Marvel ve službách značky DQ

Franšízová síť Dairy Queen představila v těchto dnech v USA svou speciální květnovou nabídku, inspirovanou pokračováním úspěšného sci-fi společnosti Marvel Strážci galaxie. Vanilková zmrzlina byla doplněna kousky karamelu a čokolády, a vzniklý nový ledový dezert - tzv. Blizzard® - má chuťově připomínat brownies. Dairy Queen se specializuje na chlazené produkty jako je zmrzlina, ovocné a ledové šťávy a nápoje, ovocné smoothies, ovocné poháry se zmrzlinou a mražené dorty různých chutí.
Rodinný rychlý servis v americkém stylu, doplněný o nabídku sladkostí a dezertů, působí na globálním trhu již téměř 80 let. Dairy Queen je tedy stejně stará jako Tina Turner, či Chuck Norris, a v USA je součástí národní stravovací kultury. Světově proslulé jsou právě její zmrzlinové dezerty nazývané Blizzard®, které konzumuje třeba Warren Buffet. Síť má celkem okolo sedmi tisíc franšízových restaurací ve Spojených státech amerických a 29 v dalších zemích, Evropa na jejím seznamu dosažených lokalit dosud chybí.
Ne rychlé, ale zábavné jídlo
V růstu Dairy Queen pomohlo kromě jiného rozšíření sortimentu, největší úspěch slaví koncept restaurací Grill & chill. Jídelní lístek DQ® tvoří chutné hamburgery (mezi nimi i nejznámější je Flamethrower Grill Burger®), kuřecí kousky, saláty, tortily a sendviče. Oproti klasickým fastfoodům v restauracích Diary Queen roznáší pokrmy ke stolům obsluha. Firmu prezentuje kromě jiného motto "Not fastfood, but fun food" (Ne rychlé, ale zábavné jídlo).
DQ® hledá partnery mezi silnými úspěšnými firmami a podnikateli, kteří již mají zkušenosti v odvětvích spojených s jídlem a pitím (gastronomie, stravování, maloobchod, distribuce), popřípadě v jiných, souvisejících oborech - obchodní řetězce, lékárny, kina, zábavní parky, hřiště, čerpací stanice, apod. Případný franšízant v ČR se musí připravit na následné povinné podepsání exkluzivní smlouvy na regionální zastoupení (Franchise Area Development). Investice za restauraci Grill & chill® je od 1,1 milionu dolarů, průměrný roční výnos na restauraci bývá v průměru 1,3 miliony amerických dolarů. Počáteční kapitálové investice jsou vždy závislé na podmínkách v konkrétním regionu.
PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízová síť s více než 200 pobočkami se úspěšně rozvíjí v zemích Evropy. Aktuálně hledá dlouhodobé partnery pro vstup na český trh.
Franšízová síť UGO sází na inovace, vyváženou nabídku a partnery zapojené do každodenního provozu. Růst obratu o 160 % odráží stabilní rozvoj sítě.
Jak si vede Coffeeshop Company od doby, co si vzala vedení nazpět centrála ve Vídni? Díky nižším nákladům chce oslovit nové franšízanty a rozšířit síť v zemích V4.
Food trucky představují nový evropský trend. Rozmach těchto franšíz probíhá i v Česku. Jak je to s investičními náklady a zahájením vlastního podnikání s mobilním občerstvením?
Franšízový koncept BodyBody spojuje moderní technologie a zdravý životní styl. Zájemcům otevírá možnost rozjet vlastní studio i v menších městech.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Značka DepilConcept staví na opakované návštěvnosti a šetrné depilaci bez bolesti. Salony má už v Praze, Brně i Zlíně a dále roste.
„Prodávající by měl oslovovat kolemjdoucí a být přátelským průvodcem prodejem. Na tom je náš byznys postavený,“ říká master-franšízant Tiroler pro ČR Adam Červenka.
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.
Opustila kancelář, aby se naplno věnovala vzdělávání. Dnes Veronika Bubeníková vede úspěšnou pobočku Školy Populo v Olomouci a pomáhá dětem i dospělým k lepším výsledkům.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...