Bistra, která hýčkají úředníky

Bistra Home Office jsou určená pro střední vrstvu, a kromě prémiové kávy nabízejí svým zákazníkům čerstvé občerstvení. Koncept vychází z tzv. fast casual restaurací, které se v polovině 90. let objevily ve Spojených státech. Od roku 1999 počet těchto restaurací vzrostl po celém světě o 550 %, což je desetinásobné tempo oproti klasickým fast foodům. Koncept Home Office se nyní v některých pražských obchodních centrech objevil také ve formě kiosků, kde nabídku doplňuje o další sortiment příbuzná značka Fruitisimo.
Pokud se kiosky osvědčí, společnost ARNB s.r.o. je možná opět bude rozšiřovat prostřednictvím franšízantů. "Home Office letos budeme rozšiřovat pouze v případě, kdy se nám bude líbit nabídka obchodních prostor," říká development manager ve Fruitisimo group ČR Michal Příhoda. Klasický formát konceptu bistra Home Office® je přímo určený pro administrativní centra s velkým množstvím firem a kanceláří, a s vysokou každodenní frekvencí návštěvnosti.
Důležitá je dobrá viditelnost
Jak vypadá ideální franšízant? "Má reálná očekávání a vlastní představy o podnikání. Je obchodně a provozně zaměřený, se schopností efektivně řídit tým zaměstnanců," říká zakladatel Home Ofiice a Fruitisima Jan Hummel. Výhodou konceptu Home Office je typické omezení servisu při zachování co nejvyšší kvality pokrmů. Oproti fast foodům také restaurace nepoužívají mražené polotovary pro přípravu jídel. První bistro otevřela společnost pod značkou Home Office v roce 2014, v tuto chvíli se majitelé hodlají soustředit především na rozvoj sítě ovocných barů Fruitisimo. Potenciální nový franšízant by tak musel zaujmout zmiňovaným místem.
Optimální lokalitou pro nové pobočky Home Office jsou nerezidenční oblasti, v těsné blízkosti míst s vysokou frekvencí pohybu zákazníků, jako jsou kancelářské komplexy, úřady, vysoké školy, popř. obchodní centra a nádraží. Důležitá je dobrá viditelnost bistra a velké výlohy, díky nimž mohou zákazníci vidět dovnitř. Otevřít Home Office bistro je investice ve výši zhruba 2 až 2,5 milionů korun. Velikost vhodných prostor se pohybuje v rozmezí 60 až 150 metrů čtverečních podle velikosti a kapacity sezení.
Zobrazit v katalogu franšíz





















PŘEČTI ČLÁNKY

Světová franšízová síť do roku 2025 vstupuje s technologickými novinkami a pokračuje v růstu sítě.
Evropská síť provozoven zdravé varianty fast foodu Fruitisimo vznikla v České republice. Jejich růstu pomáhá i vzájemné sdílení zkušeností jednotlivých franšízantů.
Na Českém trhu se objevila nová ukrajinská franšíza se zajímavým konceptem fast foodu. Co může nabídnout v silně konkurenčním prostředí gastronomie?
Franšízant Honza Stopek vede dvě úspěšné pobočky s pizzou Vosíme. Na počátku stála debata u piva na téma vlastní podnikání.
Franšíza Trdlokafe s oblíbenou kombinací trdelníku a výběrové kávy roste v mezinárodním měřítku i v rámci České republiky. Koncept přilákal i investory z Venture Clubu.
Nejčtenější

Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Radka Vajo vede úspěšnou pražskou pobočku Century21 ve Zlatnické ulici v Praze. Jak se jí povedlo rozjet vlastní franšízu?
V samotném franchisingu je několik základních pojmů, které by měl znát každý, kdo se o tento způsob podnikání alespoň trochu zajímá.
Franchisové systémy je možno rozdělit podle různých kriterií, mimo jiné druhu know-how, druhu hospodářské činnosti či způsobu organizace systému.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...