Hledáme příležitost k expanzi v Česku
Jak vznikla značka Collagen Cocktail a její produktová řada? Čím jste na trhu specifičtí?
Naše společnost vznikla v podstatě jako odpověď na celosvětově pozorovatelný "collagen boom", a současně na trend, kdy stále více firem hledá alternativní způsoby přírodní a inovativní péče o krásu a vzhled. Tekuté výživové doplňky Collagen Cocktail a anti-stárnoucí pleťové krémy jsou jedinými přírodními produkty na trhu s krásou, které obsahují kolagenový peptid spolu s kyselinou hyaluronovou a elastinem v tak vysoké koncentraci. Společnost Welovebeauty Llc., která vlastní značku a práva pro koncept Collagen Cocktaiil, byla založena na počátku roku 2017.
Téměř 90 % prodeje Collagen Cocktail se uskutečňuje přes internet prostřednictvím e-shopu, zbytek v maloobchodních prodejnách. Jaké jsou pro tyto obchody vhodné lokality?
Vedle národních internetových obchodů doporučujeme pro prodej našich produktů především maloobchodní i velkoobchodní řetězce, kosmetické obchody a drogerie, i zdravotnicko-estetické instituce. Produkty Collagen Cocktail jsou perfektně hodnoceny jako doplňkový prodej k produktům spojeným s různými doplňky stravy, stejně jako pro poskytovatele služeb pro krásu a zdraví.
Jak vypadá náborový proces? Jak dlouho obvykle trvá příprava?
Vše velmi závisí na připravenosti partnera a na rychlosti komunikace. Pokud probíhá diskuse mezi partnerem, který se podnikání věnuje naplno a podrobně zná naše výrobky, má finanční prostředky k zahájení podnikání, a může poskytnout i komunikační zázemí pro efektivní uvedení produktu na trh, pak iniciujeme osobní setkání. Celkově podle našich výpočtů a zkušeností lze obchodní partnerství realizovat za 1 až 2 měsíce.
Co všechno spolupráce vašim partnerům a master-franšízantům přináší? Jaké z ní plynou výhody?
Poskytujeme a provozujeme každému obchodnímu partnerovi webový obchod a také poradenské služby pro správné uvedení produktu na trh. Sdílíme všechny naše zkušenosti a navrhneme nejúčinnější komunikační strategie.
Jak vysoká je investice v případě, že chce zájemce od Collagen Cocktail získat exkluzivitu na prodej v určitě oblasti? Jaká je přepokládaná návratnost investic?
K zahájení vlastního podnikání jako developerů v určené oblasti musí mít partneři přibližně 10 tisíc eur. Tato částka zahrnuje první počáteční inventář a náklady na marketingové a komunikační aktivity, které podporují uvedení produktu do prodeje. Očekávaná návratnost investic je 4 - 6 měsíců.
Máte pro tento rok v plánu nějaké změny nebo novinky?
V tomto roce budeme i nadále představovat nový koncept, v následujících dvou letech plánujeme také vyvíjet 2 nové produkty. Hledáme příležitosti k expanzi v Čechách, na Slovensku, v Polsku i v dalších zemích.
Jak vypadá profil vašeho ideálního obchodního partnera? Komu byste doporučily vaši licenci?
Náš ideální partner má minimálně 3 roky zkušeností z prodeje, dobré komunikační dovednosti; sofistikovaný vzhled; je schopný zajištění komunikačního prostředí (on-line a off-line) souvisejícího s uvedením produktu; ovládá angličtinu na pokročilé úrovni, a je mu mezi 25 a 60 lety. Výhodou je zkušenosti s maloobchodem a v oblasti kosmetických služeb a prodeji produktů.
Doporučujeme tuto obchodní příležitost všem, kteří si dlouhodobě uvažují o vstupu do podnikání v kosmetickém průmyslu. Pro všechny, kteří mají zkušenosti ve světě sociálních médií, a uznávají nutnost komunikačního zázemí pro budování povědomí o značce. Naopak nedoporučujeme podnikatelskou příležitost Collagen Cocktail lidem, kteří nemají žádné zkušenosti v on-line a off-line komerčních oblastech.
PŘEČTI ČLÁNKY
Přírodní kosmetika s příběhem, kterou milují nejen Italové. Kdo se ujme startu franšízové sítě L´ Erbolario v Česku?
Menší obce se potýkají s nedostatkem specializovaných obchodů. Důvtipným řešením je nápad franšízy Drogeo - nabízet samoobslužné prodejny drogerie.
„Během letošního roku bychom měli otevřít desítky nových prodejen," říká Aleš Urbánek, CEO sítě prodejen drogerie Drogeo.
Na trhu působí značka Drogeo více jak 7 let. Nyní chce svými pobočkami pokrýt celou republiku. Pomoci by jí v tom měli franšízanti.
„Rostli jsme i v době pandemie, ani nám se ale nevyhnulo uzavírání prodejen," říká Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pro ČR, SR a Maďarsko.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Franšízant Honza Stopek vede dvě úspěšné pobočky s pizzou Vosíme. Na počátku stála debata u piva na téma vlastní podnikání.
Poptávka po konopných produktech roste, stejně tak i zákonné regulace. Jak je na novelu připravena franšízová síť Cbweed?
„Jsme aktuální dvojkou na trhu. Obrat máme stejný i přes 30% pokles stavebnictví,“ říká Ing. Petr Holý, obchodní ředitel franšízové sítě Otherm.