Franšíza ze zavedené poradny
Možný je i odkup již zavedené pobočky, aktuálně je v nabídce poradna v Břeclavi a Chrudimi, Třinci, Dobříši, Karlových Varech, Kyjově, Trutnově nebo Liberci. Další lokality, kde Naturhouse ještě nemá své pobočky, jsou například města Havlíčkův Brod a Žďár nad Sázavou, Šumperk, Vsetín, Český Krumlov, nebo třeba Litvínov. "Být franšízantem Naturhouse znamená, že se noví členové stávají součástí velké rodiny, která má v českém prostředí už 94 členů – výživových poraden. Pyšnit se může rovněž 25 lety zkušeností v zahraničí, členstvím v uznávané České asociaci franchisingu. Prvenství na trhu dokazuje Naturhouse rovněž vítězstvím v soutěži Franchisa roku, která se bude letos konat již potřetí," říká master-franšízant konceptu Jan Gonda.
Důkazem úspěšného působení výživových poraden Naturhouse jsou i spokojení franšízanti. Tím vůbec prvním byl v ČR Robert Smetana. Podnikání zahájil v roce 2009 v Ostravě se svoji manželkou, dnes provozuje 2 pobočky, kromě Ostravy také ve Frýdku-Místku. „Koncept Naturhouse nám připadal zcela nový a odlišný od spousty kavárenských a realitních franchis, které se na veletrhu franšízových příležitostí v roce 2009 prezentovaly,“ vysvětluje první český franšízant Naturhouse svoji volbu. Nadprůměrných výsledků mohou dosahovat rovněž pobočky na menších městech. „Mezi rekordmany v Čechách patří například výživové poradna ve Slaném, kde musí noví klienti čekat i několik týdnů na termín úvodní konzultace,“ dodává Jan Gonda.
Tři možnosti podle lokality
Základní investice do standardní prodejny Naturhouse začíná od 420 tisíc korun a zahrnuje nákup zařízení, úpravy provozovny, informační systém i počáteční závoz zboží. Za licenci se neplatí, franšízanti ale odvádí 600 euro ročně (bez DPH) jako administrační poplatek. Investice se obvykle vrací do 1 až 3 let. Každý franšízant před zahájením provozu pobočky dostává od centrály manuál a osvědčené fungující tipy na regionální marketing, pravidelně pak probíhají školení a workshopy pro nové i stávající franšízanty, a například na pravidelném jarním workshopu si navzájem vyměňují své zkušenosti.
Podle velikosti lokality, ve které bude pobočka působit, nabízí centrála Naturhouse tři koncepty: standardní verze je určena pro města s 20 000 a více obyvateli. Nutná je v takovém případě vlastní nebo pronajatá provozovna o minimální výměře 29 m2, s výlohou, na frekventovaných zónách a v obchodních centrech. Mikrokoncept pro města s minimálně 10 tisíci obyvatel vyžaduje provozovnu s výlohou o velikosti alespoň 20 m2. Prodejna musí být rozdělena na čekárnu a výživovou poradnu a nachází se na frekventované lokalitě v centru města. Investice to mikro konceptu začíná na 290.000 Kč. Třetí možností je tzv mikro-mikro koncept pro města do 10 tisíc obyvatel s investicí od 250.000 Kč, kde obvykle franšízant působí zároveň jako výživový poradce a nemá žádné zaměstnance.
PŘEČTI ČLÁNKY
Značka Naturhouse u nás působí už zhruba 15 let. Za tu dobu otevřela i s pomocí franšízantů bezmála 100 výživových poraden. Kdo se může stát majitelem dalších franšíz?
Značka Naturhouse nabízí franšízantům 2 typy poboček podle lokalit, ve kterých působí. Kolik peněz je potřeba investovat do rozjetí podnikání?
„Naše plány expanze nezměnil ani koronavirus. Stále bychom rádi dosáhli počtu 150 prodejen,“ říká Jan Gonda, master-franšízant sítě Naturhouse pro ČR a SR.
Stávající franšízanti, jejich zaměstnanci a klienti. Právě ti dnes nejčastěji stojí za expanzí sítě výživových poraden Naturhouse.
Úterý 22. října, den, který bude v bratislavském hotelu Crown Plaza patřit franšízingu a výstavě „Podnikajte s franchisingom“. Jaké značky návštěvníci uvidí?
Nejčtenější
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Ve Varšavě se od 24. do 26. října koná další ročník franšízového veletrhu. Prozradíme vám, proč si tuto největší středoevropskou akci s touto tématikou zapsat do diáře.
TAB Board rozšiřuje své portfolio služeb programem pro strategickou transformaci firmy. Co nyní franšízanti mohou firmám nabízet?
Franšízing způsobil revoluci v globálním podnikání tím, že umožnil rychlou expanzi s osvědčeným obchodním modelem. Objevte největší franšízové sítě, které formují průmyslová odvětví po celém světě.
Populární na fóru
Vydělávejte s úsměvem
Nová franšízová příležitost na obzoru. Podnikatelská šance pro kosmetické salony i zubní ordinace...
Cesta za rozvojem
krasny e-shop www.hgmbizuterie.cz
Cesta za rozvojem
Jednání mně překvapilo, mají to vymyšlené opravdu do všech detailů. Podnikatelský plán Vám vypracují na míru, podpora maximální a garanci zisku nejenom...
Cesta za rozvojem
Zatím jsem ze společností jenom v jednání, ale můžu vřele doporučit! Mají skvělý přístup, a s garancí to myslí vážně. Děkuji portálu Franchising za tuto...
Franchisa pro každého
Je dobré, že Amaryllis se zaměřil i na malé podnikatele, nové koncepty zní zajímavě
17 poboček za 9 měsíců
Dobrý den, děkujeme Vám za Váš zájem o EXPRESKU na Kladně. I zde plánujeme EXPRESKU otevřít. Budeme Vás informovat na našich webových stránkách www.expreska.cz. Těšíme se...
17 poboček za 9 měsíců
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda plánujete otevřít pobočku na kladně?Děkuji a přeji hezký den.