Největší evropský prodejce zmrzliny míří do Česka!

Polská značka Lody Bonano působí na trhu již více než 13 let. První prodejní místo zahájilo provoz v roce 2003. Zájem o točenou zmrzlinu byl tak velký, že v krátké době přibylo v Polsku několik dalších prodejních míst. Dnes je Lody Bonano největším prodejcem zmrzliny nejen ve své domovině, ale v celé Evropě. V roce 2017 se společnost plánuje výrazně zapojit do aktivit na českém trhu.
Společnost Lody Bonano cíleně od počátku budovala franšízovou síť, není tudíž vlastníkem jednotlivých prodejních míst. Zmrzlinu vyrábí z koncentrátů a prášků, což zaručuje její stálou a neměnnou chuť. Suroviny pocházejí z oblasti Podlaska, která poskytuje nejlepší podmínky pro rozvoj podnikatelských aktivit v oblasti potravinářství. Je tam křišťálově čistý vzduch a přírodní prostředí, v němž je jednodušší vyrábět výrobky té nejvyšší kvality.
Skvělou chuť zmrzliny Lody Bonano neustále zdokonaluje spolu s původní recepturou. O složení koncentrátu se stará tým profesionálů, suroviny firma odebírá pouze od zkušených a osvědčených partnerů. Zmrzlinu Lody Bonano lze v Polsku koupit po celé zemi. Je těžké najít někoho, kdo by neznal vlajkovou loď společnosti, zmrzlinu nazvanou Bor. V nabídce ji má Lody Bonano v několika příchutích. Jejich celkový počet již přesáhl 30.
Každý přípravek polští zmrzlináři připravují s velkou péčí, na jména a složení některých specialit vlastní výhradní práva. Patent má Lody Bonano v Polsku také na způsob prodeje zmrzliny. Provádí se skrze okénko, což znatelně snižuje nároky na prodejní prostory.
Atraktivní podmínky spolupráce
Lody Bonano a její partneři nabízejí velmi širokou škálu zmrzlinových produktů, firma sama navrhuje prodejnám menu a recepty. Její franšízanti a partneři mají k dispozici poradenství v oblasti rozvoje podnikání a školení pro pracovníky v oblasti výroby a prodeje zmrzliny. Každý franšízant může také počítat s exkluzivním územním použitím licence.
Kromě samostatných prodejních míst mají franšízami možnost otevřít si vlastní „ostrov“, tedy prodejní místo v rámci obchodu. Další možností je pak koncept Bonano Holiday, kdy se zmrzlina prodává na turisticky atraktivních místech během sezony (např. koupaliště). V nabídce je také pojízdná prodejna, tzv. Lodobus.
Popularita Lody Bonano neustále roste. Úspěchu dosáhla značka mezitím i v zahraničí, především pak v Belgii a Chorvatsku. Velký zájem z řad franšízantů není nijak překvapivý. Síť franšíz klade na první místo partnerství, díky čemuž svým spolupracovníkům nabízí velmi atraktivní podmínky spolupráce. V další fázi vývoje se značka chce orientovat výrazněji na český trh. Volba to není náhodná – v této oblasti vidí Lody Bonano velký potenciál.
V současné době hledá partnery, kteří by si rádi otevřeli vlastní zmrzlinový obchod v České republice. Zahájit by měli své podnikání ještě letos. Jak vyplývá z minulých zkušeností, největších úspěchů dosáhly franšízanti, kteří se připojily k rodině Bonano hned na samém začátku. Vaše rozhodování by proto v případě zájmu o vlastní franšízu nemělo trvat dlouho.
PŘEČTI ČLÁNKY

„Pro náš růst je klíčové, abychom měli ty správné franšízanty,“ říká Michal Příhoda, výkonný ředitel Fruitisimo Group. Síť loni překonala tržby půl miliardy korun a expanduje dál.
Franšízová síť s více než 200 pobočkami se úspěšně rozvíjí v zemích Evropy. Aktuálně hledá dlouhodobé partnery pro vstup na český trh.
Franšízová síť UGO sází na inovace, vyváženou nabídku a partnery zapojené do každodenního provozu. Růst obratu o 160 % odráží stabilní rozvoj sítě.
Jak si vede Coffeeshop Company od doby, co si vzala vedení nazpět centrála ve Vídni? Díky nižším nákladům chce oslovit nové franšízanty a rozšířit síť v zemích V4.
Franšízový koncept BodyBody spojuje moderní technologie a zdravý životní styl. Zájemcům otevírá možnost rozjet vlastní studio i v menších městech.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Značka DepilConcept staví na opakované návštěvnosti a šetrné depilaci bez bolesti. Salony má už v Praze, Brně i Zlíně a dále roste.
„Prodávající by měl oslovovat kolemjdoucí a být přátelským průvodcem prodejem. Na tom je náš byznys postavený,“ říká master-franšízant Tiroler pro ČR Adam Červenka.
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.
Opustila kancelář, aby se naplno věnovala vzdělávání. Dnes Veronika Bubeníková vede úspěšnou pobočku Školy Populo v Olomouci a pomáhá dětem i dospělým k lepším výsledkům.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...