Franšíza s vůní Francie

Česká franšízová síť Bageterie Boulevard se snaží být výrazným protipólem amerických fastfoodových řetězců, vychází přitom z evropských základů gastronomie s odkazem především na Francii a tamní kuchyni. Restaurace pod iniciály BB spoléhají kromě nabídky čerstvých a zapečených baget na nápaditý nezaměnitelný design a specifický styl komunikace se zákazníky skrze smyšlené novinové výstřižky, které se objevují ve výzdobě restaurací, na produktových obalech nebo v satirických článcích na papírových prostíráních.
Ještě během letošního roku značka BB otevře 5 nových provozů, do léta 2018 by jich mělo být celkem 8. Polovina bude umístěna na dálničních hlavních tazích, a bude sloužit pro potřeby řidičů a cestujících. Dosavadní restaurace procházejí mezitím modernizací. "Modernizujeme provoz v Karlíně a Dejvicích, na listopad chystáme otevření pobočky na I.P.Pavlova, na přelom září a října pak v Brně v Olympii, v polovině prosince přibude Drive v Horních Měcholupech," vyjmenovává franchise partner manager Markéta Krejčíková.
Podle slov Krejčíkové se ve starších restauracích s logem BB upravuje nyní design, mění se nábytek, centrála se snaží ale také pořizovat stále lepší gastro technologie, a obecně modernizovat vybavení kuchyńských prostor. K vylepšením v provozu patří také vlastní pokladní systém, který je podle Markéty Krejčíkové zjednodušením a zlepšením zákaznickým služeb díky své rychlosti, přehlednosti a snadnému ovládání. Svým franšízantům Bageterie Boulevard slibuje aktuálně například nulové franšízové měsíční poplatky, pokud franšízová pobočka neprosperuje. Obvykle přitom platí franšízanti 6 % z čisté tržby.
Zájem o vlastní růst
Bageterie Boulevard svým franšízantům nabízí pomoc v mnoha směrech, od výběru personálu po vyhledání vhodné lokality a výstavbu a vybavení provozovny na klíč. Po otevření prodejny ale také zajištění dodávky surovin, obalů a ostatních materiálů (zejména marketingových) včetně technologie a logistiky. Vstupní poplatek do sítě činí 15 tisíc eur, kauce pak milion korun. Vhodné jsou prostory v komerčních centrech, domech, na veřejných prostranstvích. Centrála nabízí tři tipy provozů pro zakoupení franšízové licence: menší High Street, větší Food Court, a pro řidiče také Drive.
Od zájemců o franšízu značka vyžaduje především ochotu denně se podílet na chodu své restuarace. Ideálně by měl mít zkušenosti v oblasti řízení zaměstnanců a s gastro provozem, zájem o vlastní růst, a také 2,5 milionu korun z vlastních zdrojů. Financování skrze bankovní úvěry a půjčky je možné při vyšší investici jen po dohodě s centrálou franšízové sítě.
PŘEČTI ČLÁNKY

Franšíza Bageterie Boulevard vyrostla spolu s Crocodille na rekordních 1,6 miliardy obratu. Po covidových letech je zpět na předních pozicích mezi fastfoodovými řetězci.
Franšízy s „jídlem do ruky“ musí rychle reagovat na zákaznické trendy. Ty nám přiblíží manažerka pro rozvoj franšízové sítě Bageterie Boulevard a 360Pizza Markéta Krejčíková.
Zájemce o franšízové podnikání v gastronomii by nemělo minout spojení značek Bageterie Boulevard a 360Pizza. Letos začali dokonce konkurovat americkým fastfoodům na dálnicích.
Zdeněk Polášek a Martin Lehocký jsou již zkušení franšízanti. Ke dvěma franšízovým pobočkám Bageterie Boulevard přidali i jednu z konceptu 360Pizza.
Síť Bageterie Boulevard se neustále zvětšuje. Nové pobočky najdeme v Praze i v regionech.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
„Díky propracovanému vzdělávacímu systému dokážeme na podnikání v realitách připravit i franšízanta bez předchozích zkušeností,“ říká Petr Zelenka, ředitel sítě Next Reality.
„Nízké náklady a rychlá návratnost dělají z Edukido ideální volbu pro ty, kteří chtějí podnikat a zároveň podpořit rozvoj dětí,“ říká provozní ředitel Bartłomiej Misztal.
Přinášíme aktuální žebříček nejúspěšnějších globálních franšízových značek. V TOP 10 nechybí franšízy známé z tuzemského trhu. Nejsilnějším sektorem zůstává gastro.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...