Mistr stylu nabízí franšízu

Od roku 1962 působí Coincasa na estetický vkus prostřednictvím produktů a kolekcí navrhovaných pro zákazníky všech zemí, kteří chtějí mít doma kousek italského stylu. Původně benátská značka expandovala nejprve na domácím italském trhu, aby se posléze rozvinula v celosvětovou síť nabízející velké množství výrobků zahrnující textilní zboží, porcelánové servisy, příbory nebo různé dekorativní doplňky. Momentálně Coincasa provozuje 44 obchodů vlastněných společností a 63 franšízových obchodů.
Centrála se nyní chystá tento počet rozšířit jak formou zřizování vlastních obchodů, tak prostřednictvím franšízových licencí, které jsou k dispozici zkušeným podnikatelům z oblasti obchodu či přímo z oblasti domácího vybavení. „Franšízing považujeme za formu spolupráce, která je prospěšná jak pro nás, tak pro franšízanta, od kterého očekáváme, že přispěje znalostí místního trhu a silnou vůlí k úspěchu značky,“ říká obchodní ředitel Alessandro Massa.
Úspěšným zájemcům o franšízu centrála nabízí kromě atraktivních produktů také dodávku šesti kolekcí v průběhu roku, stálou obchodní asistenci ze strany vedení, rychlý objednávkový systém pro zákazníky nebo zajištění trvalé přítomnosti nejlépe prodávaného zboží v obchodě. Franšízant by měl mít přístup k prostoru v centru města nebo ve frekventovaném nákupním centru. Koncept je rovněž vhodný pro města s více než 90 tisíci obyvateli.
Optimální rozloha obchodu by podle Alessandra Massy měla být 150 až 250 m² s tím, že k jednání jsou i varianty s minimální rozlohou 50 m². Počáteční investice se pohybuje okolo 350 euro na metr čtverečný s první dodávkou zboží odhadovanou na 400 euro na metr čtverečný.
V rámci Česka se chce Coincasa v první fázi soustředit na Prahu, kde má zájem zprovoznit obchody v nákupních centrech a následně na města s minimální hustotou obyvatel 90 tisíc. „Pokud jde o mezinárodní rozvoj, je naší prioritou Evropa, kde chceme posílit stávající sítě v zemích, kde již aktivní jsme. Hledáme ale i příležitosti v dalších zemích,“ říká Alessandro Massa.
Coincasa vstupuje na trh, kde již v oblasti domácího vybavení působí řada úspěšných značek a bude se tedy potýkat se silnou konkurencí. Mezi aktivní značky patří především švédská IKEA a dánský JYSK. Zákazníci mohou rovněž nakupovat online na webu španělské společnosti ZARA Home. Pokud jde o budoucí konkurenci, zůstávají však zástupci společnosti Coincasa optimističtí.
PŘEČTI ČLÁNKY

Výrobce interiérových dveří a zárubní dosáhl v roce 2022 tržeb přes 420 milionů Kč. Výrazně se na tom podílely i franšízové pobočky.
Zakázek hodně a lidí málo. Také proto se řada značek ze stavebnictví rozhodla expandovat do regionů prostřednictvím franšízové spolupráce. Koho hledají?
K podnikání pod hlavičkou franšízové sítě Lomax v Rakovníku se Michal Šperl dostal vlastně náhodou. Jak se mu daří?
Výrobce dveří a oken VPO Protivanov rozvíjí svou síť poboček i prostřednictvím franšízových licencí. Konceptu se daří i v menších městech.
Franšízanty Maxeco se stávají podnikatelé hledající nové příležitosti i spokojení zákazníci. Co všechno ovlivňuje jejich byznys?
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Franchisové systémy je možno rozdělit podle různých kriterií, mimo jiné druhu know-how, druhu hospodářské činnosti či způsobu organizace systému.
Podle amerických statistik může být franšízová síť s vyššími investičními potřebami dlouhodobě úspěšnější.
„Naším strategickým cílem je udržet trend v expanzi nových prodejen a zajistit rozvoj náš i obchodních partnerů," říká Jaroslav Smrčka, manažer sítě Traficon.
Populární na fóru
Nový tip na podnikání
Dánská značka nábytku pro děti Flexa míří do Česka. Chce vybudovat síť prostřednictvím franšízantů. Co myslíte, jak se jí povede v přímém souboji s...
Mezera na trhu?
p.Plesník můžete mi zavolat či napsat,potřeboval bych poradit.děkuji 602369757
Kde je mezera na trhu?
Pokud je tento systém na cestě zlepšit podmínky k podnikání v České rebublice, tak jim jen tleskám. jen vezměte v potaz, že malé firmy mají malé tj. nízké finanční...
Kde je mezera na trhu?
Komentář