 poboček, z toho je 61 franchisových. Na Slovensku brzy otevřeme další dvě poradny, čímž se naše pobočková síť rozšíří na 20 poboček, z nichž 14 bude franchisových.

Chystá se v nejbližší době otevření nové pobočky?

Právě otevíráme výživové poradny NATURHOUSE v Novém Boru a ve Slaném. Zároveň také probíhají jednání o dalších lokalitách. Velký úspěch slavíme s poradnami typu mikro-koncept, u nichž vstupní investice včetně závozu zboží a finanční rezervy na první měsíce provozu činí 290 tisíc korun. Tyto poradny se nejlépe uplatňují v malých městech s 10 až 20 tisíci obyvateli. Těší nás také stoupající zájem o zakoupení již zavedené poradny. Již několik svých poboček jsme předali novým franchisantům a aktuálně nabízíme možnost převzetí zavedené a plně funkční poradny v Karlových Varech, Praze, Ostravě, Kroměříži, Pardubicích a Chrudimi.

Jaké vlastnosti by měl splňovat ideální franšízant?

Hledáme především aktivní, dynamické lidi, kteří jsou obchodně a komunikačně zdatní, chtějí pracovat ve sféře zdraví, pomáhat lidem a mít radost z jejich úspěchů. Máme mnoho úspěšných franchisantů, kteří neměli zkušenosti s podnikáním a nyní se jim velmi daří. Naši franchisanti se také často rekrutují z řad našich klientů, kteří si vyzkoušeli proces změny životního stylu na vlastní kůži. Pro franchisanty máme připravené vstupní a průběžné školení, kde je učíme, jak správně podnikat a veškeré firemní procesy. Jako jediní na trhu jsme otevřeli NATURHOUSE University, což je vzdělávání ušité přímo na míru potřeb sítě NATURHOUSE. Úspěšní absolventi oboru Management výživového poradenství získají titul MBA americké LIGS University.

Jakým způsobem získáváte zpětnou vazbu od zákazníků, případně franšízantů, kteří se nacházejí v síti?

Testujeme a v nejbližších dnech uvedeme nový software, který nám umožní sledovat práci franchisantů, dietologů i asistentů na prodejnách a podrobnosti o našich klientech - úspěchy hubnutí, rychlost, spokojenost a další parametry. Spokojenost našich klientů testují samotní franchisanti formou dotazníků a centrála pomocí průzkumu off-line a on-line dotazníků. Úspěšně používáme mystery-shopping, který je při takto velké celorepublikové síti nezbytnou součástí hlídání kvality. Mystery shoppeři jsou reální zákazníci a většina z nich se pak stává skutečnými klienty a prochází změnou životního stylu s naší podporou.

Kdo je Vaším nejčastějším zákazníkem?

Za hlavní klienty považujeme ženy ve věku 30-60 let, ale tento věk se neustále snižuje. Tato skupina klientek u nás hledá řešení v kráse i zdraví. Často u nás hledají také edukaci ve zdravém stravování a změně životního stylu. V posledních letech se hlavní skupina zákazníků rozrostla o muže a děti.