Na plný plyn
To se společnosti ContiTrade Services, která za značkou BestDrive stojí, podařilo mimo jiní i díky akvizici auto a pneu servisů servisní sítě Auto Technik Unger s.r.o. – A.T.U. Ta se rozhodla tuzemský trh opustit. „Podařilo se nám vyjednat převzetí tří servisů, a to v Praze, Plzni a Ostravě. Nové pobočky se staly 15. února nedílnou součástí servisní sítě BestDrive,“ řekl Karel Kučera, ředitel a jednatel společnosti ContiTrade Services.
Nově nabyté pobočky projdou postupně rebrandingem tak, aby odpovídaly standardům sítě BestDrive. „Chceme zachovat služby, na které byli zákazníci A.T.U. zvyklí. A samozřejmě nabídku rozšíříme i o služby nové, které jsou typické pro celou naši servisní síť," doplňuje Karel Kučera s tím, že nejen díky akvizicím by se měl řetězec BestDrive rozšiřovat.
Cílem značky je totiž být co nejblíže zákazníkům, a to jak prostřednictvím vlastních poboček, tak i těch, o jejichž provoz se starají franšízoví partneři. Momentálně můžeme na trhu najít 66 vlastních a 96 franšízových servisů značky BestDrive.
přečíst články
Regulace zákona nahrává franšízám
/03.11.2025
„Od ledna 2026 budou vybrané produkty dostupné jen ve specializovaných prodejnách. To nám přináší výraznou konkurenční výhodu,“ říká master-franšízant Cbweed Riccardo Ghibellini.
V nejbližších třech letech franšízová síť chystá rebranding na 1000 čerpacích stanicích v 7 zemích, včetně Česka.
Více než polovina domácností má kočku nebo psa. Obě zvířáta žijí až dvacet let. To je příležitost vychovat si věrné zákazníky jako franšízant s krmivy Husse.
Poptávka po konopných produktech roste, stejně tak i zákonné regulace. Jak je na novelu připravena franšízová síť Cbweed?
Záběry z dronu mohou přinášet přesná data, úspory nákladů i emoce. Franšíza COPTRZ umí zákazníkům taková zadání splnit.
Nejčtenější
Vůně kvalitní kávy a úspěchu
/10.01.2017
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Síť Vosíme.cz se úspěšně rozšiřuje i mimo velká města. Nové pobočky otevírá ve spolupráci s franšízanty. Těm nabízí i pomoc s financováním.
„Budoucnost convenience retailu vidíme v kombinaci rychlosti, čerstvosti a lidskosti,“ říká Petr Kuchta, Chief Product & Marketing Officer franšízového konceptu PONT to go.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Slovinská franšíza Centrum solné terapie propojuje moderní technologii s tradicí solných jeskyní. Do Česka přináší podnikání s medicínským přesahem.
Populární na fóru
Vše pro zákazníka
Kdyby Zepter neprodal exekutorům smlouvy za 2,5 mld v devadesátých letech a nehojil se pak na babičkách na zboží, které nechtěly, tak by se mu lépe budoval pozitivní...
Franšíza pro psy a kočky
Komentář
Na kolo s franchisou
Prosim zaslat informacie ohladne znacky Bikepoint.biz. dakujem