UGO pro zdraví

Zvýšená poptávka po zdravějších alternativách stravování vede společnosti k úsilí neustále inovovat svou nabídku. Mezi firmy, které se snaží v této oblasti určovat trendy na trhu, patří i společnost UGO Trade, která přináší produktové novinky jak do UGO salaterií, tak UGO fresh barů. Kromě zavádění dalších lehkých jídel pracuje centrála také na inovativních projektech směřujících k rozšiřování sítě a zvyšování povědomí o značce.
Právě široký výběr lehkých pokrmů je podle vedení společnosti tím, čím se firma odlišuje od konkurence. „Chceme zákazníkům nabídnout kvalitní, zdravější a lehčí způsob stravování jako alternativu ke klasickým menu v rámci fast food restaurací,“ říká obchodní ředitel Lukáš Prauss s tím, že v rámci konceptu UGO fresh baru centrála posiluje nabídku zdravého jídla formou „take away“ na frekventovaných místech.
Poslední provozovna, kterou se podařilo otevřít, se nachází v Galerii Přerov. Přestože kvůli menší lokalitě centrála původně zvažovala potenciál města, interní data společnosti ukázala, že se realizace tohoto plánu vyplatila. Stejně úspěšný je podle Lukáše Prausse také fresh bar na pražské Seifertově ulici, kde byl otevřen nový typ prodejního místa mimo obchodní centrum. Aktuálně UGO Trade provozuje bezmála 70 fresh barů a salaterií, z čehož je 35 v rukách franšízantů.
Franšízant UGO fresh barů by měl být lokálně působící podnikatel se znalostí místních specifik a musí se aktivně účastnit samotného provozu. Zájemci o licenci se tak podle Lukáše Prausse „rekrutují“ z řad zákazníků, ale také zaměstnanců, kteří jsou aktivní v daném regionu. V rámci konceptu salaterie je zavedení franšízingu plánováno v blízké budoucnosti. V tomto případě však centrála kromě požadavků na licenci fresh baru bude navíc požadovat i zkušenosti s vedením gastronomických provozů.
Držitelé franšízové licence mohou těžit kromě inovací a marketingové podpory také z pravidelného srovnání, jak si jejich pobočka vede v rámci celé sítě, čímž získají cenné tipy na zlepšení svých služeb. Centrála rovněž soustavně pracuje na šíření povědomí o značce a pomáhá franšízantům také s řízením klíčových nákladových položek pomocí efektivního nákupu u dodavatelů. „Plán expanze zůstává ambiciózní s cílem stále otevírat zhruba 15 provozoven ročně. Stále cítíme potenciál, je tedy možné, že počet nově otevíraných provozoven budeme ještě navyšovat,“ uzavírá plány na rozšiřování Lukáš Prauss.
PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízová síť nabízí zdravější alternativu v oblasti fast foodu už bezmála dvacet let. Na inovacích se aktivně podílí i franšízanti.
S franšízou UGO podniká Václav Vávra v Mladé Boleslavi od roku 2013. Nyní se rozhodl pro změnu. Proč se tak stalo a co na jeho krok říká Lukáš Prauss, manažer rozvoje této sítě?
„Po době covidového „temna“ se opět rozhlížíme po příležitostech pro franšízovou spolupráci," říká Lukáš Prauss, ředitel rozvoje UGO Trade.
Franšízový koncept UGO Freshbarů a UGO Salaterií je připraven dál růst. Důležitou roli v něm sehrají kvalitní franšízanti.
Franšízová značka UGO otevřela svou největší Salaterii. Zákazníci pobočku nové generace najdou v samém centru Prahy.
Nejčtenější

Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Radka Vajo vede úspěšnou pražskou pobočku Century21 ve Zlatnické ulici v Praze. Jak se jí povedlo rozjet vlastní franšízu?
Světová franšízová síť do roku 2025 vstupuje s technologickými novinkami a pokračuje v růstu sítě.
V samotném franchisingu je několik základních pojmů, které by měl znát každý, kdo se o tento způsob podnikání alespoň trochu zajímá.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...