Bagety příslibem zisku

Počet franšízových provozoven v Česku se za poslední čtyři roky zdvojnásobil a zdaleka se nejedná jen o značky zahraničních firem. Skutečnost, že kouzlo franšízy objevily i české firmy, ukazuje i několikanásobný nárůst žadatelů o franšízovou licenci české společnosti Bageterie Boulevard, která zprovoznila již 20 franšízových poboček.
Společnost nabízí možnost franšízového podnikání pod zavedenou značkou od roku 2011. Na konci minulého roku přitom registrovala mimořádně silný zájem ze strany potenciálních franšízantů. „Každý týden dostáváme nabídky na otevření nových poboček. Při výběru partnerů jsme však důslední a se zájemci jednáme velmi pečlivě, abychom vybrali spolehlivého zástupce,“ říká ředitelka rozvoje a franšízingu Bageterie Boulevard Markéta Krejčíková.
Důvody vysoké oblíbenosti spatřuje Markéta Krejčíková v tom, že Bageterie Boulevard jako český řetězec může snadno komunikovat s žadateli a franšízanty a rychle reagovat na vzniklé problémy. Mezi další faktory oblíbenosti patří flexibilita či geografická a kulturní blízkost franšízora.
Není to ale pouze jazyk, co usnadňuje navazování obchodních vztahů. Atraktivita franšízové spolupráce může být dána i výhodnými vstupními podmínkami. To, co franšízanti oceňují, je možnost převzetí kompletního know-how, snadný přístup k informacím a podpora ze strany poskytovatele po celou dobu trvání smlouvy. Výjimkou není ani možnost navštívit zákulisí ostatních provozoven nebo podrobná kalkulace nákladů a výnosů. V případě Bageterie Boulevard je například vracen provozovatelům franšízový poplatek po dobu dvou let, pokud provozovna nevykazuje zisk.
Franšíza tak znamená zjednodušení celého procesu rozjezdu podnikání a nabízí mnoho výhod. Jak ale poznamenává Markéta Krejčíková, je vždy nutné myslet na to, že konečné finanční výsledky závisí, jako při každém podnikání, především na aktivitě a schopnostech konkrétního podnikatele.
PŘEČTI ČLÁNKY

Franšíza Bageterie Boulevard vyrostla spolu s Crocodille na rekordních 1,6 miliardy obratu. Po covidových letech je zpět na předních pozicích mezi fastfoodovými řetězci.
Franšízy s „jídlem do ruky“ musí rychle reagovat na zákaznické trendy. Ty nám přiblíží manažerka pro rozvoj franšízové sítě Bageterie Boulevard a 360Pizza Markéta Krejčíková.
Zájemce o franšízové podnikání v gastronomii by nemělo minout spojení značek Bageterie Boulevard a 360Pizza. Letos začali dokonce konkurovat americkým fastfoodům na dálnicích.
Zdeněk Polášek a Martin Lehocký jsou již zkušení franšízanti. Ke dvěma franšízovým pobočkám Bageterie Boulevard přidali i jednu z konceptu 360Pizza.
Síť Bageterie Boulevard se neustále zvětšuje. Nové pobočky najdeme v Praze i v regionech.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...