CrossCafe nabírá tempo

Od nápadu nebývá daleko k realizaci a tak v Plzni roku 2007 vznikla první ze sítě dnešních originálních kaváren CrossCafe. Kaváren, které nabízejí svým hostům příjemnou atmosféru, prostor a potřebné zázemí pro formální setkání, studium či relaxaci, a samozřejmě kávu vlastní směsi, domácí zákusky a čerstvé saláty a sendviče.
Projekt CrossCafe není podle svých zakladatelů výjimečný jen vybudováním zajímavého prostoru, ale především v celkovém přístupu, atmosféře a v nadšení, které tým CrossCafe neopouští. Základní kavárenský koncept se díky němu neustále rozvíjí, více se přibližuje zákazníkům s cílem nabízet kvalitní a zároveň dostupné služby a produkty. O tom, že koncept si oblíbili nejen hosté, ale shlédli se v něm i franšízanti a odborná veřejnost, svědčí ocenění CrossCafe jako Franchisora roku 2015, uděleného Českou asociací franchisingu.
„Spolupráce s námi není o slepém kopírování, naopak je to živá záležitost, stojící na vyváženém partnerství,“ říká Luboš Martínek, ředitel provozu. „Komunikujeme, vyjasňujeme si očekávání, poradíme, proškolíme, předáme i sdílíme zkušenosti. Stálý kontakt, péče a podpora jsou základem dlouhodobé spolupráce a rozvoje. Dnes máme 8 franšízantů, kteří celkem provozují 23 kaváren pod značkou CrossCafe; i to je důkazem toho, že spolupráce s námi je výhodná.“
Pořád se něco děje
Pro kavárny CrossCafe byla dosud volena místa s vysokou koncentrací lidí ve městech s alespoň 70 000 obyvateli. Dnes už lze uvažovat i o okresních městech. Projekt franšízy nemusí představovat pouze zcela novou kavárnu, ale může jít o rebranding již existující, nebo o rozšíření provozovny o kavárnu. Podle toho je potřeba počítat se vstupními investicemi, ke kterým náleží také vstupní resp. rezervační poplatek a pak průběžný franchisingový (3,5 % z obratu) a marketingový (1,2 % z obratu) poplatek. Franchisovou smlouvu na kavárnu CrossCafe lze uzavřít na 10 let, v případě oboustranné spokojenosti je možné ji prodloužit.
V CrossCafe se neustále něco děje. To potvrzuje i ředitel Luboš Martínek: „Nejnověji byly letos v březnu otevřeny franšízy CrossCafe v Ostravě a v Plzni, v pardubické pobočce jsme zase ke kavárně nedávno doplnili Výdejnu radosti společnosti ZOOT. Tempo otevírání nových kaváren jsme nyní výrazně zvýšili. Právě připravujeme již druhou kavárnu v Liberci, jejíž slavnostní otevření je naplánováno na 19. dubna 2018. A nové kavárníky pod značkou CrossCafe bychom rádi brzy uvítali v Praze, Olomouci, Brně či Českých Budějovicích.“
PŘEČTI ČLÁNKY

„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Franšíza CrossCafe během prvního půl roku dále expandovala. Mimo jiné otevřela již osmou pobočku v Plzni, jejíž součástí je i koncept CrossShop.
Tak nějak by se dal popsat rozvoj franšízové sítě CrossCafe na konci letošního roku. Nové kavárny mají v Plzni i Hradci Králové.
Mít vlastní kavárnu je snem mnoha lidí toužících po podnikání v gastronomii. S franšízou není tento sen nesplnitelný, třeba díky CrossCafe.
Absence zahraničních turistů, studentů i lidí z kanceláří, to vše přimělo franšízový koncept CrossCafe uzavřít všechny pražské kavárny. V regionech se chce rozvíjet dál.
Nejčtenější

Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Radka Vajo vede úspěšnou pražskou pobočku Century21 ve Zlatnické ulici v Praze. Jak se jí povedlo rozjet vlastní franšízu?
Světová franšízová síť do roku 2025 vstupuje s technologickými novinkami a pokračuje v růstu sítě.
V samotném franchisingu je několik základních pojmů, které by měl znát každý, kdo se o tento způsob podnikání alespoň trochu zajímá.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...