Poe-Poe

Informace o franchisovém systému
Popis franšízového systému
Filozofie konceptu je založena na kvalitních a čerstvých surovinách, ze kterých se přímo před zákazníkem připravují čerstvé produkty, které se prodávají za velmi nízké ceny.
Koncept Poe Poe je založen na vysokém obratu, kvalitě prodávaných produktů v čistém a moderním prostředí. Vysoký obrat spolu s minimálními dodavatelskými cenami pro celou síť vytvářejí z konceptu POE-POE velmi lukrativní byznys.
Provozovna je rozdělena na 2 prodejní místa:
- Slaný bar ( pizza, poe rolky, lasagne, hot dogy)
- Sladký bar ( francouzské palačinky, vafle, káva, smoothie, fresh bar)
Celý koncept je založen na produktech vlastní výroby za pomocí nejmodernější, světové, fast food technologie. V konceptu POE - POE je promítnuta naše mnohaletá zkušenost v tomto oboru. Ruční práce zaměstnanců je minimální, čímž jsme zaručili stálou kvalitu produktu, který není závislý na lidském faktoru.
Hledáme franšízanty pro celou ČR. Pro okolní státy hledáme Master-franšízanty.
Vlastní provozovny
- Brno - Masarykova ulice
- Uherské Hradište
Franšízové provozovny
- Zlín
- Hodonín
- Holešov
- Olomouc
- Pardubice
- Brno (v přípravě)
Obrázek provozovny systému
Informace pro franchisanty
Podpora pro franchisanty
Vlastníte nebo si dlouhodobě pronajímáte prostory v centru města?
Chcete si udělat plnohodnotnou mobilní provozovnu?
Hledáte výnosný podnikatelský záměr?
Nabízíme Vám úspěšný koncept fast food restaurace POE-POE.
Pomůžeme Vám s:
- Zajištěním financování nové provozovny
- Analýzou umístění provozovny
- Koordinací stavebních prací včetně vyřízení nutných povolení
- Návrhem designu provozovny
- Stavba provozovny na klíč
- Zajištěním vybavení provozovny gastronomickou technologií
- Vytvořením projektu ozvučení
- Recepty a výrobními postupy
- Zárukou nákupu surovin za nejlevnější ceny na trhu – dodavatelé jsou vázáni smlouvou
- Zajištěním dodávek obalových materiálů POE-POE
- Zajištěním pokladních a kamerových systémů
- Dodávkou zaměstnaneckých uniforem
- Marketingovou podporou nové pobočky
- Školením majitele a personálu
- Strategií a nastavením cen prodeje
- Velké zpětné bonusy od dodavatelů
Potřebná počáteční investice
- Licenční poplatek 600 000 Kč bez DPH
- Investice do provozovny včetně licenčního poplatku 2.500.000 - 5.000.000 Kč
Výška investice je závislá na velikosti typu konceptu.
Bližší informace poskytneme dle konkrétní lokality a prostoru.
- Žádné poplatky z tržby.
- Žádné marketingové poplatky.
- Pouze pravidelný fixní poplatek bez ohledu na výši tržby.
Základní požadavky
- Finanční zajištění (možno úvěrem)
- Zkušenosti s restauračním provozem nejsou podmínkou
- Frekventovaná lokalita, nejlépe v centru města, na náměstí, na pěší zóně, v obchodě, ve stanici metra, v obchodním centru či u zastávek MHD
Informace o franšízorovi
Kontaktní osoba pro zájemce o licenci
Martin Kovářík
Více informací
Správcem osobních údajů je Industriale food s.r.o. (Skryjova 1606/8, 14 00 Brno). Vaše osobní údaje budou zpracovány za účelem poskytnutí podrobností o franšízovém systému Poe-Poe a navázání spolupráce. Poskytování údajů je dobrovolné, je však nezbytné k dosažení výše uvedených účelů. Podrobné informace o zpracování osobních údajů jsou k dispozici v zásadách ochrany osobních údajů na poe-poe.cz.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nejčtenější

Bistra Poe-Poe se pomalu, ale jistě vracejí na předcovidová čísla. Cílem franšízora je další expanze, zaměřit se chce zejména na oblast Čech.
Jednání s potenciálními franšízanty pokračují, nové pobočky Poe Poe by na sebe neměly nechat dlouho čekat.
ČAF představila držitele cen soutěže Franchisa roku za rok 2019. První příčku a cenu veřejnosti získal koncept CrossCafe. Další obsadily franšízy Poe-Poe a Partners Market.
Vládní opatření donutila franšízu Poe Poe přerušit provoz všech poboček. Dnes se již vše pomalu vrací do normálu.
O tom, že koronavirová krize má na český franšízový trh velký dopad, není pochyb. Jak se s tím některé značky vyrovnávají?

La Donuteria se za pár let stala love brandem, který expanduje u nás i v zahraničí. Co se v této franšíze stalo za poslední rok? Odpovídá Petr Straňák, zakladatel & CEO.
Roark uspěli nad konkurenční skupinou vedenou investičními firmami TDR Capital a Sycamore Partners. Dražba trvala od února a cena se vyšplhala na 9,55 miliardy dolarů.
O vstupu americké franšízy Popeyes na náš trh víme už od loňského podzimu. Nyní je ale otevření pražské pobočky otázkou nejbližších týdnů.
Česká franšíza Chocafé dobyla Thajsko. V Bangkoku otevřela svou první franšízovou pobočku. Tuto možnost mají i podnikatelé u nás.
Stylový interiér, rozmanitá nabídka a téměř desetileté zkušenosti. To vše představuje franšízový koncept Donuterie, který k nám míří z Rumunska.

Franšíza CrossCafe během prvního půl roku dále expandovala. Mimo jiné otevřela již osmou pobočku v Plzni, jejíž součástí je i koncept CrossShop.
Obsadit celou republiku svými kavárnami, takový je plán konceptu Kafec. Pomoci mu v tom mají franšízanti. Kdo se může ucházet o licenci?
Laici i podnikatelé se zkušenostmi z oblasti gastronomie. Ti všichni se mohou stát franšízanty značky iBoxík. Jaká investice na ně čeká?
Otevřít 5 nových franšízových poboček. Takový je plán franšízového gastrokonceptu Faency Fries pro letošní rok.
Letošek by pro koncept pojízdných kaváren Kofi Kofi měl být ve znamení rozvoje franšízové sítě. Do jakých lokalit se svými KofiTrucky míří?
Značka Fruitisimo se z Česka dostala i do dalších zemí. Na domácím trhu má stále ambice růst. Kdo se může stát franšízantem?

Informace zadané v katalogu dodávají samotné franchisové systémy. Před podpisem smlouvy o spolupráci by měl každý zájemce posoudit nabídku dané firmy. Redakce si vyhrazuje právo upravit informace o systémech udávaných v katalogu. V případě zjištění, že udávané informace nejsou pravdivé či neaktuální, prosíme, kontaktujte redakci.
PROFIT system franchise services s.r.o. - provozovatel Franchising.cz, informuje, že neshromažďuje ani nezpracovává informace zaslané prostřednictvím kontaktního formuláře. Všechny informace zadané ve formuláři jsou zasílány jako e-mail organizátorovi systému uvedenému v Katalogu franšíz. Uvedený příjemce, který obdrží odeslané informace, je použije s cílem poskytnout informace na zaslaný dotaz. Odeslání jakýchkoliv vašich osobních údajů je dobrovolné a organizátor systému, který obdrží kontaktní formulář, je subjektem odpovědným za shromažďování a zpracování případných osobních údajů.