V hlavní roli pivo s vínem
Při vstupu do lotyšských sítí restaurací značek Easy Wine a Easy Beer obdrží každý zákazník speciální předplatitelskou kartu, která obsahuje virtuální peníze. Zákazníci si mohou zakoupit libovolný nápoj po naskenování karty na výdejním automatu, a až později zaplatit na pokladně. "Jsme odlišní od jiných zařízení. Nejmenší množství piva, které si zákazník může objednat ve standardní restauraci, je 300 ml. Zákazník si nápoj koupí, a zaplatí ať už ho vypije, nebo ne. U nás má ale možnost si nalít a nápoj předem ochutnat i v množství menším. To znamená, že si každý může naplnit sklenici pitím, které mu bude skutečně chutnat," vysvětluje generální ředitel skupiny restaurací Peter Ozols.
Vinařská restuarace konceptu má v nabídce na 60 druhů vín. "Náš koncept je vynikající příležitostí ochutnat dobré a velmi drahé víno i díky tomu, že si můžete natočit jen jednu sklenici. Na druhé straně prodej pouze exkluzivních vín není pro podnikání příliš výhodný, protože většina lidí pije vína střední kategorie. Nám se podařilo nabídku optimálně zkombinovat. Dosud žádná láhev vína v Easy Wine nebyla otevřena déle než týden. Naše speciální zařízení přitom umožňuje otevřené víno skladovat i po dobu jednoho měsíce. Naše výsledky ukazují, že lidé rádi experimentují a zkoušejí nové možnosti," říká Ozols.
Do posledního mililitru
Nabídka piva restaurací Easy Beer je ještě větší - až 200 druhů. V současné době navíc franšízová síť testuje také dávkovač na whisky a koktejlový stroj. "Alkoholické i nealkoholické nápoje budou umístěny do 15 linek. Stisknete pouze jedno tlačítko a koktejl bude připraven v několika sekundách, "vysvětluje Ozols. Ke každému nápoji dostanou hosté také doporučení na vhodný pokrm. Recepty a stále inovované menu pocházejí od významných a oceňovaných šéfkuchařů, a jsou poskytovány také franšízantům.
Víno a pivo jsou v restauracích umístěné ve speciálních lednicích, zákazníci si mohou vybrané nápoje sami načepovat v libovolném množství rovnou ze sudů.
Automatizace obsluhy v restuaracích je zajímavá nejen pro hosty, ale z ekonomického hlediska také pro majitele franšízových poboček. Nejenže ušetří na mzdách pro personál, stroje navíc dokáží hosty obsloužit rychleji než barman. Kromě toho je celkové množství spotřebovaných nápojů velmi pečlivě účtováno do posledního mililitru.
Easy Wine a Easy Beer zajišťují dodávky jak zařízení, tak softwarových řešení. Franšíza má již hotovou koncepci s osvědčenou nabídkou jídel a nápojů, kterou vytvořil tým zkušených mezinárodních odborníků. Tento koncept restaurace není podle svých majitelů ovlivněn sezónností. "Samozřejmě, že bílá vína jsou vybírána častěji v létě a červená v zimě, ale možnost pobavit se a být v našich restauracích sám sobě barmanem je atraktivní v každém období, "dodává Ozols.
Nyní máte jedinečnou příležitost osobně se setkat s vedením společnosti a získat tak všechny potřebné informace pro zahájení svého podnikání na Veletrhu franchisingu 2017. DOMLUVTE SI SCHŮZKU https://veletrhfranchisingu.cz#exhibitors.
Zobrazit v katalogu franšíz
PŘEČTI ČLÁNKY
Proč je třeba sítě neustále obnovovat?
/12.11.2025
KFC svou cestu započalo před více jak 100 lety. Jako franšíza funguje již přes 70 let. I přesto řetězec oznámil zásadní změny.
Slovenský Kaliforňan mění pohled na rychlé stravování. Zdravé bowls plné lokálních surovin míří po Brně i do dalších českých měst. Franšízanty hledá pro restaurace i foodtrucky.
Slovenská síť Mr. Kebab hledá master-franšízanta pro český trh. Detaily spolupráce a plány expanze přibližuje zakladatel značky Ľubor Lelovits.
„Pro náš růst je klíčové, abychom měli ty správné franšízanty,“ říká Michal Příhoda, výkonný ředitel Fruitisimo Group. Síť loni překonala tržby půl miliardy korun a expanduje dál.
Franšízová síť s více než 200 pobočkami se úspěšně rozvíjí v zemích Evropy. Aktuálně hledá dlouhodobé partnery pro vstup na český trh.
Nejčtenější
Jak vydělat peníze na YouTube?
/16.07.2021
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Stále více firem se rozvíjí na základě modelu franchisingové spolupráce. Zjistěte, zda již nastal čas, abyste „franšízovali“ vlastní podnikání.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Udržet konzistentní vizuální styl u desítek poboček není snadné. Digitální nástroje pomáhají franšízám s tvorbou a správou marketingových materiálů.
Karel Kotrba se rozhodl své manažerské zkušenosti přetavit do práce s podnikateli. Dnes vede regionální boardy franšízové sítě TAB Board. Co ho v této roli nejvíc naplňuje?
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...