Po síti i v obchodě
Značka, která v tuzemsku momentálně provozuje mimo internetového obchodu i 66 kamenných prodejen a ke svému rozvoji využívá i spolupráce s franšízanty, zaznamenala loni růst tržeb o 21 procent na 2,9 miliardy korun. Podle generální ředitelky společnosti CZC.cz Jitky Dvořákové, se síti dařilo nejen zvyšovat tržby, ale také tržní podíl. „V porovnání s našimi konkurenty v příslušném prodejním kanálu jsme v IT rostli více než čtyřikrát rychleji, přičemž internetový trh jako celek v hodnotě dokonce klesal,“ uvedla na základě statistik GfK Jitka Dvořáková.
Největší podíl na tržbách minulého roku mají podle vyjádření společnosti již tradičně prodané mobilní telefony, notebooky, televize, tablety a grafické karty. „Skokanem roku 2015 se stala nositelná elektronika. Prodeje fitness náramků, chytrých hodinek a dalších zařízení, která pomáhají lidem udržet krok se zdravým životním stylem, vzrostly o více než 200 procent,“ prozradil Tomáš Pilský, obchodní ředitel CZC.cz. Nejsilnějším měsícem roku se stal tradičně prosinec, samotným vrcholem vánoční nákupní horečky se pak stal čtvrtek 17. prosince.
V loňském roce se však CZC.cz nezaměřovala pouze na zvyšování tržeb. Realizovala i řadu investic. Ta největší se týkala logistiky. „Ze skladu o velikosti 1700 m2 jsme se přestěhovali do nových logistických prostor o velikosti 5 000 m2, které nám umožňují zákazníkům nabídnout širší portfolio zboží k okamžitému dodání,“ uvedl ke stěhování Pilský. Letos chce CZC.cz zahájit pilotní testování služby doručení v den objednání.
Celkem společnost za rok 2015 vyexpedovala téměř 1,8 milionu kusů zboží a vyřídila přes 900 tisíc objednávek. Většinu z nich si zákazníci vyzvedli osobně. „Možnost bezplatného osobního odběru na jedné z našich 66 poboček po celé České republice stabilně využívá přibližně 80 procent našich zákazníků,“ sdělil Kamil Demuth, marketingový ředitel CZC.cz.
PŘEČTI ČLÁNKY
Podnikání v telekomunikacích
/30.08.2021
Operátor O2 chce v Česku posílit své působení prostřednictvím regionálních obchodních zástupců. Kdo může s touto značkou podnikat?
Trh E-commerce je v České republice neustále na vzestupu. Koncept Kiwicode nabízí svým franšízantům šanci na něm prorazit a uspět.
Moderní podnikání není vždy složité, vydělávat lze i s pouhým notebookem. Franšízový e-shop nabízí nový český koncept Kiwicode, platbami po síti se zabývá litevská Paysera.
Kdo chce provozovat vlastní internetový obchod, má nyní možnost díky franšíze Kiwicode. Ta přichází s inovátorským modelem dropshippingového systému.
Síť prodejen elektroniky Euronics loni vykázala rekordní růst tržeb.
Nejčtenější
Franšíza - co to je?
/09.01.2025
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Síť pánských salónů Royal Barber & Shop hledá nové franšízanty. Pobočku je možné rozjet od 1 milionu korun, převzít zavedenou, nebo do ní vstoupit jako investor.
Zájem o zakládání nových podniků již delší dobu roste. Data ukazují, že čísla převyšují i rekordní loňský rok. Pozornost si získává i trh s franšízami a to nejen u zdejších značek.
Slovenská síť Mr. Kebab hledá master-franšízanta pro český trh. Detaily spolupráce a plány expanze přibližuje zakladatel značky Ľubor Lelovits.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?