Podnikání na ledu

Mezi franšízovými koncepty je řada těch, které se dají snadno umístit na frekventovaných místech a být tak na blízku velkému množství zákazníků. Tato strategie se již osm let osvědčuje polskému franšízovému systému Lodostrefa, který usiluje o umístění stánků s touto značkou u nákupních center, hypermarketů, v obytných čtvrtích či u škol. Franšízantům se rovněž nabízí možnost jednání s velkými obchodními řetězci a nákupními centry, v jejichž prostorách by chtěli prodejní činnost vykonávat.
Lodostrefa patří v současnosti v domovském Polsku k nejmodernějším sítím zmrzlináren, kde si mohou zákazníci zakoupit italskou nebo americkou zmrzlinu. Nabídka se však neomezuje pouze na mraženou pochoutku, protože k dostání je rovněž populární granita nebo vafle.
Kromě pravidelných dodávek komponent pro výrobu zmrzliny nabízí centrála obchodním partnerům asistenci při získávání povolení nebo při řešení formálních a technických požadavků provozoven. Zástupci firmy proto jednají sami s hygieniky v rámci zajištění kvality vody a celkového schválení franšízy po hygienické stránce. Franšízor rovněž zajišťuje přístup k vodě a elektřině a partneři tak mohou získat stánek prakticky na klíč.
Zájemci o tuto značku si mohou vybírat z řady obchodních variant. Mezi nimi naleznou například plně vybavenou zmrzlinárnu s jedním strojem na italskou zmrzlinu, která vyjde zhruba na 380 tisíc korun. Další variantou je stánek se strojem na kornoutovou zmrzlinu za zhruba 450 tisíc. Největší zájem ze strany podnikatelů je však o variantu doplňující zmrzliny o nabídku vaflí. Podnikatel od franšízora obdrží návrh na vhodné umístění stánku, přičemž tato dohoda je spojena s investicí ve výši 615 tisíc korun. Mezi investory je momentálně oblíbené financování prostřednictvím leasingové společnosti.
S konceptem Lodostrefa se budou moci seznámit návštěvníci listopadového Veletrhu franchisingu ve Slovanském domě, kde se bude u příslušného stánku podávat zmrzlina z nabídky této značky, aby mohli zájemci ochutnat výrobky osobně.
Zobrazit v katalogu franšíz




















PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízy v oblasti gastronomie nejsou ničím novým. Přesto je koncept Hey Foods v mnoha ohledech od provozování tradiční restaurace dost odlišný.
Franšíza 360pizza nabízí rebranding stávajícím gastro provozovnám. Jak změna pomůže efektivitě podnikání vysvětlí Markéta Krejčíková, manažerka pro rozvoj.
Franšíza Bageterie Boulevard vyrostla spolu s Crocodille na rekordních 1,6 miliardy obratu. Po covidových letech je zpět na předních pozicích mezi fastfoodovými řetězci.
„Nyní se zaměřujeme na bistro, kde chceme pizzy odbavovat do 7 minut,“ říká zakladatel franšízové sítě Vosíme.cz Richard Halmazňa.
Špagetka je franšíza s čerstvými těstovinami, kávou a zmrzlinou. Má originální receptury i způsob lokace trucků. Jak tento koncept funguje v praxi?
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...