Poe-Poe

Informace o franchisovém systému
Popis franšízového systému
Filozofie konceptu je založena na kvalitních a čerstvých surovinách, ze kterých se přímo před zákazníkem připravují čerstvé produkty, které se prodávají za velmi nízké ceny.
Koncept Poe Poe je založen na vysokém obratu, kvalitě prodávaných produktů v čistém a moderním prostředí. Vysoký obrat spolu s minimálními dodavatelskými cenami pro celou síť vytvářejí z konceptu POE-POE velmi lukrativní byznys.
Provozovna je rozdělena na 2 prodejní místa:
- Slaný bar ( pizza, poe rolky, lasagne, hot dogy)
- Sladký bar ( francouzské palačinky, vafle, káva, smoothie, fresh bar)
Celý koncept je založen na produktech vlastní výroby za pomocí nejmodernější, světové, fast food technologie. V konceptu POE - POE je promítnuta naše mnohaletá zkušenost v tomto oboru. Ruční práce zaměstnanců je minimální, čímž jsme zaručili stálou kvalitu produktu, který není závislý na lidském faktoru.
Hledáme franšízanty pro celou ČR. Pro okolní státy hledáme Master-franšízanty.
Vlastní provozovny
- Brno - Masarykova ulice
- Uherské Hradište
Franšízové provozovny
- Zlín
- Hodonín
- Holešov
- Olomouc
- Pardubice
- Brno (v přípravě)
Obrázek provozovny systému
Informace pro franchisanty
Podpora pro franchisanty
Vlastníte nebo si dlouhodobě pronajímáte prostory v centru města?
Chcete si udělat plnohodnotnou mobilní provozovnu?
Hledáte výnosný podnikatelský záměr?
Nabízíme Vám úspěšný koncept fast food restaurace POE-POE.
Pomůžeme Vám s:
- Zajištěním financování nové provozovny
- Analýzou umístění provozovny
- Koordinací stavebních prací včetně vyřízení nutných povolení
- Návrhem designu provozovny
- Stavba provozovny na klíč
- Zajištěním vybavení provozovny gastronomickou technologií
- Vytvořením projektu ozvučení
- Recepty a výrobními postupy
- Zárukou nákupu surovin za nejlevnější ceny na trhu – dodavatelé jsou vázáni smlouvou
- Zajištěním dodávek obalových materiálů POE-POE
- Zajištěním pokladních a kamerových systémů
- Dodávkou zaměstnaneckých uniforem
- Marketingovou podporou nové pobočky
- Školením majitele a personálu
- Strategií a nastavením cen prodeje
- Velké zpětné bonusy od dodavatelů
Potřebná počáteční investice
- Licenční poplatek 600 000 Kč bez DPH
- Investice do provozovny včetně licenčního poplatku 2.500.000 - 5.000.000 Kč
Výška investice je závislá na velikosti typu konceptu.
Bližší informace poskytneme dle konkrétní lokality a prostoru.
- Žádné poplatky z tržby.
- Žádné marketingové poplatky.
- Pouze pravidelný fixní poplatek bez ohledu na výši tržby.
Základní požadavky
- Finanční zajištění (možno úvěrem)
- Zkušenosti s restauračním provozem nejsou podmínkou
- Frekventovaná lokalita, nejlépe v centru města, na náměstí, na pěší zóně, v obchodě, ve stanici metra, v obchodním centru či u zastávek MHD
Informace o franšízorovi
Kontaktní osoba pro zájemce o licenci
Martin Kovářík
Více informací
Správcem osobních údajů je Industriale food s.r.o. (Skryjova 1606/8, 14 00 Brno). Vaše osobní údaje budou zpracovány za účelem poskytnutí podrobností o franšízovém systému Poe-Poe a navázání spolupráce. Poskytování údajů je dobrovolné, je však nezbytné k dosažení výše uvedených účelů. Podrobné informace o zpracování osobních údajů jsou k dispozici v zásadách ochrany osobních údajů na poe-poe.cz.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nejčtenější

Bistra Poe-Poe se pomalu, ale jistě vracejí na předcovidová čísla. Cílem franšízora je další expanze, zaměřit se chce zejména na oblast Čech.
Jednání s potenciálními franšízanty pokračují, nové pobočky Poe Poe by na sebe neměly nechat dlouho čekat.
ČAF představila držitele cen soutěže Franchisa roku za rok 2019. První příčku a cenu veřejnosti získal koncept CrossCafe. Další obsadily franšízy Poe-Poe a Partners Market.
Vládní opatření donutila franšízu Poe Poe přerušit provoz všech poboček. Dnes se již vše pomalu vrací do normálu.
O tom, že koronavirová krize má na český franšízový trh velký dopad, není pochyb. Jak se s tím některé značky vyrovnávají?

Ročně prodá síť Trdlokafe milion trdelníků ve více jak 50 stáncích po celém Česku, i na Slovensku či ve Vídni. Stále však chce růst, a to i díky franšízám.
Když jsme nemocní, plánujeme party nebo nevíme, co k obědu, často si objednáme pizzu. Zdá se to tak jako dobrý byznys. Rozjet ho lze i s franšízou Pizza Hut.
„V současné nepředvídatelné době bych jako začínající podnikatel dal přednost franšíze před nezávislostí," říká Lubor Lelovits, franšízor Mr. Kebab.
Franšízová síť La Donuteria letos slaví 6 let na českém trhu. Jak se jí podařilo u nás prorazit a oslovit zákazníky i zájemce o licence?
Do konce roku 2026 chce franšíza Vosíme.cz pokrýt pobočkami většinu Česka. Za loňský rok hlásí obrat ve výši 220 milionů Kč.

S franšízou UGO podniká Václav Vávra v Mladé Boleslavi od roku 2013. Nyní se rozhodl pro změnu. Proč se tak stalo a co na jeho krok říká Lukáš Prauss, manažer rozvoje této sítě?
Jedna z největších světových franšízových značek má být na prodej. V Česku aktuálně funguje 11 poboček.
Franšízovému konceptu Burrito Loco se podařilo z Prahy proniknout do dalších měst.
Snem mnoha začínajících podnikatelů v gastronomii je mít kavárnu, která je něčím jiná, originální. Díky franšíze nemusí být nesplnitelným.
Koncept školních bister ReFresh Bistro otevřel první pilotní provozovnu v září 2017. Od té doby roste jejich počet každoročně o 7 až 10 nových.
Značka Chocafé zahájila rozvoj prostřednictvím franšíz. První však nebude v Česku, ale v dalekém Thajsku.

Informace zadané v katalogu dodávají samotné franchisové systémy. Před podpisem smlouvy o spolupráci by měl každý zájemce posoudit nabídku dané firmy. Redakce si vyhrazuje právo upravit informace o systémech udávaných v katalogu. V případě zjištění, že udávané informace nejsou pravdivé či neaktuální, prosíme, kontaktujte redakci.
PROFIT system franchise services s.r.o. - provozovatel Franchising.cz, informuje, že neshromažďuje ani nezpracovává informace zaslané prostřednictvím kontaktního formuláře. Všechny informace zadané ve formuláři jsou zasílány jako e-mail organizátorovi systému uvedenému v Katalogu franšíz. Uvedený příjemce, který obdrží odeslané informace, je použije s cílem poskytnout informace na zaslaný dotaz. Odeslání jakýchkoliv vašich osobních údajů je dobrovolné a organizátor systému, který obdrží kontaktní formulář, je subjektem odpovědným za shromažďování a zpracování případných osobních údajů.