Byznys s teplem domova

Obchodní dovednosti, kapitálová vybavenost, silná orientace na zákazníka, prezentační dovednosti. To jsou základní požadavky na nové franšízanty konceptu Maxeco, která nabízí a montuje svým zákazníkům v domech a dalších prostorách revoluční topný systém. Moderní, zdravý a úsporný zdroj tepla, který sálá infra vlny na libovolně velké ploše, má široké využití pro rodinné domy, i průmyslové a hospodářské stavby. Pobočky společnosti Maxeco najdete také v zahraničí - ve Španělsku, Polsku, Slovensku, Srbsku a na Ukrajině.
Franšízanti se podílejí na prodeji produktů i instalaci topných fólií. Službu samotnou pak provádějí proškolení montéři. Od centrály dostávají jako balíček ucelený koncept, který zahrnuje všechny činnosti související s otevřením a rozvojem pobočky. "Měl by to být člověk přirozeně obchodně zdatný, a neměl by se bát jakékoliv práce," říká Jaroslav Kubiesa. Celková investice se skládá ze tří částí: franšízový poplatek za územní exkluzivitu, ve vzorci je zohledněn počet obyvatel, průměrná mzda, míra nezaměstnanosti a počet vydaných stavebních povolení. Cena bývá stanovena mezi 50 až 600 tisíci korun.
Součástí distributorské sítě
Vybavení pobočky vyjde na dalších 50 až 100 tisíc., dalších 250 tisíc je třeba poskytnout na skladové zásoby. Posléze platí franšízanti měsíční poplatek tisíc korun, který zahrnuje např. licence k software pro správu obchodu. Letos Maxeco uzavřelo smlouvu s franšízantem pro celý Moravskoslezský kraj. Firma přitom vede jednání s dalšími zájemci z branže, kteří topný systém vyhodnotili jako kvalitní produkt. "V tuto chvíli máme obsazenou Moravu, Vysočinu, Pardubicko, a Moravskoslezský kraj. Přednost mají proto jiné regiony," vysvětluje Kubiesa. Přednostně shání nyní franšízanty především pro oblast Prahy a celý Středočeský kraj.
Balíček pro nové franšízanty obsahuje také vizualizaci pobočky, pracovní oděvy pro zaměstnance a kompletní vstupní školení. Franšízanti mají právo používat firemní logo a know-how, mají také zaručenou územní exkluzivitu a k dispozici jednotný informační systém. Vedení Maxeca novou pobočku posléze začlení do své distributorské sítě. Exkluzivní smlouva platí 5 let s možností prodloužení.
PŘEČTI ČLÁNKY

„Nejcennější, co nabízíme, je prověřený franšízový koncept, díky kterému jsme pomohli mnoha lidem stát se úspěšnými podnikateli,“ říká v rozhovoru ředitel společnosti Martin Kupka.
Franšízová síť prodejen dveří a zárubní roste počtem poboček i obratem. Kde je místo pro nové franšízanty?
„Jsme aktuální dvojkou na trhu. Obrat máme stejný i přes 30 % pokles stavebnictví,“ říká Ing. Petr Holý, obchodní ředitel franšízové sítě Otherm.
Franšíza s luxusním designovým nábytkem Divani & Sofa' vstupuje na náš trh. Umí zaujmout koncové i B2B klienty.
LUXURY FURNITURE je vlastníkem společnosti DIVANI&SOFA', špičkového nábytkového showroomu, který se specializuje na moderní, přizpůsobitelný a ekologický nábytek.
Nejčtenější

Franšízing představuje jedinečný obchodní model, který nabízí významné výhody franšízorům i franšízantům. Jaké to jsou?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Franšíza Bageterie Boulevard vyrostla spolu s Crocodille na rekordních 1,6 miliardy obratu. Po covidových letech je zpět na předních pozicích mezi fastfoodovými řetězci.
Síť pánských salónů Royal Barber & Shop hledá nové franšízanty. Pobočku je možné rozjet od 1 milionu korun, převzít zavedenou, nebo do ní vstoupit jako investor.
Opustila kancelář, aby se naplno věnovala vzdělávání. Dnes Veronika Bubeníková vede úspěšnou pobočku Školy Populo v Olomouci a pomáhá dětem i dospělým k lepším výsledkům.
Populární na fóru
Nový tip na podnikání
Dánská značka nábytku pro děti Flexa míří do Česka. Chce vybudovat síť prostřednictvím franšízantů. Co myslíte, jak se jí povede v přímém souboji s...
Mezera na trhu?
p.Plesník můžete mi zavolat či napsat,potřeboval bych poradit.děkuji 602369757
Kde je mezera na trhu?
Pokud je tento systém na cestě zlepšit podmínky k podnikání v České rebublice, tak jim jen tleskám. jen vezměte v potaz, že malé firmy mají malé tj. nízké finanční...
Kde je mezera na trhu?
Komentář