Vídeňská tradice v novém

Společnost Coffeeshop Company přišla na svět v roce 1999. První pobočka byla otevřena ve stejném roce ve Vídni na Krugerstrasse, kde žil kromě jiných slavných osobností třeba německý skladatel Ludwig van Beethoven. Odtud také pochází motto společnosti "Doma ve Vídni" (Home in Vienna). V Evropě zastupuje společnost Coffeeshop Company obchodní skupina Schärf. Jejím cílem je "zasazovat se o rozvoj sítě kultovních a kvalitativně hodnotných coffee shopů, založených na moderním životním stylu".
Síť Coffeeshop Company je postavena na principu "všechno z jedné ruky", a má být jedinečnou kombinací tradiční vídeňské kavárny a myšlenky původních amerických coffee shopů, tedy neformálních restaurací, určených široké veřejnosti. V zemích Visegrádské čtyřky rakouskou značku zastupuje společnost Tizia, spol. s.r.o., která byla založena v roce 2007 za účelem distribuce značky Coffeeshop Company. V tom jistém roce získala Tizia výhradní master-franšízovou smlouvu se společností Schärf Coffeeshop Company GmbH, a dnes zastřešuje více než 50 kaváren.
Modernizované menu s občerstvením
Ještě letos otevře Coffeeshoop Company 4 franšízové pobočky na Slovensku, Polsku a Maďarsku. V ČR letos začali návštěvníci využívat služeb franšízy ve Zlíně, která jako první v Česku odpovídá již novým požadavkům centrály franšízové sítě. "Modifikovali jsme celý obchodní systém, a to především architektonicky skrze použití nových materiálů v interiérech. Nově v našich pobočkách funguje také modernizovaný menu manuál, díky němuž v nabídce pro hosty přibude kromě kávy více čerstvého občerstvení," říká obchodní ředitel společnosti Tizia Richard Ortutay.
Výše investice do franšízy je závislá na velikosti a typu konceptu. Měsíční franšízový poplatek činí 2 % z obratu. Kandidáti na franšízanty musí projekt sami financovat, a musí se ztotožnit s principy, uvedenými ve franšízové a obchodní smlouvě. Jako podporu poskytuje pak franšízantům kompletní marketingové služby, logistiku, školení a trénink přímo ve vlastních provozovnách, či pomoc s investičním obchodním plánem.
PŘEČTI ČLÁNKY

O otevření vlastní kavárny uvažoval Alexander Stamenov dlouho. Co ho přimělo připojit se k franšízové síti Coffeeshop Company?
O licence kaváren Coffeeshop Company je mezi uchazeči o franšízu zájem. I díky nim se tak letos síť poboček rozšíří do dalších lokalit.
Franšízanti Coffeeshop Company si mohou vybrat, jak velkou kavárnu chtějí provozovat. Kolik pak do ní musí investovat?
„Náklady spojené s rebrandingem poboček nikdy nenesou zcela naši franšízanti. Podílíme se na nich i my a pronajímatel prostor,“ říká Peter Ondrej, Managing Director Coffeeshop Company.
Franšízový kavárenský řetězec Coffeeshop Company rozšiřuje své zastoupení na trhu i v době, kdy je situace gastronomických provozů ovlivněna vládními restrikcemi a opatřeními.
Nejčtenější

Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Radka Vajo vede úspěšnou pražskou pobočku Century21 ve Zlatnické ulici v Praze. Jak se jí povedlo rozjet vlastní franšízu?
Světová franšízová síť do roku 2025 vstupuje s technologickými novinkami a pokračuje v růstu sítě.
V samotném franchisingu je několik základních pojmů, které by měl znát každý, kdo se o tento způsob podnikání alespoň trochu zajímá.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...