Byznys pro kuchyně

Rostoucí popularita tématu vaření se odráží i na prodejích kuchyňského vybavení. Dokládá to původem švédská společnost DUKA, která během posledního roku navýšila počet svých obchodů o 30% a své provozovny momentálně provozuje kromě Polska ve Velké Británii, Nizozemí nebo v Bulharsku. Za svůj úspěch vděčí také svým franšízovým partnerům, kteří si často přibírají ke své první prodejně druhou. Proto se centrála firmy rozhodla pro franšízing jako hlavní strategii rozvoje. V Polsku plánuje příští rok otevřít dalších 10 prodejen a licence nabízí také českým podnikatelům.
Podle předchozích zkušeností funguje DUKA optimálně ve městech s minimálně 100 tisíci obyvateli. Současný byznys model počítá se strategií otevírání obchodních jednotek výhradně v obchodních centrech, přičemž prostory by měly mít plochu mezi 100 až 150 m². Franšízor doporučuje, aby se obchod nacházel v přízemí, což ale není nezbytnou podmínkou. Důležitým parametrem je, aby nebyl příliš úzký. „Minimální šířka obchodu by měla být 7,5 m. Jinak je obtížné umísťovat zboží a malý prostor navíc omezuje pohyb a výhled zákazníků,“ vysvětluje Tereza Szynkiewiczová.
Franšízant spoluprací se společností DUKA získává kromě osvědčeného obchodního modelu také podporu týmu specialistů, kteří dohlíží na výběr místa, rekonstrukci a přizpůsobení prodejny firemním požadavkům. Partnerům je k dispozici asistence při rozmístění zboží, které je rozděleno do kategorií: sklo, porcelán, příbory, kuchyňské doplňky a sezónní nabídka. „My poskytujeme know-how s ohledem na produkty a marketing, zatímco franšízant je zodpovědný za prodej a management obchodu,“ upřesňuje obchodní model Teresa Szynkiewiczová.
PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízová síť prodejen dveří a zárubní roste počtem poboček i obratem. Kde je místo pro nové franšízanty?
„Jsme aktuální dvojkou na trhu. Obrat máme stejný i přes 30 % pokles stavebnictví,“ říká Ing. Petr Holý, obchodní ředitel franšízové sítě Otherm.
Franšíza s luxusním designovým nábytkem Divani & Sofa' vstupuje na náš trh. Umí zaujmout koncové i B2B klienty.
LUXURY FURNITURE je vlastníkem společnosti DIVANI&SOFA', špičkového nábytkového showroomu, který se specializuje na moderní, přizpůsobitelný a ekologický nábytek.
Na český trh vstupuje DPE International, která staví rodinné domy. Naučí to i franšízanty bez zkušeností z oboru.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Zkušenosti Body Express ukazují, že spojení byznysu a zdravého životního stylu může fungovat i v menších městech a v prostorách od 50 m², například v administrativním centru.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Pokud se rozhodnete podnikat na vlastní pěst, máte na výběr ze dvou možností. Můžete otevřít vlastní podnik nebo podnikat formou franchisy. V následujících krocích Vám poradíme, jak založit vlastní firmu.
Byznys, který nikdy nespí. Tak lze popsat provozování čerpacích stanic. Příležitost stát se jejich provozovateli nabízí například síť OMV.
Populární na fóru
Nový tip na podnikání
Dánská značka nábytku pro děti Flexa míří do Česka. Chce vybudovat síť prostřednictvím franšízantů. Co myslíte, jak se jí povede v přímém souboji s...
Mezera na trhu?
p.Plesník můžete mi zavolat či napsat,potřeboval bych poradit.děkuji 602369757
Kde je mezera na trhu?
Pokud je tento systém na cestě zlepšit podmínky k podnikání v České rebublice, tak jim jen tleskám. jen vezměte v potaz, že malé firmy mají malé tj. nízké finanční...
Kde je mezera na trhu?
Komentář