Firma na kolech

Profesionalita v prodeji kávy a vstřícnost vůči zákazníkům jsou dva pilíře, na kterých stojí franšízový koncept Bike Café. Spolu s třetím, kterým je výhoda mobility, si koncept získává oblibu nejen v domovském Polsku, ale i v Čechách, kde má zatím jedno zastoupení v Liberci. „V současnosti evidujeme řadu zájemců z Česka a zaznamenali jsme, že jejich počet v nedávné době vzrostl. Momentálně s nimi vedeme jednání o nových lokacích,“ popisuje vývoj značky Bike Café na tuzemském trhu manažer Bike Café Alexander Pietrzak.
Aby management firmy učinil celý koncept atraktivnější a výkonnější, je momentálně vyvíjen nový IT systém, který bude mít za cíl monitorovat prodeje a pracovní dobu. Průběžně je též zdokonalován servis a nabídka, která kromě kávy zahrnuje sušenky, křupavé tyčinky nebo čerstvé ovocné džusy. Káva zůstává hlavním produktem, strategií mobilních kaváren však podle Alexandra Pietrzaka je nabízet ke kávě vždy nějaký chutný doplněk, přičemž osvědčené pokrmy jsou následně prostřednictvím centrály doporučovány i ostatním franšízantům.
Kromě doporučení zákaznicky atraktivních produktů zahrnuje podpora franšízantů například startovací balíček, který zahrnuje barové doplňky a značkové oblečení. Centrála rovněž vyhledává nejrůznější události, na nichž se mohou franšízanti objevit a pomoc je nabízena i v případě vyřizování formalit týkajících se nového prodejního místa. Průměrná návratnost investice je okolo 12 měsíců, přičemž obraty jsou závislé na umístění kavárny a ročním období. Samozřejmostí je asistence centrály při výběru vhodného obchodního místa a franšízantům je k dispozici i simulace návratnosti investice a seznam prodejních míst s odhadem jejich obchodního potenciálu.
Zákaznicky nejoblíbenější a tedy nejprofitabilnější produkty se podle Alexandra Pietrzaka řídí podle aktuální sezóny. „Obecně jsou nejúspěšnější kávy capupucino, latte a americano. V létě se nejlépe prodává ledová káva a v zimě je to zase horká čokoláda,“ uzavírá výčtem nejlépe prodávaných produktů Alexander Pietrzak.
PŘEČTI ČLÁNKY

„Pro náš růst je klíčové, abychom měli ty správné franšízanty,“ říká Michal Příhoda, výkonný ředitel Fruitisimo Group. Síť loni překonala tržby půl miliardy korun a expanduje dál.
Franšízová síť s více než 200 pobočkami se úspěšně rozvíjí v zemích Evropy. Aktuálně hledá dlouhodobé partnery pro vstup na český trh.
Franšízová síť UGO sází na inovace, vyváženou nabídku a partnery zapojené do každodenního provozu. Růst obratu o 160 % odráží stabilní rozvoj sítě.
Jak si vede Coffeeshop Company od doby, co si vzala vedení nazpět centrála ve Vídni? Díky nižším nákladům chce oslovit nové franšízanty a rozšířit síť v zemích V4.
Franšízový koncept BodyBody spojuje moderní technologie a zdravý životní styl. Zájemcům otevírá možnost rozjet vlastní studio i v menších městech.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Opustila kancelář, aby se naplno věnovala vzdělávání. Dnes Veronika Bubeníková vede úspěšnou pobočku Školy Populo v Olomouci a pomáhá dětem i dospělým k lepším výsledkům.
„Prodávající by měl oslovovat kolemjdoucí a být přátelským průvodcem prodejem. Na tom je náš byznys postavený,“ říká master-franšízant Tiroler pro ČR Adam Červenka.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...