Arby's překročila další milník
Stejně jako jiné franšízové značky, i Arby's nyní prochází revitalizací, která má za cíl zlepšit služby zákazníkům, a zároveň zvýšit ziskovost jednotlivých franšízových poboček. Nový koncept gastronomická značka představila v roce 2014, nyní je téměř třetina z celkem 3400 restaurací již provozována skrze inovovaný koncept. Arby's restaurace s novým designem v průměru zaznamenaly o 10 % vyšší průměrné tržby, a jsou oproti ostatním pobočkám také o 11 % energeticky úspornější.
"Jsme nadšeni tím, že naše značka směřuje dál, a nadále se vyvíjí. I do budoucna je naším cílem pokračovat v budování restaurací s inovovaným konceptem," říká generální ředitel pro rozvoj značky Greg Vojnovic. Arby's se podle něho rozšiřuje zdravým tempem, zatímco mnoho dalších konkurenčních řetězců v gastronomickém průmyslu zažívá pomalejší tempo růstu, nebo jsou přímo nucené některé franšízy zavírat.
Nejméně 10 barů Arby´s
Do konce roku 2017 dosáhla síť Arby's sedmi po sobě jdoucích let pozitivního růstu prodejů a dvou po sobě jdoucích let nárůstu počtu nových jednotek. Arby´s je americký sendvičový bar. Momentálně funguje v USA, Kanadě, zemích Středního východu a v Turecku. Již více než 50 let nabízí zákazníkům ručně dělané sendviče, pestrou kuchyni a původní dezerty. Charakteristickým rysem je pro pobočky především nabídka masa co možná nejlepší kvality. Arby´s se řadí mezi typ restaurace fast food a fast casual.
Otevření restaurace v USA vyžaduje investici ve výši od 350 tisíc do 2,5 miliónů USD. Arby´s očekává, že mezinárodní držitelé licence budou připraveni rychleji a mohou tedy snadněji restaurace vybudovat a otevřít. Master - franšízant by měl proto disponovat kapitálem, který umožňuje otevřít v časovém období 5 let nejméně 10 barů Arby´s, což platí i pro Českou republiku. Vstupní poplatek je 10 tisíc USD za každou restauraci. Průběžný poplatek pak 4,25% z tržeb z prodeje, master-franšízant je povinen použít minimálně 3,75% z tržeb na marketing.
Tři miliardy za Buffalo Wild Wings / Americký fastfoodový řetězec Arby’s spojil loni své síly se značkou Buffalo Wild Wings. Síť sportovních barů koupil za 3 miliardy dolarů. Zobrazit v katalogu franšíz
PŘEČTI ČLÁNKY
Proč je třeba sítě neustále obnovovat?
/12.11.2025
KFC svou cestu započalo před více jak 100 lety. Jako franšíza funguje již přes 70 let. I přesto řetězec oznámil zásadní změny.
Slovenský Kaliforňan mění pohled na rychlé stravování. Zdravé bowls plné lokálních surovin míří po Brně i do dalších českých měst. Franšízanty hledá pro restaurace i foodtrucky.
Slovenská síť Mr. Kebab hledá master-franšízanta pro český trh. Detaily spolupráce a plány expanze přibližuje zakladatel značky Ľubor Lelovits.
„Pro náš růst je klíčové, abychom měli ty správné franšízanty,“ říká Michal Příhoda, výkonný ředitel Fruitisimo Group. Síť loni překonala tržby půl miliardy korun a expanduje dál.
Franšízová síť s více než 200 pobočkami se úspěšně rozvíjí v zemích Evropy. Aktuálně hledá dlouhodobé partnery pro vstup na český trh.
Nejčtenější
Jak vydělat peníze na YouTube?
/16.07.2021
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Stále více firem se rozvíjí na základě modelu franchisingové spolupráce. Zjistěte, zda již nastal čas, abyste „franšízovali“ vlastní podnikání.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Udržet konzistentní vizuální styl u desítek poboček není snadné. Digitální nástroje pomáhají franšízám s tvorbou a správou marketingových materiálů.
Karel Kotrba se rozhodl své manažerské zkušenosti přetavit do práce s podnikateli. Dnes vede regionální boardy franšízové sítě TAB Board. Co ho v této roli nejvíc naplňuje?
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...