Náš pes, s Husse náš pán

Více než 6 tisíc druhů krmiva pro domácí zvířata lze najít v českých e-shopech i kamenných obchodech. Češi utratí za jídlo pro svá domácí zvířata kolem 7 miliard korun ročně. Téměř tři čtvrtiny českých domácností chová doma nějaké zvíře jako domácího mazlíčka. Podle loňského průzkumu společnosti GfK ročně vydají čeští chovatelé na jednoho psa v průměru 13 tisíc korun, v případě koček či hlodavců je suma o něco nižší.
Ke svým domácím mazlíčkům se i Češi stále častěji chovají jako k rovnocennému členovi rodiny, a dbají tak na jejich kvalitní výživu. Nekrmí je již zbytky od stolu, ale pečlivě vybírají speciální krmiva nejlépe s obsahem masa a bez přidaných obilovin. Výrobci krmiv tak mají zajištěnou budoucnost, trh je stabilní a v podstatě odolný vůči krizovým obdobím. Mezi nejpopulárnější značky v Evropě patří původně skandinávská společnost Husse, jejíž franšízu si lze pořídit i u nás. Počáteční investice činí 40 – 120 tisíc Kč v závislosti na velikosti a počtu obyvatel v regionu, kde franšízantům značka nabízí exkluzivitu.
Na českém trhu se začala naplno rozvíjet od roku 2010. Husse ani v Česku není jen výrobek, je to hlavně obsluha - dovoz krmiv zákazníkovi. Konzultanti Husse pomáhají zakázníkům vybrat správné krmivo pro psa v závislosti na jejich věku, plemeni nebo hmotnosti.
Jako jediní v Evropě smějí vyvážet do USA
Právě přidaná služba k pouhému prodeji značce Husse pomáhá dosahovat stále větších mezinárodních úspěchů. V 90. letech se autor konceptu Tom Eliasson potýkal s problémy, firma málem zkrachovala. Její vedení převzal v roce 1991, pouhé 4 roky po vzniku. Jeho investice do značky nebyla z hlediska finančního nijak zásadní, Husse zachránil jeho spásný nápad dovážet krmivo na míru lidem až domů. Zdarma. V roce 1993 prodal Eliasson první franšízovou licenci, díky požadované nízké vstupní investici o zájem ze strany podnikatelů nemusel mít strach.
Po Švédsku se síť Husse rychle rozšířila do Dánska, Norska a Finska. Dnes působí ve více než 45 zemích na čtyřech kontinentech, mezi partnery značky patří 55 majitelů master franšíz, 497 jednotlivých franšízantů a přibližně 580 distributorů. Franšízová síť se vyvíjí v Srbsku, Makedonii, Slovinsku a Chorvatsku, ale i Kolumbii, Mexiku, Jižní Africe, Nigérii, Angole, na Tchaj-wanu, v Japonsku, Singapuru, Malajsii a Hong Kongu. Od loňského roku se Husse snaží získat také Spojené státy poté, co jako vůbec první evropská společnost dostala povolení z amerického ministerstva zemědělství pro vývoz potravin na tomto trhu.
PŘEČTI ČLÁNKY

Více než polovina domácností má kočku nebo psa. Obě zvířáta žijí až dvacet let. To je příležitost vychovat si věrné zákazníky jako franšízant s krmivy Husse.
Franšízová síť Husse založila svůj úspěch na dvou faktorech – většina domácností má doma psa nebo kočku. Tím druhým je, že obstarat svou rodinnou “smečku” často nestíháme.
Letošní rok je pro franšízovou značku Husse ve znamení stabilizace sítě. Nezapomíná ale ani na expanzi a inovace.
Franšízový koncept Husse navýšil počet franšízantů na 37. Současně se pouští do připrav vlastního e-shopu.
Franšízanti a distributoři značky Husse měli v poslední době hodně práce. Češi totiž nakupovali zásoby jídla nejen pro sebe, ale i pro své mazlíčky.
Nejčtenější

Networking, který funguje. Franšíza Business for Breakfast spojuje podnikatele už 15 let. Představuje efektivní způsob, jak získat zakázky díky osobním doporučením.
Franšízová síť fitness center Contours úspěšně pokračuje v expanzi na českém trhu. Nabízí ověřený model s návratností do dvou let a podporou provozu.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Populární na fóru
Vše pro zákazníka
Kdyby Zepter neprodal exekutorům smlouvy za 2,5 mld v devadesátých letech a nehojil se pak na babičkách na zboží, které nechtěly, tak by se mu lépe budoval pozitivní...
Franšíza pro psy a kočky
Komentář
Na kolo s franchisou
Prosim zaslat informacie ohladne znacky Bikepoint.biz. dakujem