Přinášíme nový koncept PONT to go
Společnost JPServis, která stojí za sítí obchodů PONT Market, na trhu působí již více než 20 let. Jak se za tu dobu změnila Vaše branže?
Roste konkurence, ale i nároky zákazníků. Když jsme v roce 1995 začínali, tak jsme byli mezi prvními, kdo jim přinášel služby západního stylu. Naše prodejny na nádražích zářily. Ale protože konkurence nikdy nespí, postupně nás dotahovala. Rozšiřovala svou provozní dobu, modernizovala prodejny. I tak ovšem máme náskok. Právě teď začínáme naše prodejny kompletně modernizovat a měnit jejich design podle nového konceptu PONT to go, čímž opět convenience store v ČR posuneme k vyššímu standardu.
Jak se PONT Marketům v současné době na trhu momentálně daří?
Velmi dobře. Od začátku jsme kladli velký důraz na výběr lokalit pro naše prodejny. Aby byly v místech s vysokou frekvencí zákazníků, kteří potřebují rychle nakoupit základní potraviny, občerstvení, drogerii a podobně. Neustále taky rozšiřujeme sortiment a služby podle potřeb a přání zákazníků. To je základem našeho úspěchu.
Jak hustá je v současné době pobočková síť PONT Market? Jaké máte plány na její další rozšiřování?
Provozujeme téměř 30 prodejen. Všechny chceme postupně modernizovat a další nové prodejny otevírat již podle konceptu PONT to go.
Jak se Vám daří hledat nové franšízanty? Co od nich především očekáváte?
V současné době se zaměřujeme především na vlastní síť prodejen, a to i z pohledu zavádění nového konceptu PONT to go. Letos konkrétně v Havlíčkově Brodu a v Hradci Králové. Franšízový koncept máme zpracovaný a jsme připravení jej poskytnout tomu, kdo má vyhovující místo pro prodejnu PONT. To je základ, aby byl nový obchod opravdu úspěšný.
Vaší strategií je umisťovat obchody do míst s velkým pohybem lidí. Jak se vám daří nacházet stále nová a nová místa? Je jich v Česku dostatek? Neuvažujete o úpravě této strategie?
Rozhodně ne. Vhodných lokalit je u nás ještě hodně. Například se nám daří naše služby úspěšně nabízet v areálech zdravotnických zařízení nebo kancelářských komplexech. Děláme zkrátka to, co umíme, není třeba na naší strategii nic měnit.
V listopadu loňského roku jste „spojili“ své síly s dalším franšízovým konceptem – Zásilkovna.cz. Co Vás k tomuto kroku vedlo? Mají tuto možnost i Vaši franšízoví partneři?
Samozřejmě. Franšízoví partneři mohou využívat veškeré služby, které nabízíme. A co nás k tomu přivedlo? Je to další služba, kterou lidé potřebují, aby ušetřili čas. Dokonale tak zapadá do naší koncepce. Navíc jsme měli dobré zkušenosti s výdejnami zásilek z e-shopu společnosti Datart.

PŘEČTI ČLÁNKY

Prodejny PONT to go neboli Pohodlný Obchod Na Trase potkáváte na mnoha frekventovaných místech. Čím novým chce franšízová síť zaujmout zákazníky?
Rok 2023 byl pro některé franšízové značky ve znamení změn, a to nejen co se rozšiřování sítě týká.
Poslední dva roky nebyly pro franšízu PONT to go procházkou růžovým sadem. Na co se aktuálně soustředí a jaké jsou plány do roku 2023?
„Aktuálně má síť prodejen PONT to go jednoho franšízanta, to se může postupně měnit. Důležitá je pro nás kvalita," říká Marek Cagášek, ředitel společnosti JPServis.
Když Petře Vichtové přišla nabídka stát se vedoucí prodejny PONT to go, chvíli váhala než ji přijala. Pod hlavičkou této značky dnes podniká už víc jak 10 let.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
V nejbližších třech letech franšízová síť chystá rebranding na 1000 čerpacích stanicích v 7 zemích, včetně Česka.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšíza Bageterie Boulevard vyrostla spolu s Crocodille na rekordních 1,6 miliardy obratu. Po covidových letech je zpět na předních pozicích mezi fastfoodovými řetězci.
Populární na fóru
Fornetti se mění v Minit
Zdravím,no někde je asi problém.Co myslíte?Petr
Pont zamířil na Florenc
0:38, pondělí, obchod PONT na Florenci: Přijel jsem z cesty, mám chuť na jedno plzeňské pivo. Pivo se zde prodává pouze po čtyřech půllitrech. První kopanec....
Fornetti se mění v Minit
Dokud se nezmění i ceny tak se nic moc neděje. Fornetti obchod jsem otevřel v Ostravě a držel jsem bez to bez zisku 3 měsíce. Krásně jsem jim naletěl na jejich...
Fornetti se mění v Minit
Zajímavé, docela ráda bych se dověděla více. Bude nějaký rozhovor?
Tesco na odchodu?
Co myslíte, je odchod Tesca z ČR reálný?
Má šanci na úspěch?
Do České republiky míří rakouský koncept Tiroler provozující obchůdky s alpskými delikatesami. Jeho zakladatel Wolfgang Obermüller prozradil jeho plány. Co...
Výhodou je důraz na kvalitu
Ani bych nečekal, že české čaje takto uspějí ve světě. Výborně!
Konkurenční boj začíná
Já bych je hnal, dyť jim to ukradli!