Nízká cena, vysoký zisk

Kvalitní sladké a slané produkty za nízké ceny a moderní prostředí, to jsou vlastnosti franšízového konceptu Poe-Poe, který nabízí zákaznicky atraktivní ceny díky vysokému obratu. O tom, že se tato strategie vyplácí, svědčí, že obchody Poe-Poe zaznamenaly nárůst zákazníků o 20 % oproti minulému roku a že se také podařilo otevřít další franšízový obchod v Hodoníně. Kromě toho zaznamenala společnost velký zájem o licence, takže momentálně jedná o otevření dalších provozoven jak v tuzemsku, tak například i na Slovensku nebo v Chorvatsku.
Momentálně provozuje centrála dvě vlastní pobočky v Brně a Uherském Hradišti. Franšízy provozuje dvě, a to ve Zlíně a v Hodoníně. „Do konce roku se chceme soustředit na provoz nově otevřeného obchodu v Hodoníně a na přípravu dalšího v Brně, jehož otevření je plánováno na leden 2017,“ říká spolumajitel konceptu Martin Kovářík s tím, že do konce příštího roku plánuje centrála zprovoznit další tři obchody, a to v Brně, Ústí nad Labem a v Ostravě.
Pro franšízanty připravuje momentálně vedení společnosti čtyři úrovně konceptu (Container, Express, Premium a Drive), které budou odpovídat jejich finančním možnostem. Investice do vlastního obchodu se pohybuje mezi 2,5 až 5 miliony korun, přičemž návratnost investice se pohybuje v rozmezí 2 až 3 roky. Výhodou konceptu je, že franšízant neplatí žádné marketingové poplatky nebo poplatky z tržby, pouze pravidelný fixní poplatek bez ohledu na výši tržby.
Samotnému otevření obchodu předchází osobní jednání s budoucím franšízantem, podrobné seznámení s konceptem a výběr vhodné lokality s velkou průchodností lidí. Po tomto procesu přichází na řadu podepsání nájemní a franšízové smlouvy. Po podpisu smluv přichází na řadu intenzívní dvouměsíční školení franšízanta. Během této doby je centrála schopna připravit a otevřít pobočku franšízantovi na klíč.
Momentalně se Poe-Poe zaměřuje na Česko, Slovensko a Chorvatsko. Díky několika úrovním konceptu je podle Martina Kováříka možné otevřít rentabilní pobočku i v malém městě, obchod se však hodí především do měst nad 20 tisíc obyvatel. V případě nižšího počtu je nezbytné, aby se jednalo o frekventované místo.
PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízový fastfood chce svůj koncept cenově dostupného jídla rozšířit i mimo Moravu. Co mohou novým franšízantům nabídnout?
Bistra Poe-Poe se pomalu, ale jistě vracejí na předcovidová čísla. Cílem franšízora je další expanze, zaměřit se chce zejména na oblast Čech.
Jednání s potenciálními franšízanty pokračují, nové pobočky Poe Poe by na sebe neměly nechat dlouho čekat.
ČAF představila držitele cen soutěže Franchisa roku za rok 2019. První příčku a cenu veřejnosti získal koncept CrossCafe. Další obsadily franšízy Poe-Poe a Partners Market.
Vládní opatření donutila franšízu Poe Poe přerušit provoz všech poboček. Dnes se již vše pomalu vrací do normálu.
Nejčtenější

Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Radka Vajo vede úspěšnou pražskou pobočku Century21 ve Zlatnické ulici v Praze. Jak se jí povedlo rozjet vlastní franšízu?
Světová franšízová síť do roku 2025 vstupuje s technologickými novinkami a pokračuje v růstu sítě.
V samotném franchisingu je několik základních pojmů, které by měl znát každý, kdo se o tento způsob podnikání alespoň trochu zajímá.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...