Pohostinství nové generace
Když se před několika lety franšízový koncept EasyWine objevil v Rize, hlavním městě Lotyšska, stal se tento bar s restaurací tak populární, že tvůrci konceptu rychle vytvořili i alternativu Easy Beer v podobě pivních barů. Ředitel společnosti Peterise Ozolse nyní oznámil, že úspěšný koncept plánuje uvést brzy do provozu novou generaci formátů pro prodej whisky a míchaných koktejlů. "Easy Wine a Easy Beer jsou inovativní a plně funkční koncepty, využívající inteligentní řešení, která zlepšila zákaznický zážitek," říká Ozols.
Popularita značek vedla k expanzi, v současnosti vedení společnosti nabízí licence podnikatelům po celé Evropě. "Co nás zásadně odlišuje od konkurence, je že jsme schopni svým franšízantům zaručit dobrý příjem a trvalý růst jejich podnikání," zdůrazňuje Peteris Ozols. V čem je koncept inovativní? Především v platbách a objednávkách hostů v restauracích. Při vstupu do lotyšských sítí restaurací značek Easy Wine a Easy Beer obdrží každý zákazník speciální předplatitelskou kartu, která obsahuje virtuální peníze. Zákazníci si mohou zakoupit libovolný nápoj po naskenování karty na výdejním automatu, a až později zaplatit na pokladně.
Spokojení hosté i podnikatelé
"Nejmenší množství piva, které si zákazník může objednat ve standardní restauraci, je 300 ml. Zákazník si nápoj koupí a zaplatí, ať už ho vypije, nebo ne. U nás má ale možnost si nalít a nápoj předem ochutnat i v množství menším. To znamená, že si každý může naplnit sklenici pitím, které mu bude skutečně chutnat," vysvětluje generální ředitel skupiny restaurací Peter Ozols. "Host platí až na konci večera při odchodu z restaurace. V praxi se ukázalo, že tento způsob platby výrazně podporuje výdaje. Zvyšující se výdaje také zvyšují výdělky," dodává.
Easy Wine má v nabídce na 60 druhů vín. "Náš koncept je příležitostí ochutnat dobré a velmi drahé víno i díky tomu, že si můžete natočit jen jednu sklenici. Naše výsledky ukazují, že lidé rádi experimentují a zkoušejí nové možnosti," říká Ozols. Nabídka restaurací Easy Beer je ještě větší - až 200 druhů. „Koncept Easy Wine a Easy Beer je schopný dosáhnout úspěchu v celé Evropě Jedná se o unikátní, technologicky vyspělé, efektivní řešení, firma je vedená velmi zkušeným týmem. Franšízoví partneři obdrží podrobný, vysoce sofistikovaný finanční model a silnou podporu ve všech oblastech podnikání," potvrzuje franšízový konzultant Juris Roganovs, který se podílel na rozvoji značky a přípravě pro mezinárodní expanzi.
Zobrazit v katalogu franšíz
PŘEČTI ČLÁNKY
Proč je třeba sítě neustále obnovovat?
/12.11.2025
KFC svou cestu započalo před více jak 100 lety. Jako franšíza funguje již přes 70 let. I přesto řetězec oznámil zásadní změny.
Slovenský Kaliforňan mění pohled na rychlé stravování. Zdravé bowls plné lokálních surovin míří po Brně i do dalších českých měst. Franšízanty hledá pro restaurace i foodtrucky.
Slovenská síť Mr. Kebab hledá master-franšízanta pro český trh. Detaily spolupráce a plány expanze přibližuje zakladatel značky Ľubor Lelovits.
„Pro náš růst je klíčové, abychom měli ty správné franšízanty,“ říká Michal Příhoda, výkonný ředitel Fruitisimo Group. Síť loni překonala tržby půl miliardy korun a expanduje dál.
Franšízová síť s více než 200 pobočkami se úspěšně rozvíjí v zemích Evropy. Aktuálně hledá dlouhodobé partnery pro vstup na český trh.
Nejčtenější
Jak vydělat peníze na YouTube?
/16.07.2021
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Stále více firem se rozvíjí na základě modelu franchisingové spolupráce. Zjistěte, zda již nastal čas, abyste „franšízovali“ vlastní podnikání.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Udržet konzistentní vizuální styl u desítek poboček není snadné. Digitální nástroje pomáhají franšízám s tvorbou a správou marketingových materiálů.
Karel Kotrba se rozhodl své manažerské zkušenosti přetavit do práce s podnikateli. Dnes vede regionální boardy franšízové sítě TAB Board. Co ho v této roli nejvíc naplňuje?
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...