Subway vyráží na festivaly
Franšízová síť fastfoodů Subway se chystá v létě navštívit se svou letní show 5 předních hudebních letních festivalů. Interaktivní pojízdná show nazvaná Green Room (Zelená místnost) bude v provozu od května do srpna. Představení mobilního konceptu firmy Subway proběhlo v minulých dnech na festivalu Gulf Shores v americkém státě Alabama. Zelená místnost obsahuje restauraci, prostor pro veřejná umělecká vystoupení, a měla by přinést návštěvníkům podobné zážitky, jako kdyby mohli nahlédnout do backstage (zákulisí) k muzikantům.
Subway chce fanoušky přitáhnout také skrze akustická vystoupení i neprofesionálů, DJů, či přímé přenosy z hlavní festivalových pódií. K letním radovánkám patří také speciální virtuální i nevirtuální hry, různé ceny, i naprosto jedinečné speciality jako keksy s příchutí balzámu na rty (ano, čtete správně - zřejmě mají připomínat chuť rtů při líbání). K tomu bude v pojízdném stánku k dispozici všem klimatizace, rychlá wi-fi, služba nabíjení telefonů a dalších přístrojů, samozřejmostí jsou minibagety pro hosty zdarma.
Čerstvé spojení se zákazníkem
Letní show, které se účastní i místní franšízanti, je součástí větší transformace značky Subway jako takové. Firma nedávno představila také nové logo a firemní uniformy. Mezi hlavní hvězdy festivalů, které si Subway pro letošní prezentaci vybrala, patří například Lorde, The Weeknd, Red Hot Chili Peppers, či Wiz Khalifa. Tedy žádné regionální hvězdičky, nýbrž největší hudební hvězdy minulosti i současnosti.
Účelem Green Room je podle americké společnosti možnost zažít se Subway něco výjimečného, co zároveň značku přiblíží více k jejím zákazníkům. "Subway je každodenní součástí lidských života. Nyní se chceme rozšířit na nové pole působnosti a území, abychom překročili očekávání mladších zákazníků," říká Karlin Linhardt, ředitel marketingu pro Severní Ameriku. "Je to příležitost pro lidi, aby se spojili se společností Subway čerstvým způsobem, a přehodnotili, jak vidí naši značku," dodává.
Zobrazit v katalogu franšíz
PŘEČTI ČLÁNKY
Proč je třeba sítě neustále obnovovat?
/12.11.2025
KFC svou cestu započalo před více jak 100 lety. Jako franšíza funguje již přes 70 let. I přesto řetězec oznámil zásadní změny.
Slovenský Kaliforňan mění pohled na rychlé stravování. Zdravé bowls plné lokálních surovin míří po Brně i do dalších českých měst. Franšízanty hledá pro restaurace i foodtrucky.
Slovenská síť Mr. Kebab hledá master-franšízanta pro český trh. Detaily spolupráce a plány expanze přibližuje zakladatel značky Ľubor Lelovits.
„Pro náš růst je klíčové, abychom měli ty správné franšízanty,“ říká Michal Příhoda, výkonný ředitel Fruitisimo Group. Síť loni překonala tržby půl miliardy korun a expanduje dál.
Franšízová síť s více než 200 pobočkami se úspěšně rozvíjí v zemích Evropy. Aktuálně hledá dlouhodobé partnery pro vstup na český trh.
Nejčtenější
Jak vydělat peníze na YouTube?
/16.07.2021
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Stále více firem se rozvíjí na základě modelu franchisingové spolupráce. Zjistěte, zda již nastal čas, abyste „franšízovali“ vlastní podnikání.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Udržet konzistentní vizuální styl u desítek poboček není snadné. Digitální nástroje pomáhají franšízám s tvorbou a správou marketingových materiálů.
Karel Kotrba se rozhodl své manažerské zkušenosti přetavit do práce s podnikateli. Dnes vede regionální boardy franšízové sítě TAB Board. Co ho v této roli nejvíc naplňuje?
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...