Pizzu umíme rozvézt do 40 minut
Můžete zhodnotit činnost franšízového konceptu Forty´s Pizza za poslední půl rok?
Toto období bylo ve znamení posilování vlastních poboček. V květnu jsme v hlavním městě otevřeli první pizzerii a v červenci druhou. V roce 2017 plánujeme dále posilovat vlastní síť a věnovat se rozvíjení franšízy, na kterou nám kvůli novým pizzeriím nezbývalo příliš času. Zájem franšízantů v příštím roce proto očekáváme větší než letos.
Jak se daří konceptu v Praze?
Pizzerie si našly své místo na trhu a daří se jim velice dobře. I to je důvod, proč ještě letos otevřeme v hlavním městě třetí pobočku. V současnosti máme obsazenou Prahu 3 a 4. Nová pizzerie se bude nacházet na Praze 2. Lokality vybíráme tak, abychom pokrývali oblasti s rozvozem do 40 minut, což je služba, kterou nabízíme jako jediní v Česku.
Kromě systému vedení, školení nebo marketingové podpory získávají franšízanti podle Jakuba Šlezara i podporu při výběru vhodného místa, které je třeba zvolit tak, aby umožňovalo rozvoz do 40 minut.
V čem je koncept pro franšízanty atraktivní?
Důvodů je hned několik. Je zajímavý v jednotné marketingové strategii. Dále také v tom, že se zaměřuje na výrobu jen jednoho kvalitního produktu, a tou je pizza. To vše se odráží v relativně rychlé návratnosti investice, která se pohybuje v horizontu 18 až 24 měsíců.
Jaký evidujete zájem potenciálních partnerů o vaši licenci?
Hlásí se nám zájemci z malých měst. Koncept však na města s menším počet obyvatel není nastaven. Také evidujeme zájem ze strany podnikatelů z měst, kde již provozujeme vlastní pobočky. Tam však licence nabízet nebudeme.
Jsou nějaké faktory bránící šíření konceptu?
Především se jedná o rozsah území, kde by měla franšíza působit. Koncept není vhodný pro města pod 50 tisíc obyvatel.
Jak pomáháte franšízantům v podnikání?
Nabízíme jim ucelený ziskový systém vedení provozovny a školení podle provozního a tréninkového manuálu. Franšízanti získají i průběžný trénink, marketingovou podporu, pomoc s projektem nebo velkoobchodní ceny u dodavatelů.
Na jakém produktu franšízanti nejvíce vydělávají?
Jak už bylo řečeno, Forty´s Pizza je zaměřena na výrobu a rozvoz pouze jednoho produktu. Tou je mimořádně kvalitní pizza, kterou zákazník dostane do 40 minut. Pokud ne, má ji zdarma.
Kolik máte celkem poboček a kolik je franšízových?
V současnosti provozujeme osm vlastních a jednu franšízovou pizzerii.
Plánujete otevírat nové franšízové pizzerie?
Ano. V roce 2017 se zaměříme na získání franšízantů v krajských městech, kde ještě nepůsobíme. Jedná se hlavně o Plzeň, Liberec, České Budějovice, Zlín, Ústí nad Labem nebo Havířov. Letos jsme z důvodů, o kterých již byla řeč, nebyli aktivní v získávání franšízových partnerů.
Chystáte pro franšízanty a zákazníky nějaké novinky?
Nabídku inovujeme dvakrát ročně, chystáme se tedy uvést na trh nové druhy pizz. Z důvodu větší přehlednosti také zjednodušíme zákazníkům internetové objednávky. A v neposlední řadě zavádíme rovněž rozvoz pizzy na elektrokolech, díky kterým budeme u zákazníka ještě rychleji.
PŘEČTI ČLÁNKY

„Pro náš růst je klíčové, abychom měli ty správné franšízanty,“ říká Michal Příhoda, výkonný ředitel Fruitisimo Group. Síť loni překonala tržby půl miliardy korun a expanduje dál.
Franšízová síť s více než 200 pobočkami se úspěšně rozvíjí v zemích Evropy. Aktuálně hledá dlouhodobé partnery pro vstup na český trh.
Franšízová síť UGO sází na inovace, vyváženou nabídku a partnery zapojené do každodenního provozu. Růst obratu o 160 % odráží stabilní rozvoj sítě.
Jak si vede Coffeeshop Company od doby, co si vzala vedení nazpět centrála ve Vídni? Díky nižším nákladům chce oslovit nové franšízanty a rozšířit síť v zemích V4.
Franšízový koncept BodyBody spojuje moderní technologie a zdravý životní styl. Zájemcům otevírá možnost rozjet vlastní studio i v menších městech.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Značka DepilConcept staví na opakované návštěvnosti a šetrné depilaci bez bolesti. Salony má už v Praze, Brně i Zlíně a dále roste.
„Prodávající by měl oslovovat kolemjdoucí a být přátelským průvodcem prodejem. Na tom je náš byznys postavený,“ říká master-franšízant Tiroler pro ČR Adam Červenka.
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.
Opustila kancelář, aby se naplno věnovala vzdělávání. Dnes Veronika Bubeníková vede úspěšnou pobočku Školy Populo v Olomouci a pomáhá dětem i dospělým k lepším výsledkům.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...