Nadšení je pro nás víc než zkušenosti

Jak a proč jste se rozhodli značky Easy Wine & Easy Beer rozšiřovat skrze franšízy?
Zakladatelé konceptů Easy Wine a Easy Beer jsou úspěšní obchodníci, kteří pracují v mezinárodním průmyslu. Cestovali hodně po světě a v posledních letech navštívili nejúspěšnější bary a restaurace v různých zemích. Počínaje hlubokým pochopením toho, co obecně leží za úspěšnými koncepty restaurací, spojili tým profesionálů světové úrovně, a vytvořili restaurace Easy Wine a Easy Beer.
Jejich vizí bylo využít všechny prvky "klasické“ úspěšné restaurace jako je atmosféra, skvělé jídlo, rychlý servis, a zkombinovat je s nejvyspělejšími inovacemi v odvětví stravování tak, aby vznikla "restaurace budoucnosti“. Trvalo přibližně 2 roky, než se podařilo uvést do provozu první pobočku.
Jak probíhal proces přípravy na franšízy a jak dlouho trvalo, než dostal koncept svoji dnešní podobu?
Rozvoj franšízového balíčku trval přibližně rok. Všechny obchodní procesy byly podrobně popsány v kompletním provozním manuálu. Byly vytvořeny a testovány různé podpůrné nástroje a vzdělávací programy pro franšízy.
Co rozlišuje tento podnik od ostatních konkurentů ve stejném odvětví?
Dá se říci, že se lišíme od ostatních subjektů v pohostinství inovacemi a hodnotným marketingem, který přitahuje různé druhy věrných zákazníků a zefektivňuje náklady, což znamená vyšší zisky. Tím nejdůležitějším, co nás odděluje od ostatních gastronomických značek na trhu, je ale skutečnost, že je náš podnik snadno ovladatelný, vzrušující a zábavný.
Jaký je ideální profil franšízanta, kterého hledáte?
Jsme opravdu přesvědčeni, že vášeň a závazek k tomu, co děláte, jsou důležitější předpoklady pro úspěch než předchozí znalosti nebo zkušenosti v oboru. Jsme schopni poskytnout všechny nástroje a materiály potřebné k vytvoření a provozování úspěšného podnikání, nicméně zkušenosti jsou samozřejmě výhodou.
Zpočátku jsme se chystali na velkou reklamu na franšízy, ukázalo se ale, že zájem a otázky přicházejí i od mnohých zahraničních hostů v našich restauracích. V současné době jsme tak v jednání ohledně poboček ve vhodných lokalitách a městech jako je Praha, Varšava, Budapešť, Rotterdam, Oslo, Moskva, Bělehrad a dokonce i Dubaj.
Za jak dlouho po zahájení podnikání dosahují vaše franšízy ziskovosti?
V průměru naše restaurace dosahují ziskovosti od druhého měsíce provozu. Nabízíme franšízantům tzv. bezplatné období na první tři měsíce provozu. To je obvykle doba, kdy dosáhnou cílových příjmů. Období zotavení trvá obvykle 14 a 30 měsíců.
Proč si myslíte, že by si potenciální franšízant měl vybrat právě váš koncept? Jaké jsou jeho největší výhody?
V současné době nabízíme jednu z nejlepších franšízových příležitostí na trhu. Ziskovost tohoto obchodního modelu je vyšší než průměr a nadšení tak velké, že se s námi nemůže nyní nikdo rovnat. Náš tým neustále investuje do různých inovací v oblasti softwaru a hardwaru. Naši partneři si mohou být jisti, že dostanou speciální tým odborníků a budou mít k dispozici jejich podporu na každém kroku. Podpora ze strany franšízora je jedním z nejdůležitějších faktorů úspěchu v každé franšízové síti.
Další informace o franšíze Easy Wine & Easy Beer naleznete v Katalogu franšíz.
PŘEČTI ČLÁNKY

„Pro náš růst je klíčové, abychom měli ty správné franšízanty,“ říká Michal Příhoda, výkonný ředitel Fruitisimo Group. Síť loni překonala tržby půl miliardy korun a expanduje dál.
Franšízová síť s více než 200 pobočkami se úspěšně rozvíjí v zemích Evropy. Aktuálně hledá dlouhodobé partnery pro vstup na český trh.
Franšízová síť UGO sází na inovace, vyváženou nabídku a partnery zapojené do každodenního provozu. Růst obratu o 160 % odráží stabilní rozvoj sítě.
Jak si vede Coffeeshop Company od doby, co si vzala vedení nazpět centrála ve Vídni? Díky nižším nákladům chce oslovit nové franšízanty a rozšířit síť v zemích V4.
Franšízový koncept BodyBody spojuje moderní technologie a zdravý životní styl. Zájemcům otevírá možnost rozjet vlastní studio i v menších městech.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Značka DepilConcept staví na opakované návštěvnosti a šetrné depilaci bez bolesti. Salony má už v Praze, Brně i Zlíně a dále roste.
„Prodávající by měl oslovovat kolemjdoucí a být přátelským průvodcem prodejem. Na tom je náš byznys postavený,“ říká master-franšízant Tiroler pro ČR Adam Červenka.
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.
Opustila kancelář, aby se naplno věnovala vzdělávání. Dnes Veronika Bubeníková vede úspěšnou pobočku Školy Populo v Olomouci a pomáhá dětem i dospělým k lepším výsledkům.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...