Franšíza ze zavedené poradny

Možný je i odkup již zavedené pobočky, aktuálně je v nabídce poradna v Břeclavi a Chrudimi, Třinci, Dobříši, Karlových Varech, Kyjově, Trutnově nebo Liberci. Další lokality, kde Naturhouse ještě nemá své pobočky, jsou například města Havlíčkův Brod a Žďár nad Sázavou, Šumperk, Vsetín, Český Krumlov, nebo třeba Litvínov. "Být franšízantem Naturhouse znamená, že se noví členové stávají součástí velké rodiny, která má v českém prostředí už 94 členů – výživových poraden. Pyšnit se může rovněž 25 lety zkušeností v zahraničí, členstvím v uznávané České asociaci franchisingu. Prvenství na trhu dokazuje Naturhouse rovněž vítězstvím v soutěži Franchisa roku, která se bude letos konat již potřetí," říká master-franšízant konceptu Jan Gonda.
Důkazem úspěšného působení výživových poraden Naturhouse jsou i spokojení franšízanti. Tím vůbec prvním byl v ČR Robert Smetana. Podnikání zahájil v roce 2009 v Ostravě se svoji manželkou, dnes provozuje 2 pobočky, kromě Ostravy také ve Frýdku-Místku. „Koncept Naturhouse nám připadal zcela nový a odlišný od spousty kavárenských a realitních franchis, které se na veletrhu franšízových příležitostí v roce 2009 prezentovaly,“ vysvětluje první český franšízant Naturhouse svoji volbu. Nadprůměrných výsledků mohou dosahovat rovněž pobočky na menších městech. „Mezi rekordmany v Čechách patří například výživové poradna ve Slaném, kde musí noví klienti čekat i několik týdnů na termín úvodní konzultace,“ dodává Jan Gonda.
Tři možnosti podle lokality
Základní investice do standardní prodejny Naturhouse začíná od 420 tisíc korun a zahrnuje nákup zařízení, úpravy provozovny, informační systém i počáteční závoz zboží. Za licenci se neplatí, franšízanti ale odvádí 600 euro ročně (bez DPH) jako administrační poplatek. Investice se obvykle vrací do 1 až 3 let. Každý franšízant před zahájením provozu pobočky dostává od centrály manuál a osvědčené fungující tipy na regionální marketing, pravidelně pak probíhají školení a workshopy pro nové i stávající franšízanty, a například na pravidelném jarním workshopu si navzájem vyměňují své zkušenosti.
Podle velikosti lokality, ve které bude pobočka působit, nabízí centrála Naturhouse tři koncepty: standardní verze je určena pro města s 20 000 a více obyvateli. Nutná je v takovém případě vlastní nebo pronajatá provozovna o minimální výměře 29 m2, s výlohou, na frekventovaných zónách a v obchodních centrech. Mikrokoncept pro města s minimálně 10 tisíci obyvatel vyžaduje provozovnu s výlohou o velikosti alespoň 20 m2. Prodejna musí být rozdělena na čekárnu a výživovou poradnu a nachází se na frekventované lokalitě v centru města. Investice to mikro konceptu začíná na 290.000 Kč. Třetí možností je tzv mikro-mikro koncept pro města do 10 tisíc obyvatel s investicí od 250.000 Kč, kde obvykle franšízant působí zároveň jako výživový poradce a nemá žádné zaměstnance.
PŘEČTI ČLÁNKY

„Naše plány expanze nezměnil ani koronavirus. Stále bychom rádi dosáhli počtu 150 prodejen,“ říká Jan Gonda, master-franšízant sítě Naturhouse pro ČR a SR.
Stávající franšízanti, jejich zaměstnanci a klienti. Právě ti dnes nejčastěji stojí za expanzí sítě výživových poraden Naturhouse.
Úterý 22. října, den, který bude v bratislavském hotelu Crown Plaza patřit franšízingu a výstavě „Podnikajte s franchisingom“. Jaké značky návštěvníci uvidí?
V Česku a na Slovensku má značka Naturhouse 137 výživových poraden. Je jednou z nejrychleji expandujících franšíz. A hledá další franšízanty.
Řada našich franšízantů přišla z korporátního prostředí, na spolupráci s námi oceňují přátelský a otevřený přístup, říká Jan Gonda, master-franšízant sítě výživových poraden Naturhouse pro ČR a SR.
Nejčtenější

Korporátní svět nebyl nic pro něj. Svou budoucnost viděl franšízant Re/Max Štěpán Gjurič ve vlastním podnikání. Našel ji v realitách.
EU podporuje malé a střední firmy. Skrze nový grantový program jim pomáhá řešit otázky spojené s duševním vlastnictví, které často řeší i franšízy.
Franšízový koncept Qjob hledá v Česku franšízanty i zájemce o master licenci, kteří budou online propojovat firmy se zákazníky. Jaké musí splnit podmínky?
V samotném franchisingu je několik základních pojmů, které by měl znát každý, kdo se o tento způsob podnikání alespoň trochu zajímá.
Pandemie změnila nákupní zvyklosti Čechů a je na obchodnících, jak moc budou schopni a ochotni na ně reagovat. To ovlivní i situaci v nákupních centrech.
Populární na fóru
Přímo na míru
Dobrý den existuje něco na mukoplazmata ? dostala jsem atb klacid na 3 týdny měl by se nechat otestovat i manžel,
Kosmetika s vůní Baltu
Příspěvek byl smazán z důvodu reklamního sdělení. Redakce Franchising.cz
Hubnutí bez námahy
O tomto jsem neslyšela, ale evidentně vše je o jídle.
Naturhouse a hubnutí
Dakujem Vam za odpoved. Dufam, ze mi to pomoze pri chudnuti.
Naturhouse a hubnutí
Dobrý den, děkuji za Váš dotaz. Dávkování je možné buď: 1.) do 1,5 litru vody dát 4 polévkové lžíce CINARKI a popíjet po celý den nebo 2.) přibližně 1,5 polévkové...
Naturhouse a hubnutí
Dobry den ... ake mate skusenosti s CINARKI? Ako sa ma uzivat? Dakujem za odpoved.
Naturhouse a hubnutí
Ahoj, posílám dobrý odkaz na podporu hubnutí. (xxxxxxxxxxxxx). *vzhledem k reklamnímu obsahu příspěvku byla jeho část redakcí FranchisingINFO.cz odstraněna
Naturhouse a hubnutí
Každý nutriční speicalista se bude věnovat svému klientovi. Hlavně je to studovaný odborník, doplňky si koupíš všude.