Vzhůru na Moravu

Momentálně na našem trhu firma provozuje dvě vlastní pobočky, a to v pražských nákupních centrech Atrium Flora a Arkády Pankrác. Příležitost podílet se na dalším rozvoji sítě chce však dát i franšízantům. „V současné době hledáme franšízové partnery, kteří by se chtěli připojit do týmu Yogoterie a stát se majiteli poboček v ostravském Forum Nová Karolina a obchodním centru Olympia Brno,“ prozrazuje jednatel společnosti Yogoterie Přemysl Hejda.
"Jak v centru Forum Nová Karolina, tak v Olympii Brno se nabídka franšízy týká konkrétních lokalit, kde jsme schopni po podpisu franšízové smlouby velmi rychle otevřít," doplňuje další z jednatelů společnosti Jakub Zíma s tím, že v případě prostor obou nákupních center jde o atraktivní lokality, kde je o koncept Yogoterie je zájem.
Firma otevřením franšízových poboček pokračuje v expanzi, při níž se chce soustředit zejména na Českou republiku, kde vidí pro úspěch celého konceptu velký potenciál. V Česku je totiž kultura frozen yogurtu a samoobslužných konceptů jako takových teprve na začátku. "Koncept frozen yogurt je na trhu zatím krátkou dobu, ale rychle proniká do povědomí lidí a nalézá si stálé a spokojené zákazníky. Yogoterie vstoupila na trh v červnu 2014 a meziroční nárůst tržeb na konkrétní provozovnu činí 21%. V současné době vidíme potenciál otevřít provozovny ve velkých městech napříč Českou republikou," říká Jakub Zíma, podle nějž o tom, jak silný bude trend a jestli Yogoterie pronikne i do menších měst napoví následující roky.
Do budoucna se však firma nebrání ani vykročení za naše hranice. Láká ji zejména slovenský trh, nicméně hlavně z hlediska franšízového rozvoje. Otevírání vlastních samoobslužných „barů“ firma u našich východních sousedů nechystá.
PŘEČTI ČLÁNKY

„Pro náš růst je klíčové, abychom měli ty správné franšízanty,“ říká Michal Příhoda, výkonný ředitel Fruitisimo Group. Síť loni překonala tržby půl miliardy korun a expanduje dál.
Franšízová síť s více než 200 pobočkami se úspěšně rozvíjí v zemích Evropy. Aktuálně hledá dlouhodobé partnery pro vstup na český trh.
Franšízová síť UGO sází na inovace, vyváženou nabídku a partnery zapojené do každodenního provozu. Růst obratu o 160 % odráží stabilní rozvoj sítě.
Jak si vede Coffeeshop Company od doby, co si vzala vedení nazpět centrála ve Vídni? Díky nižším nákladům chce oslovit nové franšízanty a rozšířit síť v zemích V4.
Franšízový koncept BodyBody spojuje moderní technologie a zdravý životní styl. Zájemcům otevírá možnost rozjet vlastní studio i v menších městech.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Opustila kancelář, aby se naplno věnovala vzdělávání. Dnes Veronika Bubeníková vede úspěšnou pobočku Školy Populo v Olomouci a pomáhá dětem i dospělým k lepším výsledkům.
„Prodávající by měl oslovovat kolemjdoucí a být přátelským průvodcem prodejem. Na tom je náš byznys postavený,“ říká master-franšízant Tiroler pro ČR Adam Červenka.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...