Franšíza s vůní Francie

Česká franšízová síť Bageterie Boulevard se snaží být výrazným protipólem amerických fastfoodových řetězců, vychází přitom z evropských základů gastronomie s odkazem především na Francii a tamní kuchyni. Restaurace pod iniciály BB spoléhají kromě nabídky čerstvých a zapečených baget na nápaditý nezaměnitelný design a specifický styl komunikace se zákazníky skrze smyšlené novinové výstřižky, které se objevují ve výzdobě restaurací, na produktových obalech nebo v satirických článcích na papírových prostíráních.
Ještě během letošního roku značka BB otevře 5 nových provozů, do léta 2018 by jich mělo být celkem 8. Polovina bude umístěna na dálničních hlavních tazích, a bude sloužit pro potřeby řidičů a cestujících. Dosavadní restaurace procházejí mezitím modernizací. "Modernizujeme provoz v Karlíně a Dejvicích, na listopad chystáme otevření pobočky na I.P.Pavlova, na přelom září a října pak v Brně v Olympii, v polovině prosince přibude Drive v Horních Měcholupech," vyjmenovává franchise partner manager Markéta Krejčíková.
Podle slov Krejčíkové se ve starších restauracích s logem BB upravuje nyní design, mění se nábytek, centrála se snaží ale také pořizovat stále lepší gastro technologie, a obecně modernizovat vybavení kuchyńských prostor. K vylepšením v provozu patří také vlastní pokladní systém, který je podle Markéty Krejčíkové zjednodušením a zlepšením zákaznickým služeb díky své rychlosti, přehlednosti a snadnému ovládání. Svým franšízantům Bageterie Boulevard slibuje aktuálně například nulové franšízové měsíční poplatky, pokud franšízová pobočka neprosperuje. Obvykle přitom platí franšízanti 6 % z čisté tržby.
Zájem o vlastní růst
Bageterie Boulevard svým franšízantům nabízí pomoc v mnoha směrech, od výběru personálu po vyhledání vhodné lokality a výstavbu a vybavení provozovny na klíč. Po otevření prodejny ale také zajištění dodávky surovin, obalů a ostatních materiálů (zejména marketingových) včetně technologie a logistiky. Vstupní poplatek do sítě činí 15 tisíc eur, kauce pak milion korun. Vhodné jsou prostory v komerčních centrech, domech, na veřejných prostranstvích. Centrála nabízí tři tipy provozů pro zakoupení franšízové licence: menší High Street, větší Food Court, a pro řidiče také Drive.
Od zájemců o franšízu značka vyžaduje především ochotu denně se podílet na chodu své restuarace. Ideálně by měl mít zkušenosti v oblasti řízení zaměstnanců a s gastro provozem, zájem o vlastní růst, a také 2,5 milionu korun z vlastních zdrojů. Financování skrze bankovní úvěry a půjčky je možné při vyšší investici jen po dohodě s centrálou franšízové sítě.
PŘEČTI ČLÁNKY

Franšíza Bageterie Boulevard vyrostla spolu s Crocodille na rekordních 1,6 miliardy obratu. Po covidových letech je zpět na předních pozicích mezi fastfoodovými řetězci.
Franšízy s „jídlem do ruky“ musí rychle reagovat na zákaznické trendy. Ty nám přiblíží manažerka pro rozvoj franšízové sítě Bageterie Boulevard a 360Pizza Markéta Krejčíková.
Zájemce o franšízové podnikání v gastronomii by nemělo minout spojení značek Bageterie Boulevard a 360Pizza. Letos začali dokonce konkurovat americkým fastfoodům na dálnicích.
Zdeněk Polášek a Martin Lehocký jsou již zkušení franšízanti. Ke dvěma franšízovým pobočkám Bageterie Boulevard přidali i jednu z konceptu 360Pizza.
Síť Bageterie Boulevard se neustále zvětšuje. Nové pobočky najdeme v Praze i v regionech.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Franšízy v oblasti gastronomie nejsou ničím novým. Přesto je koncept Hey Foods v mnoha ohledech od provozování tradiční restaurace dost odlišný.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...