Kioda expanduje do Evropy

Společnost Kioda vznikla zhruba před 5 lety a prošla rychlým rozvojem. Dnes je formou mezinárodního řetězce koncepčních maloobchodních obchodů, které napříč Asií prodávají různé typy především korejských produktů; od kosmetiky, přes módní doplňky, dárky, textil až po interiérové výrobky či občerstvení.
„Slovo Kioda je původně z korejštiny a přeložit jej lze jednoduše jako roztomilý,“ vysvětluje Jason Tay, zástupce společnosti pro Evropu. „A naše zboží takové je. Věříme, že jednoduchost, barevnost a originalita jsou základem dokonalosti a tudíž i spokojenosti našich zákazníků.“
Inspirace však nepřichází jen z Koreje, designéři zvučných jmen ji hledají i v dalších zemí světa. Design výrobků je nápaditý a jedinečný, zajímavý, inovativní a atraktivní. Což oceňují skalní fanoušci i zákazníci – jde o kvalitní produkty za přijatelnou cenu, dostupné široké veřejnosti a proto oblíbené. Kioda se zavazuje dodávat do svých obchodů i franšíz nejen kvalitní, ale také stylové a trendy produkty, tak, aby zboží bylo aktualizováno každé tři měsíce.
Kioda vstupuje na trh střední a východní Evropy se silným zázemím v zádech a v době neklesající popularity tzv. asijské vlny. Provozuje desítku vlastních provozoven a několik set franšízových poboček ve 13 asijských zemích, např. v Koreji, Vietnamu, Malajsii, Číně, Nepálu, Indii, Indonésii a na Filipínách. Jen v Indii do roku 2021 má v plánu otevřít na 300 franšízových obchodů a cílit tak na konkurenci.
Koncept obchodů je svým způsobem i výběrem produktů unikátní záležitostí, do které bude franšízant odborně zaškolen, franšízor mu pomůže i s výběrem místa či uspořádáním interiéru, poskytne vybavení a zázemí pro provoz. V okamžiku zahájení samostatného podnikání pak nastává čas pro průběžnou podporu, jejíž součástí je i možnost využití atraktivních nákupních cen u dodavatelů přes siť Kioda. Vlastní franšízová provozovna je nyní dostupnou záležitostí i na českém trhu, který Kioda pokládá za strategický a zařadila ho do svého plánu budoucího rozvoje.
PŘEČTI ČLÁNKY

„Jsme aktuální dvojkou na trhu. Obrat máme stejný i přes 30 % pokles stavebnictví,“ říká Ing. Petr Holý, obchodní ředitel franšízové sítě Otherm.
Franšíza s luxusním designovým nábytkem Divani & Sofa' vstupuje na náš trh. Umí zaujmout koncové i B2B klienty.
LUXURY FURNITURE je vlastníkem společnosti DIVANI&SOFA', špičkového nábytkového showroomu, který se specializuje na moderní, přizpůsobitelný a ekologický nábytek.
Na český trh vstupuje DPE International, která staví rodinné domy. Naučí to i franšízanty bez zkušeností z oboru.
Tradiční český výrobce oken a dveří prodává formou franšíz. Nyní pokrývá dvě třetiny republiky. Kde je šance pro nové partnery?
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy v oblasti gastronomie nejsou ničím novým. Přesto je koncept Hey Foods v mnoha ohledech od provozování tradiční restaurace dost odlišný.
Networking, který funguje. Franšíza Business for Breakfast spojuje podnikatele už 15 let. Představuje efektivní způsob, jak získat zakázky díky osobním doporučením.
Populární na fóru
Nový tip na podnikání
Dánská značka nábytku pro děti Flexa míří do Česka. Chce vybudovat síť prostřednictvím franšízantů. Co myslíte, jak se jí povede v přímém souboji s...
Mezera na trhu?
p.Plesník můžete mi zavolat či napsat,potřeboval bych poradit.děkuji 602369757
Kde je mezera na trhu?
Pokud je tento systém na cestě zlepšit podmínky k podnikání v České rebublice, tak jim jen tleskám. jen vezměte v potaz, že malé firmy mají malé tj. nízké finanční...
Kde je mezera na trhu?
Komentář