Poslání a byznys

Kvalitních výukových programů není vzhledem k nízké znalosti druhých jazyků nikdy dost. K větší jazykové kompetenci dětí a mládeže se snaží přispívat franšízový koncept Helen Doron English, který na tuzemském trhu působí od roku 2004. O atraktivitě vzdělávacího systému, který imituje způsob, jímž se od batolecího věku učíme mateřský jazyk, svědčí stabilní růst počtu studentů. Podle interních dat zaznamenala jazyková škola v posledním roce navýšení přibližně o 8% a celkový počet studentů tak od vstupu na trh narostl na více než šest tisíc.
Během letošního jara škola realizovala rozsáhlé testování svých studentů v rámci mezinárodně uznávaných zkoušek Cambridge English Language Assessment. Toho se zúčastnilo přes 500 dětí ve věku od 8 do 15 let. "Ze srovnání výsledků vyplynulo, že studenti jazykové školy dosahovali o 20% lepších výsledků u ústní části, než je celosvětový průměr. V důsledku každoročního testování se nám navíc daří snižovat procento klientů, kteří nepokračují v docházce do navazujícího kurzu,“ popisuje výsledky jazykové školy manažerka pro franšízing Barbora Tošenovská.
Hlavním cílem, na který se chce v následujícím období Helen Doron English zaměřit je získávání partnerů pro oblasti, ve kterých dosud nemá zastoupení. Franšízantům přitom licence nabízí možnost kombinovat podnikatelskou činnost, zábavu a poslání. „Velice často se nám stává, že rekrutujeme franšízanty z řad kandidátů, kteří k nám přicházejí z korporátních společností, kde sice měli zajímavý příjem, ale práce je svou podstatou nenaplňovala. U nás se mohou realizovat způsobem, který by jim jiná zaměstnání jen stěží umožňovala,“ říká o výhodách franšízy Barbora Tošenovská.
V posledních několika měsících zaznamenala škola podle franšízové manažerky vysoký zájem o spolupráci, a to jak ze strany nově příchozích kandidátů z oblastí, ve kterých dosud neměla zastoupení, tak i z řad učitelů stávajících poboček, kteří mají zájem svou činnost rozšiřovat na větší území, a tak si smluvně zajistit exkluzivitu pro dané území. Aktuálně má Helen Doron English zastoupení na téměř 80 místech v Česku, přičemž ve více než polovině případů se jedná o menší pobočky v malých městech nebo vesnických oblastech spravovaných tzv. nezávislými učiteli. Ve větších městech přitom operují franšízoví partneři ve výukových centrech, kterých je aktuálně 35. Čtyři z nich jsou spravovány master-franšízantem.
Momentálně jazyková škola rozjíždí velkou prázdninovou facebookovou soutěž "S angličtinou na cestách". Od září 2016 se pak mohou děti a rodiče ve svých centrech těšit na nabídku nových kurzů využívajících technologie rozšířené reality a nové aplikace pro tablety a smartphony pro podporu čtení a psaní v angličtině. „V neposlední řadě nyní intenzivně pracujeme na spuštění nového e-shopu pro výrobu a distribuci sad pomůcek do výuky,“ uzavírá novinkami Barbora Tošenovská.
PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízových příležitostí pro podnikatele vidící budoucnost v oblasti školního i mimoškolního vzdělávání, je v Česku celá řada. Tady jsou si některé z nich.
Do turecké Antalye se sjeli master-franšízanti Helen Doron English z celého světa. Chybět tak nemohl ani ten z Česka.
S výukou angličtiny metodou Helen Doron měla Olga Haitl zkušenost jako nezávislá učitelka. Po zkušenostech z pandemie se rozhodla stát se franšízantkou.
Pravidelná setkání franšízantů jsou pro franšízovou síť Helen Doron English v Česku velmi důležitá. Po dvouleté přestávce kvůli pandemií se mohou opět potkávat osobně.
Franšízovému konceptu Helen Doron English se daří. Nyní se může pochlubit oceněním Global Franchise Awards 2021 v kategorii Global Mentorship.
Nejčtenější

Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Na náš trh právě vstupují značkové prodejny profesionálního i hobby nářadí s promyšleným systémem služeb. Podaří se ukrajinské franšíze stejný úspěch jako doma?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Popularita kebabu je v posledních letech ve střední Evropě velká. Grilovaná kuřata zde zase mají tradici. Právě na to sází franšízor Mr. Kebab s novou značkou Pipi Grill.
Jak vypadá současný trh s nemovitostmi a co chtějí současní klienti v tomto oboru? Právě to nám přiblížil generální ředitel franšízové sítě realitních kanceláří Re/Max Jan Hrubý.
Populární na fóru
Angličtina hlasitě
Aby ne, dneska angličtinu potřebuje pomalu i prodavačka. Tak aby o ní nebyl zájem. Mě je 45 a taky jsem musel začít chodit na kurzy kvůli zaměstnání. Ale není to...
Matika snadno a rychle
Vidíte, Bedřichu, máte příležitost něco vytvořit :)
Matika snadno a rychle
Jo, není něco i pro dospělé? Někteří jedinci by lekce matiky potřebovali...
Matika snadno a rychle
Zajímavá franchisa. Je dobře, že se někdo konečně zajímá i o vzdělání matematické