Mobilní franšíza

Mezinárodní síť mobilních kaváren Bike Café se stabilizovala na domácím polském trhu a míří dále do zemí, kde vidí značný potenciál. „Myslíme si, že Česko i Slovenská republika jsou nejen geograficky, ale i kulturně blízké trhy, což chápeme jako skvělou příležitost pro rozšíření sítě přirozenou cestou,“ komentuje okolnosti expanze mluvčí konceptu Katarzyna Gawrońska.
Firma by výhledově chtěla mít své zástupce v největších českých a slovenských městech: v Praze, Brně, Ostravě, v Bratislavě a v Košicích. Potenciálním franšízantům nabízí asistenci, nechává jim však ve výběru vhodného místa volnou ruku. Koncept je vhodné směřovat do měst s více než 50 tisíci obyvateli či do menších měst s turistickým potenciálem. „Tento rok bychom rádi otevřeli pár kaváren a každý další zdvojnásobili počet,“ vyjadřuje hlavní cíl pro Česko a Slovensko Katarzyna Gawrońska.
Bike Café nemá na franšízanty žádné formální požadavky. Hledá podnikatele, kteří jsou zapáleni do byznysu a chtějí rozvíjet značku Bike Café. Kromě podpory při hledání lokality nabízí baristické školení, marketingovou podporu či monitorovací systém prodeje kávy. Plně vybavené kolo připravené k použití přijde na 390 tisíc korun. V nabídce však bude i verze „Mini Bike Café“, za kterou franšízanti zaplatí asi 300 tisíc korun.
Bike Café je mezinárodní firmou, která je na trhu od roku 2012. Za poslední čtyři roky existence se úspěšně uchytila na více než třiceti místech v rámci Evropské unie. V současnosti provozuje 24 franšízových kaváren v domovském Polsku a od roku 2015 má zastoupení i v severočeském Liberci. Jelikož koncept mobilních kaváren umožňuje franšízantům být vždy co nejblíže zákazníkům, nabízí majitelům možnost nabízet kávu i mimo veřejné prostory, např. na soukromých či firemních večírcích nebo při zajišťování cateringu filmových štábů.
PŘEČTI ČLÁNKY

Food trucky představují nový evropský trend. Rozmach těchto franšíz probíhá i v Česku. Jak je to s investičními náklady a zahájením vlastního podnikání s mobilním občerstvením?
Faency Fries rozšiřuje síť a hledá nové franšízanty. Nabízí dvě varianty podnikání a rychlou návratnost investice.
Franšízový koncept BodyBody spojuje moderní technologie a zdravý životní styl. Zájemcům otevírá možnost rozjet vlastní studio i v menších městech.
Franšízy v oblasti gastronomie nejsou ničím novým. Přesto je koncept Hey Foods v mnoha ohledech od provozování tradiční restaurace dost odlišný.
Franšíza 360pizza nabízí rebranding stávajícím gastro provozovnám. Jak změna pomůže efektivitě podnikání vysvětlí Markéta Krejčíková, manažerka pro rozvoj.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
„Nízké náklady a rychlá návratnost dělají z Edukido ideální volbu pro ty, kteří chtějí podnikat a zároveň podpořit rozvoj dětí,“ říká provozní ředitel Bartłomiej Misztal.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Přinášíme aktuální žebříček nejúspěšnějších globálních franšízových značek. V TOP 10 nechybí franšízy známé z tuzemského trhu. Nejsilnějším sektorem zůstává gastro.
Téměř polovinu franšízových partnerů McDonald's v Česku tvoří ženy a jsou úspěšné. Jako majitelky vedou hned několik restaurací.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...