Konkurence nevadí
Jak se daří konceptu Yogoterie na tuzemském trhu?
Po necelém roce a půl povozu můžeme říct, že nejen že se Yogoterie úspěšně uchytila na trhu frozen yogurtu v ČŘ, ale především i zákazníci si zvykli na náš samoobslužný koncept a baví je stejně jako nás. To můžeme sledovat i díky našemu věrnostnímu programu, který naši zákazníci hojně využívají.
Zdá se mi to, nebo se v poslední době na českém trhu vyrojilo více značek nabízejících klientům čerstvý mražený jogurt?
Ano, skutečně nám na trhu frozen yogurtu přibyli za poslední rok další prodejny, nicméně vzhledem k omezené 'spádové oblasti' každé z prodejen, která se obvykle nachází v obchodních centrech, nepociťujeme tuto skutečnost jako faktor ohrožující naši společnost. Naopak jsme rádi, že frozen yogurt se tak stává mezi zákazníky ještě známějším a tak i více vyhledávaným produktem.
Jak se s konkurencí vyrovnáváte?
Na místech, kde mohou zákazníci najít naše prodejny, konkurenci nepociťujeme. Nepřímou konkurenci pak opravdu považujeme za obohacující faktor, který i nás nutí stále se zlepšovat a přicházet s novinkami v rámci našich provozoven.
Jaké jsou Vaše nejbližší plány rozvoje na našem trhu, řekněme v horizontu dvou let?
Především chceme plně stabilizovat pozici na trhu frozen yogurtů v Praze. Následně pak plánujeme pokračovat v otevírání nových poboček mimo naše hlavní město.
Jaký potenciál má Česká republika pro značku Yogoterie?
Veliký. V České republice je kultura frozen yogurtu a samoobslužných konceptů jako takových teprve na začátku. Z našeho krátkého působení na trhu jsme si však již ověřili, že zákazníky tento typ prodejen skutečně baví, a to především naše mladší zákazníky.
Plánujete se svým konceptem proniknout i na další trhy? Pokud ano, jaké by Vás v tomto směru zajímaly?
Další trhy typu Slovenska nás samozřejmě lákají, ale především z pohledu franšízingu, a rozvoje prostřednictvím franšízových partnerů. Sami se chceme soustředit na český trh, který je pro nás momentálně prioritou.
PŘEČTI ČLÁNKY

„Pro náš růst je klíčové, abychom měli ty správné franšízanty,“ říká Michal Příhoda, výkonný ředitel Fruitisimo Group. Síť loni překonala tržby půl miliardy korun a expanduje dál.
Franšízová síť s více než 200 pobočkami se úspěšně rozvíjí v zemích Evropy. Aktuálně hledá dlouhodobé partnery pro vstup na český trh.
Franšízová síť UGO sází na inovace, vyváženou nabídku a partnery zapojené do každodenního provozu. Růst obratu o 160 % odráží stabilní rozvoj sítě.
Jak si vede Coffeeshop Company od doby, co si vzala vedení nazpět centrála ve Vídni? Díky nižším nákladům chce oslovit nové franšízanty a rozšířit síť v zemích V4.
Franšízový koncept BodyBody spojuje moderní technologie a zdravý životní styl. Zájemcům otevírá možnost rozjet vlastní studio i v menších městech.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Značka DepilConcept staví na opakované návštěvnosti a šetrné depilaci bez bolesti. Salony má už v Praze, Brně i Zlíně a dále roste.
„Prodávající by měl oslovovat kolemjdoucí a být přátelským průvodcem prodejem. Na tom je náš byznys postavený,“ říká master-franšízant Tiroler pro ČR Adam Červenka.
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.
Opustila kancelář, aby se naplno věnovala vzdělávání. Dnes Veronika Bubeníková vede úspěšnou pobočku Školy Populo v Olomouci a pomáhá dětem i dospělým k lepším výsledkům.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...