Americká kuchyně do Česka

Denny´s je na domovském trhu ve Spojených státech synonymem klasických amerických večeří v prostředí rodinné restaurace s neformálním stolováním, ve kterém se podávají typická americká jídla: palačinky, omelety, vafle, hamburgery nebo steakové sendviče. Hosté mají restaurace k dispozici již více než 60 let, přičemž v současné době působí více než 1700 restaurací v 14 zemích po celém světě. V portfoliu této značky není ještě žádná evropská země a Denny´s by tento stav chtěl změnit prostřednictvím franšízových partnerů.
Podle Williama Edwardse, který značku zastupuje v regionu střední Evropy, má Denny´s plány otevírat restaurace na letištích, v blízkosti fakult, nákupních centrech, ale také v městských centrech, zejména v oblastech s vysokou frekvencí zákazníků. "Věříme, že nadešel čas pro vstup na evropský trh. Jsme si vědomi toho, že nejsme jediná americká značka, která bojuje o náklonnost zákazníků, ale věříme, že region je otevřený pro nové koncepty, které naplňují touhu a očekávání hostů" říká William Edwards.
Denny´s nabízí tři druhy franšíz podle typu restauraci. Malý Denny´s o rozloze 70 až 250 m² je ideální pro nákupní centra, letiště, nádraží, nebo oblasti kolem fakult. Standardní Denny´s s plochou 300 až 800 m² je určen pro samostatně stojící budovy, bary v centrech měst či velkých nákupních centrech. Dále je k dispozici Denny´s on-the-go, který je přizpůsoben k umístění podél silnic a velkých křižovatek, a měl by mít plochu od 250 do 500 m².
Partner, který má zájem o koupi franšízy, by měl být kapitálově silný investor se zkušeností a prokazatelnými výsledky v gastronomii nebo v příbuzném odvětví. Očekává se, že franšízant bude schopen uvést do provozu alespoň pět nových restaurací. Investice na zprovoznění jedné restaurace je odhadována na jeden milion dolarů, přičemž franšízant hradí měsíční franšízový poplatek 5,25% z hrubého příjmu. Podmínkou je rovněž, že podnikatel investuje 3,75% z hrubého obratu všech restaurací do marketingu. Odhadovaná návratnost investice je okolo 2 let.
Zobrazit v katalogu franšíz





















PŘEČTI ČLÁNKY

Světová franšízová síť do roku 2025 vstupuje s technologickými novinkami a pokračuje v růstu sítě.
Evropská síť provozoven zdravé varianty fast foodu Fruitisimo vznikla v České republice. Jejich růstu pomáhá i vzájemné sdílení zkušeností jednotlivých franšízantů.
Na Českém trhu se objevila nová ukrajinská franšíza se zajímavým konceptem fast foodu. Co může nabídnout v silně konkurenčním prostředí gastronomie?
Franšízant Honza Stopek vede dvě úspěšné pobočky s pizzou Vosíme. Na počátku stála debata u piva na téma vlastní podnikání.
Franšíza Trdlokafe s oblíbenou kombinací trdelníku a výběrové kávy roste v mezinárodním měřítku i v rámci České republiky. Koncept přilákal i investory z Venture Clubu.
Nejčtenější

Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Radka Vajo vede úspěšnou pražskou pobočku Century21 ve Zlatnické ulici v Praze. Jak se jí povedlo rozjet vlastní franšízu?
V samotném franchisingu je několik základních pojmů, které by měl znát každý, kdo se o tento způsob podnikání alespoň trochu zajímá.
Franchisové systémy je možno rozdělit podle různých kriterií, mimo jiné druhu know-how, druhu hospodářské činnosti či způsobu organizace systému.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...