Večeře na dosah ruky

Více než 30 milionů zákazníků obslouží ročně franšízová síť Denny’s, která funguje v USA již více než 60 let. Značka Denny´s je největším řetězcem rodinných restaurací s obsluhou na světě, a je pravidelně zařazována mezi nejlepší franšízy světa. Podobně jako další fastfoody, i Denny’s nyní oznámil, že rozšíří své služby díky digitalizaci. Nový mobilní a on-line dodávkový systém umožní zákazníkům objednat si večeři až domů i skrze sociální sítě Twitter a Facebook.
Denny’s novou strategií reaguje také na změny na trhu. Objednávky přes mobilní telefon či internet v posledních pěti letech ztrojnásobily svůj objem, a v tuto chvíli představují podle výzkumu NPD Group až 6, 6 % všech transakcí v restauracích po celém světě. Mobily pak vedou nad webem s celými 5 % na kontě. Celkově loni objednávky jídla domů vzrostly globálně o 18 %, využije je ročně až 2 miliardy lidí.
Dva roky na vývoj "cestovních" obalů
Vývoj celého gastronomického odvětví se v roce 2016 dostal do fáze stagnace, a mnohé společnosti včetně Denny’s musí reagovat na nové požadavky trhu a zákazníků. "Budeme se snažit samozřejmě nadále získávat hosty pro své restaurace, nicméně jsme se rozhodli vyjít vstříc i lidem, kteří dávají přednost objednávce z domova," dodal Dillon. Rozvoz pokrmů bude zajišťovat smluvní partnerská společnost.
Společnost vyvíjela dva roky nové obaly, které vejce, hamburgery, sýrové sandviče či palačinky dokáží uchovat teplé a čerstvé i během dodávky zákazníkovi domů.
Denny´s má zájem expandovat také do Evropy. V ČR nabízí tři druhy franšíz podle typu restaurace. Partner, který má zájem o koupi franšízy, by měl být kapitálově silný investor se zkušeností a výsledky v gastronomii nebo v příbuzném odvětví. Franšízant by měl být schopen uvést do provozu v Česku alespoň pět nových restaurací. Investice na zprovoznění jedné restaurace je odhadována na milion dolarů. Odhadovaná návratnost je okolo 2 let.
PŘEČTI ČLÁNKY

„Pro náš růst je klíčové, abychom měli ty správné franšízanty,“ říká Michal Příhoda, výkonný ředitel Fruitisimo Group. Síť loni překonala tržby půl miliardy korun a expanduje dál.
Franšízová síť s více než 200 pobočkami se úspěšně rozvíjí v zemích Evropy. Aktuálně hledá dlouhodobé partnery pro vstup na český trh.
Franšízová síť UGO sází na inovace, vyváženou nabídku a partnery zapojené do každodenního provozu. Růst obratu o 160 % odráží stabilní rozvoj sítě.
Jak si vede Coffeeshop Company od doby, co si vzala vedení nazpět centrála ve Vídni? Díky nižším nákladům chce oslovit nové franšízanty a rozšířit síť v zemích V4.
Franšízový koncept BodyBody spojuje moderní technologie a zdravý životní styl. Zájemcům otevírá možnost rozjet vlastní studio i v menších městech.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Značka DepilConcept staví na opakované návštěvnosti a šetrné depilaci bez bolesti. Salony má už v Praze, Brně i Zlíně a dále roste.
„Prodávající by měl oslovovat kolemjdoucí a být přátelským průvodcem prodejem. Na tom je náš byznys postavený,“ říká master-franšízant Tiroler pro ČR Adam Červenka.
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.
Opustila kancelář, aby se naplno věnovala vzdělávání. Dnes Veronika Bubeníková vede úspěšnou pobočku Školy Populo v Olomouci a pomáhá dětem i dospělým k lepším výsledkům.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...