Rychlá pizza vydělává

Trh gastronomie nutí provozovatele restaurací přicházet neustále s novými nabídkami, aby získali zákazníky na svou stranu. Směrem poskytování speciálních služeb se vydala rozvážková firma Forty´s Pizza, která se zaměřuje na produkci a rozvoz pizzy do čtyřiceti minut. Koncept, který byl založen v Olomouci v roce 2005, se neustále rozšiřuje a nyní otevírá pizzerii i v hlavním městě. „Zájemci o franšízu pro Prahu jsou, tam ale licenci nabízet letos nebudeme,“ komentuje firemní plány pro hlavní město jednatel firmy Jakub Šlezar.
Po otevření pražské provozovny je cílem firmy získat zájemce pro rozvoz pizzy v krajských a dalších městech, s počtem obyvatel alespoň 50 tisíc. „Evidujeme zájem o licenci v malých městech pod 50 tisíc, ale na to zatím nejsme připraveni. Zájem vidíme i ve městech, kde již pizzerie máme, např. v Brně. Tam však máme již tři vlastní provozovny a nechceme, aby čtvrtá byla provozována jiným subjektem,“ popisuje strategii rozšiřování Šlezar.
Forty´s Pizza provozuje vlastní pizzerie především v moravských městech a v Hradci Králové. Před třemi lety rozjela první franšízovou pobočku v Pardubicích. „Poté, co vypršela tříletá smlouva s pardubickým provozovatelem, jsme se rozhodli stejnému franšízantovi smlouvu prodloužit. Pizzerii se daří velice dobře a je jedničkou v rozvozu v Pardubickém kraji,“ říká Šlezar s tím, že zájemcům o franšízu nabízí především desetiletou zkušenost na poli produkce a rozvozu pizzy, know-how a pomoc při vedení pizzerie.
Podnikatelé, kteří nejsou spokojeni s úrovní kvality pizzy a služeb v místě svého bydliště, mohou pod hlavičkou Forty´s Pizza kromě rychlého rozvozu nabízet i produkt vyráběný přímo na objednávku. Pizza je připravována z ingrediencí osvědčených dodavatelů, s nimiž firma spolupracuje od svého založení. Kromě jednoduchých telefonických a online objednávek nabízí i pohodlné placení při rozvozu. Zákazník si může vybrat ze standardních hotovostních operací nebo platit platební kartou.
Od zájemců se očekává osobní angažovanost a finanční zajištění. Pro počáteční investici musí investor počítat s částkou přesahující 1.3 milionu korun, přičemž předchozí zkušenost v podnikání není podmínkou, ale výhodou. Koncept je vhodný zejména pro kandidáty ochotné podnikat v oblasti fastfoodu nabízející nadstandardní služby. „Cestu vidíme přes kvalitní produkt a hlavně špičkový servis, protože zákazník nechce čekat na pizzu hodinu a půl,“ uzavírá jednatel firmy Jakub Šlezar.
PŘEČTI ČLÁNKY

„Pro náš růst je klíčové, abychom měli ty správné franšízanty,“ říká Michal Příhoda, výkonný ředitel Fruitisimo Group. Síť loni překonala tržby půl miliardy korun a expanduje dál.
Franšízová síť s více než 200 pobočkami se úspěšně rozvíjí v zemích Evropy. Aktuálně hledá dlouhodobé partnery pro vstup na český trh.
Franšízová síť UGO sází na inovace, vyváženou nabídku a partnery zapojené do každodenního provozu. Růst obratu o 160 % odráží stabilní rozvoj sítě.
Jak si vede Coffeeshop Company od doby, co si vzala vedení nazpět centrála ve Vídni? Díky nižším nákladům chce oslovit nové franšízanty a rozšířit síť v zemích V4.
Franšízový koncept BodyBody spojuje moderní technologie a zdravý životní styl. Zájemcům otevírá možnost rozjet vlastní studio i v menších městech.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Opustila kancelář, aby se naplno věnovala vzdělávání. Dnes Veronika Bubeníková vede úspěšnou pobočku Školy Populo v Olomouci a pomáhá dětem i dospělým k lepším výsledkům.
„Prodávající by měl oslovovat kolemjdoucí a být přátelským průvodcem prodejem. Na tom je náš byznys postavený,“ říká master-franšízant Tiroler pro ČR Adam Červenka.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...