Zachutnají bagety i Rusům?

"Franšízing bych přirovnal ke sportu. Hrajete na přesně vytyčeném hřišti. To je však dostatečně velké, abyste na něm mohli předvést vše, co umíte," tvrdí Stanislav Novotný, jeden z franšízantů sítě Bageterie Boulevard. Firma, s níž se rozhodl coby podnikatel spolupracovat, představuje podle svých zakladatelů výraznou, zajímavější a zdravější alternativu populárních amerických fastfoodů. Kromě jedinečného designu restaurací vyniká Bageterie Boulevard mezi konkurencí originální nabídkou. Menu připravují mezinárodně uznávaní šéfkuchaři, inspirující se francouzskou a italskou gastronomií.
Po celé ČR otevřela Bageterie Boulevard za více než 10 let dosavadního fungování 22 franšízových poboček. Od loňského října značka známá také pod iniciálami BB provozuje vlastní pobočku v německých Drážďanech. Tento rok mají následovat Lipsko a Berlín. "V současné chvíli stavíme již naši druhou provozovnu, která bude umístěna v atraktivním nákupním centru Mall of Berlin a k jejímu otevření dojde již v 1. kvartálu tohoto roku. Ostatní atraktivní lokace budou postupně následovat. Náš koncept vzbudil zájem i mezi významnými místními retailery," říká franchise partner manager Markéta Krejčíková. Spolu s Německem chce značka dobývat Rusko, následovat by měla Čína a Spojené státy.
Na jedné lodi ve spěchu a bez kompromisů
"Rusko rozvíjíme. A to především proto, že zde máme již zkušenosti, zázemí. Navíc jsme tam koupili továrnu, která je umístěna nedaleko Moskvy. A máme i velmi pozitivní ohlasy. Zatím to vše do sebe pomalu pasuje," přibližuje Krejčíková zahraniční plány. Mezitím síť bageterií nehodlá zapomenout ani na svou domovinu. "I v České republice nás čeká zajímavý rozvoj. Našim zákazníkům zpestříme jídlo na cestách pomocí drive. Otevřeme určitě i foodcourtové a kamenné provozovny. Kromě rozvoje stávajících franšízových partnerů, rádi přivítáme i nové zájemce o franšízu," říká Krejčíková.
Protože Bageterie Boulevard je podle firemního motta restaurace pro zaneprázdněného městského člověka, který i když pospíchá, nedělá kompromisy, základním požadavkem pro franšízu je město se 40 tisíci obyvatel. Franšízanti mají na výběr ze 6 druhů spolupráce podle velikosti provozovny, a jedním z typů provozovny je i prodej v rámci čerpacích stanic. Jaké podmínky musí franšízanti Bageterie Boulevard splňovat? "Kromě minimálního finančního zázemí musí mít určitě chuť do práce a reálná očekávání. My mu na oplátku kromě know-how, školení, otevřených cen za dodávku surovin a ostatního zboží pomůžeme i v situaci, kdy se mu nepodaří dosáhnout pozitivního cash flow i přestože plní veškeré podmínky řádného provozu své bageterie. V tu chvíli může požádat o odpuštění úhrady franšízového poplatku," doplňuije Markéta Krejčíková.
PŘEČTI ČLÁNKY

Franšíza Bageterie Boulevard vyrostla spolu s Crocodille na rekordních 1,6 miliardy obratu. Po covidových letech je zpět na předních pozicích mezi fastfoodovými řetězci.
Franšízy s „jídlem do ruky“ musí rychle reagovat na zákaznické trendy. Ty nám přiblíží manažerka pro rozvoj franšízové sítě Bageterie Boulevard a 360Pizza Markéta Krejčíková.
Zájemce o franšízové podnikání v gastronomii by nemělo minout spojení značek Bageterie Boulevard a 360Pizza. Letos začali dokonce konkurovat americkým fastfoodům na dálnicích.
Zdeněk Polášek a Martin Lehocký jsou již zkušení franšízanti. Ke dvěma franšízovým pobočkám Bageterie Boulevard přidali i jednu z konceptu 360Pizza.
Síť Bageterie Boulevard se neustále zvětšuje. Nové pobočky najdeme v Praze i v regionech.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Franšízy v oblasti gastronomie nejsou ničím novým. Přesto je koncept Hey Foods v mnoha ohledech od provozování tradiční restaurace dost odlišný.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...