SUBWAY se zajímá o letiště

Jeden z největších fast-foodových řetězců na světě, společnost SUBWAY, se ve střední Evropě zajímá o vstup na zdejší letiště. „Přestože se současná ekonomická recese významně dotýká letecké dopravy, dlouhodobě jsou letiště v našem hledáčku. Týká se to mezinárodních letišť v celé střední a východní Evropě,“ uvedl Manažer Rozvoje SUBWAY pro střední a východní Evropu Martin Princ.
První je Praha
Prvním letištěm v regionu střední a východní Evropy, kam řetězec založený na franchisingu se svou provozovnu vstupuje, je pražské letiště Ruzyně. „Letiště Ruzyně v Praze je jedním z klíčových leteckých uzlů regionu a proto je přirozené, že při našem rozvoji je tato lokalita první, kam SUBWAY vstupuje. A to i přes předpokládaný pokles letecké dopravy v letošním roce,“ uvedl Martin Princ. Provozovnu otevře síť fast-foodů nejpozději na začátku května. Do budoucna přitom SUBWAY nevylučuje zájem ani o další letiště v Česku - v Brně či Ostravě.
V hledáčku jsou i další
SUBWAY považuje letiště za strategické destinace v celém středoevropském regionu. „První kontakty již proběhly například na letišti v polské Varšavě či maďarské Budapešti. Zajímají nás ale také bratislavské letiště na Slovensku, kde se připravuje výstavba nového terminálu, či v chorvatském Zábřehu,“ uvedl Martin Princ. Největší rozvoj si přitom slibuje v Polsku. „Zde jsou vedle Varšavy zajímavá také letiště ve Wroclavi, Krakově či Gdaňsku a v dlouhodobém horizontu také v Katovicích,“ doplnil šéf SUBWAY pro středoevropský region.
Zobrazit v katalogu franšíz




















PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízy v oblasti gastronomie nejsou ničím novým. Přesto je koncept Hey Foods v mnoha ohledech od provozování tradiční restaurace dost odlišný.
Franšíza 360pizza nabízí rebranding stávajícím gastro provozovnám. Jak změna pomůže efektivitě podnikání vysvětlí Markéta Krejčíková, manažerka pro rozvoj.
Franšíza Bageterie Boulevard vyrostla spolu s Crocodille na rekordních 1,6 miliardy obratu. Po covidových letech je zpět na předních pozicích mezi fastfoodovými řetězci.
„Nyní se zaměřujeme na bistro, kde chceme pizzy odbavovat do 7 minut,“ říká zakladatel franšízové sítě Vosíme.cz Richard Halmazňa.
Špagetka je franšíza s čerstvými těstovinami, kávou a zmrzlinou. Má originální receptury i způsob lokace trucků. Jak tento koncept funguje v praxi?
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...