Rychlá pizza vydělává

Trh gastronomie nutí provozovatele restaurací přicházet neustále s novými nabídkami, aby získali zákazníky na svou stranu. Směrem poskytování speciálních služeb se vydala rozvážková firma Forty´s Pizza, která se zaměřuje na produkci a rozvoz pizzy do čtyřiceti minut. Koncept, který byl založen v Olomouci v roce 2005, se neustále rozšiřuje a nyní otevírá pizzerii i v hlavním městě. „Zájemci o franšízu pro Prahu jsou, tam ale licenci nabízet letos nebudeme,“ komentuje firemní plány pro hlavní město jednatel firmy Jakub Šlezar.
Po otevření pražské provozovny je cílem firmy získat zájemce pro rozvoz pizzy v krajských a dalších městech, s počtem obyvatel alespoň 50 tisíc. „Evidujeme zájem o licenci v malých městech pod 50 tisíc, ale na to zatím nejsme připraveni. Zájem vidíme i ve městech, kde již pizzerie máme, např. v Brně. Tam však máme již tři vlastní provozovny a nechceme, aby čtvrtá byla provozována jiným subjektem,“ popisuje strategii rozšiřování Šlezar.
Forty´s Pizza provozuje vlastní pizzerie především v moravských městech a v Hradci Králové. Před třemi lety rozjela první franšízovou pobočku v Pardubicích. „Poté, co vypršela tříletá smlouva s pardubickým provozovatelem, jsme se rozhodli stejnému franšízantovi smlouvu prodloužit. Pizzerii se daří velice dobře a je jedničkou v rozvozu v Pardubickém kraji,“ říká Šlezar s tím, že zájemcům o franšízu nabízí především desetiletou zkušenost na poli produkce a rozvozu pizzy, know-how a pomoc při vedení pizzerie.
Podnikatelé, kteří nejsou spokojeni s úrovní kvality pizzy a služeb v místě svého bydliště, mohou pod hlavičkou Forty´s Pizza kromě rychlého rozvozu nabízet i produkt vyráběný přímo na objednávku. Pizza je připravována z ingrediencí osvědčených dodavatelů, s nimiž firma spolupracuje od svého založení. Kromě jednoduchých telefonických a online objednávek nabízí i pohodlné placení při rozvozu. Zákazník si může vybrat ze standardních hotovostních operací nebo platit platební kartou.
Od zájemců se očekává osobní angažovanost a finanční zajištění. Pro počáteční investici musí investor počítat s částkou přesahující 1.3 milionu korun, přičemž předchozí zkušenost v podnikání není podmínkou, ale výhodou. Koncept je vhodný zejména pro kandidáty ochotné podnikat v oblasti fastfoodu nabízející nadstandardní služby. „Cestu vidíme přes kvalitní produkt a hlavně špičkový servis, protože zákazník nechce čekat na pizzu hodinu a půl,“ uzavírá jednatel firmy Jakub Šlezar.
Zobrazit v katalogu franšíz




















PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízy v oblasti gastronomie nejsou ničím novým. Přesto je koncept Hey Foods v mnoha ohledech od provozování tradiční restaurace dost odlišný.
Franšíza 360pizza nabízí rebranding stávajícím gastro provozovnám. Jak změna pomůže efektivitě podnikání vysvětlí Markéta Krejčíková, manažerka pro rozvoj.
Franšíza Bageterie Boulevard vyrostla spolu s Crocodille na rekordních 1,6 miliardy obratu. Po covidových letech je zpět na předních pozicích mezi fastfoodovými řetězci.
„Nyní se zaměřujeme na bistro, kde chceme pizzy odbavovat do 7 minut,“ říká zakladatel franšízové sítě Vosíme.cz Richard Halmazňa.
Špagetka je franšíza s čerstvými těstovinami, kávou a zmrzlinou. Má originální receptury i způsob lokace trucků. Jak tento koncept funguje v praxi?
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...