Konkurence nevadí
Jak se daří konceptu Yogoterie na tuzemském trhu?
Po necelém roce a půl povozu můžeme říct, že nejen že se Yogoterie úspěšně uchytila na trhu frozen yogurtu v ČŘ, ale především i zákazníci si zvykli na náš samoobslužný koncept a baví je stejně jako nás. To můžeme sledovat i díky našemu věrnostnímu programu, který naši zákazníci hojně využívají.
Zdá se mi to, nebo se v poslední době na českém trhu vyrojilo více značek nabízejících klientům čerstvý mražený jogurt?
Ano, skutečně nám na trhu frozen yogurtu přibyli za poslední rok další prodejny, nicméně vzhledem k omezené 'spádové oblasti' každé z prodejen, která se obvykle nachází v obchodních centrech, nepociťujeme tuto skutečnost jako faktor ohrožující naši společnost. Naopak jsme rádi, že frozen yogurt se tak stává mezi zákazníky ještě známějším a tak i více vyhledávaným produktem.
Jak se s konkurencí vyrovnáváte?
Na místech, kde mohou zákazníci najít naše prodejny, konkurenci nepociťujeme. Nepřímou konkurenci pak opravdu považujeme za obohacující faktor, který i nás nutí stále se zlepšovat a přicházet s novinkami v rámci našich provozoven.
Jaké jsou Vaše nejbližší plány rozvoje na našem trhu, řekněme v horizontu dvou let?
Především chceme plně stabilizovat pozici na trhu frozen yogurtů v Praze. Následně pak plánujeme pokračovat v otevírání nových poboček mimo naše hlavní město.
Jaký potenciál má Česká republika pro značku Yogoterie?
Veliký. V České republice je kultura frozen yogurtu a samoobslužných konceptů jako takových teprve na začátku. Z našeho krátkého působení na trhu jsme si však již ověřili, že zákazníky tento typ prodejen skutečně baví, a to především naše mladší zákazníky.
Plánujete se svým konceptem proniknout i na další trhy? Pokud ano, jaké by Vás v tomto směru zajímaly?
Další trhy typu Slovenska nás samozřejmě lákají, ale především z pohledu franšízingu, a rozvoje prostřednictvím franšízových partnerů. Sami se chceme soustředit na český trh, který je pro nás momentálně prioritou.
Zobrazit v katalogu franšíz




















PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízy v oblasti gastronomie nejsou ničím novým. Přesto je koncept Hey Foods v mnoha ohledech od provozování tradiční restaurace dost odlišný.
Franšíza 360pizza nabízí rebranding stávajícím gastro provozovnám. Jak změna pomůže efektivitě podnikání vysvětlí Markéta Krejčíková, manažerka pro rozvoj.
Franšíza Bageterie Boulevard vyrostla spolu s Crocodille na rekordních 1,6 miliardy obratu. Po covidových letech je zpět na předních pozicích mezi fastfoodovými řetězci.
„Nyní se zaměřujeme na bistro, kde chceme pizzy odbavovat do 7 minut,“ říká zakladatel franšízové sítě Vosíme.cz Richard Halmazňa.
Špagetka je franšíza s čerstvými těstovinami, kávou a zmrzlinou. Má originální receptury i způsob lokace trucků. Jak tento koncept funguje v praxi?
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...