Orfa završí inovaci franšízami

Nábytkářská firma ORFA začala budovat svou franšízovou síť takřka přesně před dvěma roky. Krátce poté, co spustila vlastní internetový obchod a konsolidovala oddělení svých dvou velkoobchodů do jednoho oddělení logistiky a nákupu. Nejen tato opatření přinesla podle vedení společnosti až čtvrtinové úspory nákladů a zrychlení dodávek u většiny objednaného zboží z několika týdnů na tři dny od objednání.
V prodejnách ORFA mohou zákazníci zakoupit sortiment různých producentů převážně z celé Evropy. Od roku 2014 prochází nejen prodejní síť, ale také zázemí celé společnosti, komplexní transformací v moderní společnost. Jejím cílem je poskytovat špičkové služby, do nichž patří například videoprezentace výrobků na Youtube nebo QR kódy na výrobcích v prodejnách. V rámci růstu hledá firma franšízanty pro nové pobočky. Možnost mají jak majitelé obchodů s nábytkem, kteří by chtěli patřit do franšízové sítě ORFA, tak také nadšení začínající podnikatelé bez zkušeností v oboru.
Žádné poplatky a sleva na expozici nábytku
Novým franšízantům nabízí ORFA tři možnosti spolupráce: prodejnu nábytku, kuchyňské studio nebo kombinaci kuvhyňského studia s prodejnou nábytku. Minimální investice se pohybuje okolo částky 1, 2 milionu korun včetně provozu v prvních měsících. Přesná výše investice se vypočítává vždy podle zvoleného druhu prodejny a její velikosti. Prvotní závoz zboží do expozice získává franšízant s 50% slevou.
"Zajímají nás všechna okresní a krajská města se spádovou oblastí alespoň 50 000 obyvatel. Klíčová je pro nás Praha a Brno, kde vznikne hned několik franšízových prodejen," říká ředitel franšízové sítě Martin Juřík.
Franšízant Orfy získá finanční modelový plán pro danou prodejnu, investici je možné částečně financovat z cizích zdrojů. Týká se především úprav prodejny a jejího vybavení. V průběhu spolupráce franšízanti nehradí průběžné ani marketingové poplatky. "Náš ideální franšízant je aktivní člověk. Věří našemu konceptu a chce uspět. Podílí se na řízení svých prodejen, je inspirací pro lidi kolem sebe. Ideální franšízant zná region, ve kterém provozuje prodejny a umí vytěžit potenciál daného regionu. Svým aktivním přístupem pomáhá vytvářet hodnotu celé prodejní sítě a podílí se na jejím rozvoji," dodává Martin Juřík.
PŘEČTI ČLÁNKY

„Jsme aktuální dvojkou na trhu. Obrat máme stejný i přes 30 % pokles stavebnictví,“ říká Ing. Petr Holý, obchodní ředitel franšízové sítě Otherm.
Franšíza s luxusním designovým nábytkem Divani & Sofa' vstupuje na náš trh. Umí zaujmout koncové i B2B klienty.
LUXURY FURNITURE je vlastníkem společnosti DIVANI&SOFA', špičkového nábytkového showroomu, který se specializuje na moderní, přizpůsobitelný a ekologický nábytek.
Na český trh vstupuje DPE International, která staví rodinné domy. Naučí to i franšízanty bez zkušeností z oboru.
Tradiční český výrobce oken a dveří prodává formou franšíz. Nyní pokrývá dvě třetiny republiky. Kde je šance pro nové partnery?
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy v oblasti gastronomie nejsou ničím novým. Přesto je koncept Hey Foods v mnoha ohledech od provozování tradiční restaurace dost odlišný.
Networking, který funguje. Franšíza Business for Breakfast spojuje podnikatele už 15 let. Představuje efektivní způsob, jak získat zakázky díky osobním doporučením.
Populární na fóru
Nový tip na podnikání
Dánská značka nábytku pro děti Flexa míří do Česka. Chce vybudovat síť prostřednictvím franšízantů. Co myslíte, jak se jí povede v přímém souboji s...
Mezera na trhu?
p.Plesník můžete mi zavolat či napsat,potřeboval bych poradit.děkuji 602369757
Kde je mezera na trhu?
Pokud je tento systém na cestě zlepšit podmínky k podnikání v České rebublice, tak jim jen tleskám. jen vezměte v potaz, že malé firmy mají malé tj. nízké finanční...
Kde je mezera na trhu?
Komentář