Naživo i online

Za oním růstem tržeb, který dosáhl výše 22 procent, stojí nejen výsledky prodejů kamenných poboček včetně těch franšízových, ale také tržby dosažené prostřednictvím internetového obchodu. U něj firma loni zaznamenala 126procentní zvýšení prodejů ve srovnání s rokem 2014. „Pro srovnání, za poslední dva roky, tedy 2013 a 2014 byly meziroční nárůsty tržeb na úrovni šesti až sedmi procent,“ říká výkonná ředitelka Euronics Martina Fialová.
Rok 2015 byl pro Euronics ve znamení dalšího rozšiřování pobočkové sítě prostřednictvím franšízantů a také investic do rekonstrukce stávajících poboček. „Za úspěch uplynulého roku, který přispěl k posílení naší pozice na trhu, považujeme také těsnější prolnutí tradiční sítě kamenných prodejen s naším e-shopem, mimo jiné navýšením míst s osobním odběrem,“ doplňuje Martina Fialová.
Největší prodejní dynamiku měla loni kategorie telekomunikací a IT, což kopíruje výsledky celého trhu s elektrem. Pro rok 2016 plánuje Euronics další nárůst nejen prodejů. Velký potenciál, dle slov Martiny Fialové, vidí především v e-shopu, ale i v růstu šíře a kvality nabízených služeb zákazníkům. „Rádi bychom udrželi tempo růstu, ale musíme počítat s vlivem ekonomická situace, to v jakém bude stavu, bude mít i dopady na ochotu / neochotu spotřebitelů utrácet,“ dodává Fialová.
Společnost Euronics ČR je členem evropské sítě maloobchodních prodejců elektrospotřebičů Euronics International. Součástí řetězce je v České republice 140 prodejen, z nichž část je provozována prostřednictvím franšízových partnerů.
PŘEČTI ČLÁNKY

Operátor O2 chce v Česku posílit své působení prostřednictvím regionálních obchodních zástupců. Kdo může s touto značkou podnikat?
Trh E-commerce je v České republice neustále na vzestupu. Koncept Kiwicode nabízí svým franšízantům šanci na něm prorazit a uspět.
Moderní podnikání není vždy složité, vydělávat lze i s pouhým notebookem. Franšízový e-shop nabízí nový český koncept Kiwicode, platbami po síti se zabývá litevská Paysera.
Kdo chce provozovat vlastní internetový obchod, má nyní možnost díky franšíze Kiwicode. Ta přichází s inovátorským modelem dropshippingového systému.
Prodejce elektroniky CZC.cz již pět let v řadě zvyšuje tržby dvouciferným tempem.
Nejčtenější

Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Stačí zajistit prostor o velikosti minimálně 50 m2, mít finanční prostředky na jeho proměnu a vybavení a můžete začít podnikat. Třeba se spodním prádlem.
Vítěze ve všech krajích České republiky vybere odborná porota z 1356 společností. Podniky mohou přihlášky do projektu posílat již nyní.
Letošek by pro koncept pojízdných kaváren Kofi Kofi měl být ve znamení rozvoje franšízové sítě. Do jakých lokalit se svými KofiTrucky míří?