Inovací k profitu

Konkurenční prostředí gastronomie nutí provozovatele restaurací udržovat vysokou kvalitu jídel a nabízet stále vyšší komfort služeb. Tímto směrem jde i The Pub, která se kromě zlepšování vnitřních procesů zaměřuje na větší pohodlí návštěvníků při servírování pití a jídel. „Máme připravenou třetí generaci dotykových panelů na stolech, které budeme instalovat do všech nových restaurací a postupně jimi nahradíme ve vybraných provozovnách i stávající technické řešení,“ říká o poslední novince jednatel společnosti The PUB Franchising Martin Šampalík. Právě jednoduché objednávání prostřednictvím dotykových obrazovek je spolu se samoobslužným čepováním piva tím, co koncept odlišuje od ostatních restaurací.
Kromě moderních technologií zavádí restaurační síť povinné hodnocení kvality poskytovaných služeb. Prostředkem jsou návštěvy tajných hostů nebo vyplňování online dotazníku, který hosté obdrží po návštěvě restaurace do e-mailové schránky. Ve spolupráci s dodavatelským pivovarem byla rovněž realizována velká školení výčepních a podobně se chystá i velké školení šéfkuchařů a manažerů.
Franšízantům jsou k dispozici průběžná školení, aby dokázali zvládat chod restaurace, a získávají rovněž podporu ze strany oddělení rozvoje. „Mezi zajišťované provozní systémy patří online rezervační systém, online katalog jídel, který obsahuje vše od kalkulací až po fotografie jídel, online nástroje na tvorbu menu, online správu věrnostního programu a webovou prezentaci s administrativním rozhraním,“ říká o podpoře franšízantům Martin Šampalík s tím, že pro dlouhodobě spolupracující franšízanty vyjednává franšízor o lepších nákupních podmínkách.
Koncept The Pub, který má v současnosti 16 restaurací, z čehož je 14 franšízových, plánuje otevřít novou provozovnu v Praze na Nových Butovicích, kde bude zajišťovat gastronomické služby pro 3 500 zaměstnanců obchodního centra a místních obyvatel. „Pokud jde o rozšiřování v zahraničí, budeme otevírat novou restauraci na Slovensku v centru Košic. O dalších možných projektech nyní vedeme jednání,“ uzavírá Martin Šampalík.
PŘEČTI ČLÁNKY

„Pro náš růst je klíčové, abychom měli ty správné franšízanty,“ říká Michal Příhoda, výkonný ředitel Fruitisimo Group. Síť loni překonala tržby půl miliardy korun a expanduje dál.
Franšízová síť s více než 200 pobočkami se úspěšně rozvíjí v zemích Evropy. Aktuálně hledá dlouhodobé partnery pro vstup na český trh.
Franšízová síť UGO sází na inovace, vyváženou nabídku a partnery zapojené do každodenního provozu. Růst obratu o 160 % odráží stabilní rozvoj sítě.
Jak si vede Coffeeshop Company od doby, co si vzala vedení nazpět centrála ve Vídni? Díky nižším nákladům chce oslovit nové franšízanty a rozšířit síť v zemích V4.
Franšízový koncept BodyBody spojuje moderní technologie a zdravý životní styl. Zájemcům otevírá možnost rozjet vlastní studio i v menších městech.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Opustila kancelář, aby se naplno věnovala vzdělávání. Dnes Veronika Bubeníková vede úspěšnou pobočku Školy Populo v Olomouci a pomáhá dětem i dospělým k lepším výsledkům.
„Prodávající by měl oslovovat kolemjdoucí a být přátelským průvodcem prodejem. Na tom je náš byznys postavený,“ říká master-franšízant Tiroler pro ČR Adam Červenka.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...