Regatta Great Outdoor exportuje do více než třiceti zemí světa a své pobočky má také ve Francii, Belgii, Německu, Holandsku, Polsku nebo Španělsku.
Středa
02.08.2017
Pro outdoorové značky jako je britská Regatta jsou prázdniny obdobím žní. Franšíza oceněná královnou chce v létě rozvíjet svou síť i v ČR.
 

V roce 1981 společnost Regatta tvořil tým pouhých 12 zaměstnanců, dnes značka patří mezi nejznámější britské oděvní firmy v oblasti sportu, turistiky a outdooru, a působí ve více než 70 zemích světa. Regatta sídlí v Trafford Park v Manchesteru, a loni získala prestižní Cenu britské královny za podnikání, která se každoročně od roku 1965 uděluje britským firmám a obchodním organizacím za vynikající výsledky v oblasti inovací a rozvoji mezinárodního obchodu. Kromě výrobků značky Regatta Great Outdoors zastřešuje manchesterská centrála i další dva outdoorové brandy, Dare 2b a Craghoppers.

Regatta se o letošních prázdninách hodlá soustředit na rozvoj franšízové sítě. "Pokud jste součástí oděvního průmyslu, období dovolených určitě nebude patřit k vrcholům vaší sezony, nicméně náš segment je v tomto výjimečný. V našem oblečení lidí nechodí do práce, ale lyžují nebo lezou po horách. Náš obor je také mnohem citlivější na počasí - do kanceláře se obléknete vždy stejně, bez ohledu na počasí. U sportovního oblečení je to úplně naopak," říká Zenon Raszyk, manažer zodpovědný za rozvoj značky ve střední Evropě.

Bez licenčního poplatku

V sortimentu se Regatta v letních měsících orientuje obzvlášť na kemping a aktivity s ním spojené. Stany, spací pytle, samonafukovací polštáře, herní stoly, sporáky, hrnce - všechny tyto výrobky jsou potřeba k vytvoření skutečného domova i pod širým nebem. Aktuálně jsou k dispozici ale především franšízové licence Regatta Great Outdoors pro Česko a Slovensko. Franšíza nevyžaduje investici do licenčního poplatku.

Zájemce musí počítat s částkou od 8 do 12 tisíc korun na metr čtvereční. O průměrné rozloze 100 m² se tak částka pohybuje v rozmezí 800 tisíc až 1,2 milionu korun. Prodejní prostory mohou být vlastní nebo v pronájmu a měly by se nacházet v nákupních centrech nebo na hlavních ulicích měst s více než 50 tisíci obyvateli. "Chceme mít jistotu, že obchodům se bude dostávat řádné péče, personál absolvuje potřebná školení a dostane naopak pomoc, která je důležitá zejména v prvním období provozu," dodává Raszyk. Obchod značky Regatta se tak obvykle připravuje k otevření v rozmezí asi tří měsíců.