Miliardové tržby

Společnost p.k. Solvent, která je majitelem dlouhodobě největší franšízové sítě, uzavřela rok 2014 s tržbami ve výši 4,99 miliard korun, což představuje meziroční nárůst o 10,7 procenta. Zároveň se zvýšil i zisk společnosti, a to o 10 procent na 196,1 milionu korun. Vyplývá to z výroční zprávy společnosti, kterou má redakce Franchising.cz k dispozici.
Jednou z hlavních investice, kterou TETA Drogerie v roce 2014, který je zatím posledním účetně uzavřeným, byl rebranding poboček. Ten by měl pokračovat i v průběhu letošního roku a projít by jím mělo 774 prodejen, které v roce 2014 fungovaly. Dokončení firma dle dřívějších odhadů plánuje v roce 2017 a slibuje si od něj i další zvyšování tržeb. „Tržby po rebrandingu vzrůstají v závislosti na lokalitě prodejny o 20 – 70%," prozradil již dříve Radomír Klofáč, jednatel firmy Moris design, kterou sí p.k.Solvent na změnu podoby TETA drogerií najal.
Momentálně můžeme na tuzemském trhu najít 786 prodejen, z nichž více než polovinu, 441 poboček, provozují její franšízoví partneři. Za poslední dva roky byla zmodernizována polovina z prodejen. "Počet moderních Teta drogerií chceme do konce roku 2016 navýšit na 500. Celkové investiční náklady odhadujeme na miliardu korun," uvedl před časem jeden z majitelů společnosti p.k.Solvent Radek Graclík.
PŘEČTI ČLÁNKY

Více než polovina domácností má kočku nebo psa. Obě zvířáta žijí až dvacet let. To je příležitost vychovat si věrné zákazníky jako franšízant s krmivy Husse.
Poptávka po konopných produktech roste, stejně tak i zákonné regulace. Jak je na novelu připravena franšízová síť Cbweed?
Záběry z dronu mohou přinášet přesná data, úspory nákladů i emoce. Franšíza COPTRZ umí zákazníkům taková zadání splnit.
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Franšízová síť Husse založila svůj úspěch na dvou faktorech – většina domácností má doma psa nebo kočku. Tím druhým je, že obstarat svou rodinnou “smečku” často nestíháme.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Populární na fóru
Vše pro zákazníka
Kdyby Zepter neprodal exekutorům smlouvy za 2,5 mld v devadesátých letech a nehojil se pak na babičkách na zboží, které nechtěly, tak by se mu lépe budoval pozitivní...
Franšíza pro psy a kočky
Komentář
Na kolo s franchisou
Prosim zaslat informacie ohladne znacky Bikepoint.biz. dakujem