V hlavní roli pivo s vínem

Při vstupu do lotyšských sítí restaurací značek Easy Wine a Easy Beer obdrží každý zákazník speciální předplatitelskou kartu, která obsahuje virtuální peníze. Zákazníci si mohou zakoupit libovolný nápoj po naskenování karty na výdejním automatu, a až později zaplatit na pokladně. "Jsme odlišní od jiných zařízení. Nejmenší množství piva, které si zákazník může objednat ve standardní restauraci, je 300 ml. Zákazník si nápoj koupí, a zaplatí ať už ho vypije, nebo ne. U nás má ale možnost si nalít a nápoj předem ochutnat i v množství menším. To znamená, že si každý může naplnit sklenici pitím, které mu bude skutečně chutnat," vysvětluje generální ředitel skupiny restaurací Peter Ozols.
Vinařská restuarace konceptu má v nabídce na 60 druhů vín. "Náš koncept je vynikající příležitostí ochutnat dobré a velmi drahé víno i díky tomu, že si můžete natočit jen jednu sklenici. Na druhé straně prodej pouze exkluzivních vín není pro podnikání příliš výhodný, protože většina lidí pije vína střední kategorie. Nám se podařilo nabídku optimálně zkombinovat. Dosud žádná láhev vína v Easy Wine nebyla otevřena déle než týden. Naše speciální zařízení přitom umožňuje otevřené víno skladovat i po dobu jednoho měsíce. Naše výsledky ukazují, že lidé rádi experimentují a zkoušejí nové možnosti," říká Ozols.
Do posledního mililitru
Nabídka piva restaurací Easy Beer je ještě větší - až 200 druhů. V současné době navíc franšízová síť testuje také dávkovač na whisky a koktejlový stroj. "Alkoholické i nealkoholické nápoje budou umístěny do 15 linek. Stisknete pouze jedno tlačítko a koktejl bude připraven v několika sekundách, "vysvětluje Ozols. Ke každému nápoji dostanou hosté také doporučení na vhodný pokrm. Recepty a stále inovované menu pocházejí od významných a oceňovaných šéfkuchařů, a jsou poskytovány také franšízantům.
Víno a pivo jsou v restauracích umístěné ve speciálních lednicích, zákazníci si mohou vybrané nápoje sami načepovat v libovolném množství rovnou ze sudů.
Automatizace obsluhy v restuaracích je zajímavá nejen pro hosty, ale z ekonomického hlediska také pro majitele franšízových poboček. Nejenže ušetří na mzdách pro personál, stroje navíc dokáží hosty obsloužit rychleji než barman. Kromě toho je celkové množství spotřebovaných nápojů velmi pečlivě účtováno do posledního mililitru.
Easy Wine a Easy Beer zajišťují dodávky jak zařízení, tak softwarových řešení. Franšíza má již hotovou koncepci s osvědčenou nabídkou jídel a nápojů, kterou vytvořil tým zkušených mezinárodních odborníků. Tento koncept restaurace není podle svých majitelů ovlivněn sezónností. "Samozřejmě, že bílá vína jsou vybírána častěji v létě a červená v zimě, ale možnost pobavit se a být v našich restauracích sám sobě barmanem je atraktivní v každém období, "dodává Ozols.
Nyní máte jedinečnou příležitost osobně se setkat s vedením společnosti a získat tak všechny potřebné informace pro zahájení svého podnikání na Veletrhu franchisingu 2017. DOMLUVTE SI SCHŮZKU https://veletrhfranchisingu.cz#exhibitors.
Zobrazit v katalogu franšíz




















PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízy v oblasti gastronomie nejsou ničím novým. Přesto je koncept Hey Foods v mnoha ohledech od provozování tradiční restaurace dost odlišný.
Franšíza 360pizza nabízí rebranding stávajícím gastro provozovnám. Jak změna pomůže efektivitě podnikání vysvětlí Markéta Krejčíková, manažerka pro rozvoj.
Franšíza Bageterie Boulevard vyrostla spolu s Crocodille na rekordních 1,6 miliardy obratu. Po covidových letech je zpět na předních pozicích mezi fastfoodovými řetězci.
„Nyní se zaměřujeme na bistro, kde chceme pizzy odbavovat do 7 minut,“ říká zakladatel franšízové sítě Vosíme.cz Richard Halmazňa.
Špagetka je franšíza s čerstvými těstovinami, kávou a zmrzlinou. Má originální receptury i způsob lokace trucků. Jak tento koncept funguje v praxi?
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...