1 číslo magazínu za 49 Kč nebo 8 čísel za 290 Kč!
VYUŽIJTE AKČNÍ NABÍDKY PŘEDPLATNÉHO A ZÍSKEJTE 2 VÝTISKY A POŠTOVNÉ ZDARMA.
V říjnovém čísle 3/2016 najdete:
O čem se mluví
Byznys jako rodinná záležitost
Rodinné podniky zažívají po čtyřicetileté pauze renesanci. Důraz na kvalitu a spojitost s příběhy svých zakladatelů budí v lidech důvěru. Ne nadarmo je na ně tedy pohlíženo jako na zdravé jádro české ekonomiky.
Fakta a trendy
Veletrh FRANCHISINGU poprvé v Praze
V rámci podnikatelské akce roku se budou moci návštěvníci seznámit s aktuálními trendy ze světa byznysu. Pro návštěvníky jsou na programu školení zdarma i panelové diskuze.
Čistotou k zisku
Celosvětově úspěšná společnost založená na revoluční technologii mytí automobilů se chce rozšiřovat v Česku formou franšízových licencí. Míří hlavně na krajská města.
Mobilní aplikace pro obchod
Společnost zaměřující se na zvyšování viditelnosti prostřednictvím moderních technologií Eazi-Apps hledá vývojáře zajímající se o práci v lukrativním odvětví.
Hotel pro franšízu
Společnost Orbis Hotel Group bude jako master-franšízant rozvíjet Accorhotely v regionu střední a východní Evropy. Hoteliérům nabízí pro spolupráci flexibilní značky.
Správná strava, půl zdraví
Franšíza Svět zdraví zorganizovala první příměstský tábor pro zdravý životní styl. Děti dopoledne vaří z kvalitních surovin a odpoledne sportují.
Smlouva na Itálii
Oblíbená italská značka pro vybavení domácnosti Coincasa expanduje do Evropy. V hledáčku má i tuzemský trh.
Prostřeno pro byznys
Švédský výrobce kuchyňského vybavení DUKA vstupuje na trh. Má zájem o spolupráci se znalci maloobchodního trhu.
Vlastní byznys
Umíte něco? Prodejte to!
Lukáš Hejlík je české veřejnosti znám především jako herec. V poslední době ho však čím dál více zaměstnávají jeho podnikatelské projekty spjaté s divadlem i gastronomií.
Supertéma
Gastronomie pro franšízu
Zařídit si vlastní gastronomický podnik podle principů franšízingu je mezi podnikateli stále velmi populární. Jednou z příčin je, že tato forma franšízy nabízí varianty, které se uplatní doslova na všech místech.
Splnit si svůj sen
Mnoho podnikavých lidí touží vést vlastní firmu či restauraci. Prostřednictvím franšízové licence se jejich sen může stát v krátkém čase skutečností.
Rychlé jídlo, rychlý zisk
Fastfoodové koncepty nabízí velké množství typů obchodních jednotek. Na své si přijdou zájemci o provoz větší restaurace nebo ti, kteří mají zájem například o kiosek v nákupním centru.
Franšízy s Amerikou za zády
Řada konceptů se po úspěšném rozvoji na domácím trhu rozhodne pro expanzi prostřednictvím franšízy. Typickým případem jsou americké gastronomické značky, které mají jedno společné: chtějí proniknout na tuzemský trh.
Moje firma
Jehla, niť a síť
Šaty šité na míru nemusí být nutně luxusem. Pro mnohé jsou naprostou nutností. Ne vždy je však nezbytné trávit hodiny u krejčího. Kalhoty na míru lze sehnat i online.
Příběh značky
Síla spojení
Staletí fungování nezaručí bance nekonečnou stabilitu. Ten, kdo vsadí na sledování trendů a sdílení zkušeností má však výhodu a náskok. A v UniCredit Bank to vědí.
Franchisa od A do Z
7 důvodů pro franšízu
Důvodů, proč je pro začínající podnikatele výhodné zapojit se do franšízové sítě, je celá řada. Vybrali jsme sedm z nich, jež vás mohou přesvědčit o výhodách franšízingu..
Dobré rady
Jak na ceny?
Správné nastavení cen výrobků a služeb je velká alchymie jak po obchodní stránce, tak po stránce právní. Obchodníci neustále vymýšlejí různé marketingové akce mající za cíl zatraktivnit prodávané produkty, přičemž je to právě cena, která je pro koncového zákazníka klíčová při rozhodování o tom, zda si produkt zakoupí či nikoli.
Příběh manažera
Dobrá pověst je základ úspěchu
Nespokojenost se službami realitních kanceláří při hledání vlastního bydlení vedla Michala Macka k založení vlastní firmy. Stal se tak majitelem společnosti RK Evropa, která příští rok oslaví 20 let na trhu.
Můj franchising
Zisk díky poradenství
Řízení projektů v nadnárodních společnostech. To byl denní chléb Jiřího Matusíka. Jednoho dne si řekl dost a pustil se do vlastního podnikání..
Franšíza na míru
Byznys s chutí
Češi rádi dobře jedí, to se ví. Proto značky sázející na výrobu a prodej kvalitních potravin mají nakročeno správným směrem. Některé z nich pak umožní dalším podnikatelům podílet se na jejím úspěchu. Jako například Uzenářství Chodura.
Magazín Vlastní firma FRANCHISING lze objednat online ve vydavatelství na portálu Franchising.cz. K dostání jsou jak jednotlivé výtisky, tak i předplatné. Časopis bude také k dostání v síti maloobchodních prodejen Relay, Inmedio, M-Trafik, Peal a síti GECO tabák. Vydavatelem magazínu je společnost PROFIT system®, která vydává časopisy o franchisingu i v Polsku a na Ukrajině.
Články publikované v magazínu Vlastní firma FRANCHISING nikde jinde nenajdete!
Ceny jsou uveden včetně DPH.