Subway chystá další rozvoj

Nadnárodní fast-foodový řetězec SUBWAY, který se zaměřuje na prodej sendvičů, letos ve střední a východní Evropě otevřel 28 nových restaurací. Připravuje otevření dalších. „Nejvíce se nám dařilo v Polsku, kde jsme letos otevřeli již 13 nových provozoven. Na Slovensku, kde působíme od dubna, máme 2 nové restaurace SUBWAY. V Česku se počet našich prodejen zvýšil o tři na 11,“ řekl Manažer Rozvoje SUBWAY pro střední a východní Evropu Martin Princ. Celkem tak má franchisová síť v sedmi zemích střední a východní Evropy 123 prodejen.
Chystá dalších 19 franšíz
Do konce roku SUBWAY předpokládá, že v regionu otevře ještě 19 nových prodejen, hlavně v Polsku, na Slovensku a v Česku. „Celkově bychom se tak na konci roku měli dostat na téměř 50 nových provozoven SUBWAY. Původní plán přitom počítal se zhruba 30 novými restauracemi,“ dodal Martin Princ.
Vede Rusko
Nejvíce prodejen v regionu provozuje řetězec v Rusku, celkem 66. „V letošním roce navíc jejich počet vzrostl o devět,“ uvedl Martin Princ. Všechny prodejny sendvičů ve střední a východní Evropě provozuje SUBWAY na principu franchisy, kdy prodává podnikatelům licenci. Ti pak mohou speciální sendviče připravovat z vybraných surovin a prodávat pod značkou SUBWAY.
Zobrazit v katalogu franšíz




















PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízy v oblasti gastronomie nejsou ničím novým. Přesto je koncept Hey Foods v mnoha ohledech od provozování tradiční restaurace dost odlišný.
Franšíza 360pizza nabízí rebranding stávajícím gastro provozovnám. Jak změna pomůže efektivitě podnikání vysvětlí Markéta Krejčíková, manažerka pro rozvoj.
Franšíza Bageterie Boulevard vyrostla spolu s Crocodille na rekordních 1,6 miliardy obratu. Po covidových letech je zpět na předních pozicích mezi fastfoodovými řetězci.
„Nyní se zaměřujeme na bistro, kde chceme pizzy odbavovat do 7 minut,“ říká zakladatel franšízové sítě Vosíme.cz Richard Halmazňa.
Špagetka je franšíza s čerstvými těstovinami, kávou a zmrzlinou. Má originální receptury i způsob lokace trucků. Jak tento koncept funguje v praxi?
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...